Android - puhelimet ja softat

Sain sen käynnistettyäkin nyt sillä kolmen napin kombolla ja valitsin sieltä että factory reset niin johan käynnisty puhelin. Kaikki tiedot oli kadonnu, mutta 2.3.3 ohjelmisto on näköjään asentunu. Nyt tarvii vaan synkata tiedot enään tietokoneesta niin eiköhän tää ala taas toimiin kunnolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sain sen käynnistettyäkin nyt sillä kolmen napin kombolla ja valitsin sieltä että factory reset niin johan käynnisty puhelin. Kaikki tiedot oli kadonnu, mutta 2.3.3 ohjelmisto on näköjään asentunu. Nyt tarvii vaan synkata tiedot enään tietokoneesta niin eiköhän tää ala taas toimiin kunnolla.
Joo, kannattaa jatkossa (jos ei ollut jo) pitää muistikortilla pari zipaletta niitä nandroideja, jotta just esim. tollaset tilanteet voi nopeesti ratkasta heittämällä vanhan nandroidin sisään:).

Mulla pätkii ihan jatkuvasti. Samoin kaverilla, jolla on myös sama kokoonpano, saunalahti ja sgs. Kuten myös toisella kaverilla, jolla on saunalahti ja htc desire. Et ole ongelmasi kanssa yksin. Et todellakaan.

Lohduttaa tietää, etten ole ainoa, joka painii saman ongelman kanssa. Olen ajatellut, että kohta marssin Elisalle itkemään tuosta liittymästä, sillä oikeasti meinaa järki lähteä!

Tietääköhän kukaan milloin olisi seuraava ohelmistopäivitys saatavana?

Aloin sitten päivitteleen tota puhelinta ja hyvin menikin siihen asti kun kies käski sammuttaa puhelimen. Sitten piti irroittaa ja kiinnittää johto puhelimesta. Nyt tossa puhelimessa on villkunu toi sama animaatio mikä tulee sillon kun käynnistää puhelimen ja se on siinä noin tunnin pyöriny. Sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan niin sama filmi vaan pyörii siinä. Ei siis pääse pinkoodia edes laittaan luuriin. Hienosti siis meni tämäkin päivitys kai tää meni sit paskaksi :D

Jätän sen nyt tohon yöksi päälle jos se vaikka lähtis toimimaan...

Ettei sinulla vaan ollut lagfix siinä luurissa? Mulla teki samaa ja senverran sain asiaa selvitettyä että se olisi pitänyt sammuttaa ennen päivitystä kun muuttaa jotenkin hakemistorakennetta tms.. Itse asensin gingerbread käyttiksen ja se suostui asentumaan toisin kun orggissofta. (en siis halunnut hävittää tiedostojani factory resetillä)

Ettei sinulla vaan ollut lagfix siinä luurissa? Mulla teki samaa ja senverran sain asiaa selvitettyä että se olisi pitänyt sammuttaa ennen päivitystä kun muuttaa jotenkin hakemistorakennetta tms.. Itse asensin gingerbread käyttiksen ja se suostui asentumaan toisin kun orggissofta. (en siis halunnut hävittää tiedostojani factory resetillä)

Joo olinhan mää siihen jonkun semmosen asentanu tuossa vuosi sitten. Sain sen nyt kuitenkin toimimaan kun pistin sen factory resetin. Hyvin tuntuu nyt toimivan ilman mitään lag fixiä. Paremmin kuin ennen tuota päivitystä. Riittää mulle kun puhelin toimii ilman mitään hidastelua normaalisti. Tuntuis että akku kestää nyt pidempään tuon päivityksen myötä, tiedä sitten oonko käyttäny sitä vaan vähemmän päivän aikana.

Päivitin Galaxy S II:een uusimman ohjelmistoversion. Kaikki asetukset ja datat näyttää säilyneen ennallaan, alusta vain päivittyi, mietin että toimiikohan tuo nyt noin vain olisiko syytä tehdä päivityksen jälkeen factory reset ja palauttaa sitten datat kiesin kautta?

