Android - puhelimet ja softat

No nyt löyty verkko, mutta signaali heikko.
Onko tuohon mitään jippoa miten saa parempaa signaalia?
Kiitokset vain tähänkin mennessä tulleista vinkeistä.
Noloahan se ois jos tuommosella luurilla osais vaan nippanappa tekstarin naputella:dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt löyty verkko, mutta signaali heikko.
Onko tuohon mitään jippoa miten saa parempaa signaalia?
Kiitokset vain tähänkin mennessä tulleista vinkeistä.
Noloahan se ois jos tuommosella luurilla osais vaan nippanappa tekstarin naputella:dance:
Onpa outoa, mulla on aina aivan täydet palkit. Onko kaukana se sun luuris? :)

Onko ihan normaalia että kuvia häviää galleriasta välillä, puhelin Htc desire z.
Ja saakohan tuosta puhelimesta, sen ennakoivan tekstisyötön pois, vai onko joku päivityksen mukana tullu juttu?

Kyseessä on Samsung Galaxy S-puhelin.

Minulla on jo alusta lähtien ollut niin, että nettiä selaitessa tuo "nettisymboli" (siis se symboli, joka osoittaa, että verkko on kytketty päälle) vilkkuu välillä pois päältä ja sitten takaisin, ja jonka takia netti myös jumittaa. Välillä taas näkyy 3G-merkki ja sitten yhtäkkiä se vaihtuu h-merkki. Verkkovalintana on vakiona 3G-verkko. Tuo on todella ärsyttävää ja on ollut monta kertaa lähellä, ettei puhelin olisi lentänyt seinään. Tekeekö kenelläkään muulla samaa?

Toivottavasti joku ymmärsi mitä hain takaa, sillä itse en niin ymmärrä tekniikan päälle, joten oikeat termit ovat välillä hukassa.

Minulla on jo alusta lähtien ollut niin, että nettiä selaitessa tuo "nettisymboli" (siis se symboli, joka osoittaa, että verkko on kytketty päälle) vilkkuu välillä pois päältä ja sitten takaisin, ja jonka takia netti myös jumittaa. Välillä taas näkyy 3G-merkki ja sitten yhtäkkiä se vaihtuu h-merkki. Verkkovalintana on vakiona 3G-verkko. Tuo on todella ärsyttävää ja on ollut monta kertaa lähellä, ettei puhelin olisi lentänyt seinään. Tekeekö kenelläkään muulla samaa?

Toivottavasti joku ymmärsi mitä hain takaa, sillä itse en niin ymmärrä tekniikan päälle, joten oikeat termit ovat välillä hukassa.
Oletko päivittänyt sen tuoreimpaan asti Kiesin kautta?

Näkeekö puhelimesta (Galaxy S) jotenkin mikä ohjelmistoversio on käytössä? Itellä alkanu jumitteleen toi puhelin viimeaikoina ja sammunutkin muutaman kerran taskussa itestään. Vois päivitellä sen uudemman ohjelman jos tulis parempi..

Onko sulla Saunalahti?

Näkeekö puhelimesta (Galaxy S) jotenkin mikä ohjelmistoversio on käytössä? Itellä alkanu jumitteleen toi puhelin viimeaikoina ja sammunutkin muutaman kerran taskussa itestään. Vois päivitellä sen uudemman ohjelman jos tulis parempi..

Se löytyy Asetuksista -> Tietoja puhelimesta kohdasta.

Jep, saunalahti löytyy ja mobiililaajakaistana on Mini 0,5 Mbit/s. Eräällä tutulla on sama liittymä, mutta hänellä ei ole ollut samanlaista ongelmaa.

Jotain oon lukenu, että Android + Saunalahti pätkii tota nettiä. Toivottavasti 2.3.4 korjaa asian.

Tätä minä juuri tarkoitankin, että tuntuu ainoastaan minulla tuo netti pätkii ja eikä kenelläkään muulla. En sitten tiedä onko omalle kohdalle sattunut jokin maanantaikappale.
Mulla pätkii ihan jatkuvasti. Samoin kaverilla, jolla on myös sama kokoonpano, saunalahti ja sgs. Kuten myös toisella kaverilla, jolla on saunalahti ja htc desire. Et ole ongelmasi kanssa yksin. Et todellakaan.

Jep, saunalahti löytyy ja mobiililaajakaistana on Mini 0,5 Mbit/s. Eräällä tutulla on sama liittymä, mutta hänellä ei ole ollut samanlaista ongelmaa.
Mulla teki HTC samaa vanhemmalla Android-versiolla. 2.3 korjasi sitten asian. Liittymänä Sonera.

Oma HTC tippui tuossa kuukausi sitten ja meni näyttö pimeäksi. Sain huollosta pari viikkoa sitten ja taas tippui noin metrin korkeudelta maahan: jälleen näyttö pimeäksi. Puhelimessa ei mitään fyysisiä jälkiä, liitokset tai komponentit on vain niin helvetin heikkoja. Käsittämätöntä miten noi ei kestä mitään.
Ja tietty ne kysyy liikkeessä heti ekana, että tippuiko se--> maksanko itse vai meneekö takuuseen.

Seuraava puhelin ei ole kyllä HTC, ihan vain tuon huonon kestävyyden takia

Puhelimena siis HTC Desire.

Jotain oon lukenu, että Android + Saunalahti pätkii tota nettiä. Toivottavasti 2.3.4 korjaa asian.

Ainakin Hero ja Desire pätki kyllä saunalahdella aikalailla about 1.5sta jonnekin 2.2 korville, koko ajan sai olla boottaamassa yhteyttä että palkki eteni.

2.3.4 kyllä pelitti sitten jo kelvollisesti. TIetty johtuu siitä radioversiostakin mikä on käytössä.

Aloin sitten päivitteleen tota puhelinta ja hyvin menikin siihen asti kun kies käski sammuttaa puhelimen. Sitten piti irroittaa ja kiinnittää johto puhelimesta. Nyt tossa puhelimessa on villkunu toi sama animaatio mikä tulee sillon kun käynnistää puhelimen ja se on siinä noin tunnin pyöriny. Sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan niin sama filmi vaan pyörii siinä. Ei siis pääse pinkoodia edes laittaan luuriin. Hienosti siis meni tämäkin päivitys kai tää meni sit paskaksi :D

Jätän sen nyt tohon yöksi päälle jos se vaikka lähtis toimimaan...

Nyt tossa puhelimessa on villkunu toi sama animaatio mikä tulee sillon kun käynnistää puhelimen ja se on siinä noin tunnin pyöriny. Sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan niin sama filmi vaan pyörii siinä. Ei siis pääse pinkoodia edes laittaan luuriin. Hienosti siis meni tämäkin päivitys kai tää meni sit paskaksi :D
Vaikuttais vähä jonkin sortin boot loopilta. Jos sulla on rootattu puhelin ni varmaa pääset recoveryn kautta heittää nandroidin sisään/jonku factory resetin. Unrootatulla en tiiä mitä pitäs tehä..

joo rootattu puhelin oli. Miten tässä nyt kannatis sitten edetä kun puhelin ei mene ollenkaan päälle tai siis ei sille mitään pysty tekemään kun sen laittaa päälle?
Kies sanoo että "Laite ei vastaa. Ratkaise ongelma käynnistämällä se uudestaan"
Ei paljon auta vaikka käynnistää uudestaan. Sama looppi jää pyörimään tohon näyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom