Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan jonkun ajan kuluttua tulee tarve alkaa säätää tota liittymää erilaiseksi kun kyllästyy. (Parilla kaverilla s1 ja mun mielestä siinä on paremman näköinen se kotinäkymä. Kello ja säätiedot siistimmin laitettu kuin kakkosessa)
Pitäisi olla ns. trickle ominaisuus, eli se ei hajota itseään yrittämällä ladata kokoajan. Huomaa siitä että akku on alle 100 vaikka ollut seinässä 6 tuntia.Oliks se niin, että noi uudemmat puhelimet voi jättää huoletta seinään kiinni yöksi eikä pitäis vaikuttaa akkuun mitenkään? s2 ollu viikon päivät ja tähän asti oon pistänyt latuuseen ennen punkkaamista, jos toi nyt jotenkin huonotaiskin sitä akkua.
Äläkä lataa task killeriä, täysin turha ja jopa negatiivinen vaikutus. Watchdog on tosin hieman eri asia, se ilmoittaa jos jokin applikaatio käyttää paljon tehoja... jos se ohjelma on sellainen joka ei edes ole auki niin siinä voi olla vikaa. Se on tuon Watchdogin pointti, mutta itse kun käytin pari kuukautta niin ainuttakaan ohjelmaa ei tullut vastaan joka käyttäis tehoja itsekseen turhaan joten poistin Watchdogin.Senverran täytyy sanoa, että ihmeen hyvin toimii luuri ilman mitään sen kummempia säätöjä. Taustakuvan laitoin mieleisekseni, pistin homeen kivoimmat appsit ja poistelin turhia välilehtiä, mutta sen lisäksi ei oo mitään suurempia säädetty. Ainakaan tällä hetkellä ei ole mielessä mitään task killereitä sun muita appsien lopettajia ladata.
Parhaat taitaa olla ADW Launcher, LauncherPro, ja GO Launcher EX. Itse käytän nyt viimeistä, koska LP bugitti ja ADW tipautti itsensä muistista välillä jolloin latas työpöydän uusiks välillä sinne palatessa.Sitten vaan launchereita ja widgettejä pläräämään..etköhän sä sieltä mieleises löydä.
Parhaat taitaa olla ADW Launcher, LauncherPro, ja GO Launcher EX. Itse käytän nyt viimeistä, koska LP bugitti ja ADW tipautti itsensä muistista välillä jolloin latas työpöydän uusiks välillä sinne palatessa.
Mitäis pitäis tehä et saisin ZTE:hen leffoja ja niitä vois katsella ?
Harmi että nykyään on vain vartin kokeilu Marketissa, ja tuo SPB maksaa todella paljon vs. melkein kaikki paitsi navigaattorisoftat.Tai SPB Shell 3D. Päivitysten myötä tossa 3D:ssä homescreenien selaaminen toimii uskomattoman sulavasti ja hyvin. EX:ssä ne tuntu tahmaavan ihan ihmeellisesti, vaikkakin siinä on hyvät säätömahdollisuudet.
Harmi että nykyään on vain vartin kokeilu Marketissa, ja tuo SPB maksaa todella paljon vs. melkein kaikki paitsi navigaattorisoftat.
Vartissa tuskin selviäis onko tosta mihinkään.
Nyt ilmeni akun heikkouden lisäksi toinen vttumainen asia. Joku punainen akun kuva, joka väittää muistin olevan vähissä: Database storage is getting low.
Mitään en ole ladannut tai mitään ei ole tullut lisää. Yhtäkkiä vain tuli toi. Poistin turhat sovellukset ja kuvista puolet, mutta ainavain.
Nettiä ei edes suostu avata saatika aina viestejä edes kirjoittaa..
Siinä on suoraan Wifi hotspot ominaisuus, laittaa päälle ja läppärillä yhdistää puhelimen luomaan langattomaan verkkoon.Mites tuon Galaxy kakosen saa toimimaan läppärin kans niinkuin langattomana "mokkulana"?
kies air ohjelman kautta se tietääkseni toimii, mitä pitää läppäristä sit tehdä, että yhteys muodostuu?
Ensin puhelimesta päälle, siinä määritellään salasana joka on siinä toki vakiona.No eipä tuo ota toimiakseen, eli teen jotain väärin.
Pitääkö tuo yhdistäminen tehdä tietokoneen ohjauspaneelin kautta, vai painetaanko vain sitä langattoman yhteyden nappia?
Ja joo kyllä, olen ihan nimimerkkini veroinen näissä asioissa.
No eipä tuo ota toimiakseen, eli teen jotain väärin.
Pitääkö tuo yhdistäminen tehdä tietokoneen ohjauspaneelin kautta, vai painetaanko vain sitä langattoman yhteyden nappia?
Ja joo kyllä, olen ihan nimimerkkini veroinen näissä asioissa.
Itse itselleni vastaten: LocMark tekee just sen mitä tarvitsee....Mikäpä mahtaisi olla hjuva softa Android-kapulaan jolla pystyisi tallentamaan nykyisen sijainnin GPS:n perusteella verkosta riippumatta?
Tilanne: Ollaan jossakin huitsinkuikan nevadassa jossa ei ole puhelinverkkoa. Löytyy kiva paikka jonka haluaisi löytää toistekin. Softa käyntiin, sijainti talteen ja sen sijainnin saisi sitten joskus esille ...