Päivitin Galaxy S II:een uusimman ohjelmistoversion. Kaikki asetukset ja datat näyttää säilyneen ennallaan, alusta vain päivittyi, mietin että toimiikohan tuo nyt noin vain olisiko syytä tehdä päivityksen jälkeen factory reset ja palauttaa sitten datat kiesin kautta?
Onhan factory reset todennäköisimmin paras joka ikisessä tapauksessa, mutta kyllähän sitä voisi suositella kokeilamaan ensin pari päivää miltä näyttää.

Ainakin kaverin SGS (ei II) päivitettiin peräti kolmen (?) päivityksen rumba läpi putkeen ilman factory resettiä ja hienosti skulaa edelleen.

Se vaatiikiin jo kai peräti S-OFF että sää lykkiä oman sisään, tietty sit recovery ja rootit muutenkin... en nyt varma ole, koska ikinä en ole fonttia vaihtanut.

Miköhä nyt tuli ku päivitin 2.3.4 versioo ni ei osaa enää yhistää puhelinta tietokoneesee. Lukenu jo 10 minuuttii Kiesissä "Yhdistetään...".

Viimeksi muokattu:
Auttakaahan miestä ahdingossa. Mulla on jo pitemmän aikaan ollut ongelmia google -tilien kanssa. Tein aluksi puhelimella gmail -tilin, mutta jossain vaiheessa tilille piti uudelleenkirjautua. Tämä ei kuitenkaan onnistunut. Vaihdoin tietokoneella tilin salasanan ja vaikka syötän salasanan kirjautuessani puhelimeen, herjaa vehjes silti väärää salasanaa tai käyttäjätunnusta. Hommasta mukavan tekee se, että kaverini pikkuveli räpläsi näyttölukkoani (tämä missä tehdään vaadittu kuvio näytölle) niin monta kertaa väärin, ettei laitetta saa auki ilman google -tilille kirjatumista. Hieman meinaa vituttaa :dance:.

Kohtuu tyylikäs IMHO.... Samsung Galaxy Nexus:

Samsung_Galaxy_Nexus_front_view.jpg

Näköjään edelleen epävirallisen taiteilijan tekele tuo kuva mutta varmaan aika lähelle oikeaa. Hurjat on kyllä speksit luurissa. En ole ihan varma tykkäilenkö androidin visuaalisesta ilmeestä, kovin tuntuu menevän koko ajan teknoiluksi yhä etenevissä määrin. Ehkäpä tuo on luonnossa kivempi. Eniveis, vihaan androidin hard nappiksia, onneksi edes vähän on näkyvillä parannusta ja uutta sommittelua.

Olisikohan tässä se iPhonekilleri? ;)

Joo, kreikkalainen sivusto joka tuon kuvan tarjosi sanoi että lähde on 100% luotettava. Onhan tuo joko ihan aito kuva valmistajalta (toki renderöity) tai sitten helkkarin lähellä totuutta kun vastaa videota niiltä osin mitä se nyt vähän näytti.

iPhone killer tuskin, eikä sellaista varmaan tule koskaan. ;) On vain ei-iPhonistien parhaita puhelimia. :)

Isompi, tosin näyttäis olevan suurennettu, kuva:

nexus-prime-mockup1.jpg

Ei ole virallinen kuva vaan geekygadgetin mukaan itseväsätty mock up samsun videon ja parin vuotaneen kuvan perusteella. Mutta tuoltahan se näyttää kuitenkin, ehkä snadisti liian kulmikas taitaa olla kuvassa veikkailen.

Ainakin etukamera on liian keskellä tuossa kuvassa. Bezelikin taitaa olla konservatiivisemmin paksutettu. Tokihan myyntiversio voi olla mitä vaan.

samsung-google-nexus-prime_11.jpg

Otin roottaamattomalla gs2:lla vahingossa screenshotin työpöydästä, en tiedä yhtään mitä nappia painoin, enkä onnistu uudestaan. Roottaamattahan noita ei pitänyt pystyä ottamaan, mutta tuo kyllä tallentui galleriian? Onko tämä muuttunut?

Vahingossa? Mulla on app sitä varten. Onko jossain rommissa mukana screenshot vai mitäh? :D Mulla näkyy ihan Androidin vakio galleriasoftassa noi, eriteltynä screenshots kategoriaan/kansioon. Tossa nykyinen:

desk.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom