Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Löysä pipo pitää olla kun Anan ja Möykyn toilailuja katsoo, bodyscenen rampe ja naukkis. Missähän kaverit treenaa. Itse tullut jo niin mukavuudenhaluiseksi ettei tuollaiset tilat enää innosta, tuntuu kuin olis koko ajan muiden jaloissa.
Joo eihän noita nyt vakavasti voi ottaa.
Töölön kisahallissa taitavat treenata...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla perusteellahan voidaan kieltää kaikki. Ei mäkkipaskaa,leivoksia tai sokeria ylipäätään koska joku ei osaa syödä niitäkään lihomatta.

En mäkään henkilökohtaisesti tarvitse kannabista, tupakkaa, alkoholia, hormoneja tai tamppooneja, mutta yritän ajatella asiaa vähän isommassa mittakaavassa kuin vain itseni ympärillä. Se täydellinen valinnanvapauden vieminen ihmiseltä ei vain toimi, vaikka rajat sielläkin pitää olla ja esim syömistä voidaan ohjailla verotuksellakin.

Joskus viikon amsterdamissa olleena kadulla oli todella rauhalllista aamuyöstäkin, vaikka oli porukkaa reippaasti liikkeellä. Jännä homma vaikka suunnilleen kaikki oli silloin siellä sallittua, ainakin jos Suomeen vertaa.
Kommentissa jota lainaat ei puhuttu kieltämisestä mitään, mutta rakentele toki olkiukkoja kaikessa rauhassa.

Minusta on käsittämätöntä, että täällä lauotaan totuutena asioita, mitä tapahtuisi jos kannabis laillistettaisiin. Eiköhän me jokainen olla yksilöitä, toisille käy toisille ei. Olen ehdottomasti dekriminalisoinnin kannalla. Meillä on tällä hetkellä iso määrä nuoria, jotka on kannabista käytettyään jääneet kiinni ja saaneet leiman, joka on riesana ja aiheutuu vain lisää ongelmia. (työttömyys, syrjäytyminen, narkkariksi leimaaminen)
Roina, kofeiini ja nikotiini on sit ok?

+ mielestäni yksilöllä on oltava vapaus käyttää mitä tahtoo. Ja niinkun aiemmin joku kirjoitti, miksi meissä on ko. reseptorit. Tuskin huvikseen.

Sääntösuomi on kyllä uskomaton paikka, jossa naapuri aina tietää paremmin. Suomessa yksilön EI tule saada tehdä omia päätöksiä ja kantaa vastuuta päätöksistä. Pidetään suomi suomena ja antaa vapaan muun maailman olla vapaa. Sit jokainen voi äänestää jaloillaan.
Melkoinen väite, aika paljon olen kokenut voivani tehdä omia päätöksiä ja olleeni niistä vastuussa. Ei sellaista yhteiskuntaa voi olla, joka ei jäseniään erilaisin säännöin kontrolloisi. Tietysti jos sinulle vapaus vahvasti liittyy mahdollisuuteen päihdyttää itseään ilman rajoitteita niin silloin asia on varmasti juuri näin.

Ei todellakaan "kaikki" nauraneet ja pilkanneet, korkeintaan jotkut joilla henkinen kehitys on pyshtynyt jonnekin 10 vuoden kohdalle. Henkilokohtaisesti voin sanoa etta Pertti Kurikan nimipaivien euroviisuedustus oli minun mielesta uskomattoman hieno juttu ja naytti etta Suomi on edellakavija vammaisten oikeuksien puolestapuhujana ja vaikka musiikillisesti voittoa oli turha haaveilla niin itsella mielessa oli lahinna ylpeydentunne kotimaastani.
Ja tarkennuksena, että tuo jopa raflaavampi viittaus PKN tuli vaan mieleen siitä, että mitä sällien ulosanti ja ajatustenjuoksu antaa ymmärrettäväksi.

Utmost respect to Pertin porukalle!

Ei todellakaan "kaikki" nauraneet ja pilkanneet, korkeintaan jotkut joilla henkinen kehitys on pyshtynyt jonnekin 10 vuoden kohdalle. Henkilokohtaisesti voin sanoa etta Pertti Kurikan nimipaivien euroviisuedustus oli minun mielesta uskomattoman hieno juttu ja naytti etta Suomi on edellakavija vammaisten oikeuksien puolestapuhujana ja vaikka musiikillisesti voittoa oli turha haaveilla niin itsella mielessa oli lahinna ylpeydentunne kotimaastani.

Itselläni ei todellakaan ole mitään vammaisia vastaan ja tämä musiikkihan on mielipide asia mistä kukin tykkää, itse en kuitenkaan maksaisi senttiäkään päästäkseni katsomaan tuollaista ölinää. Yleinen trendihän muutenkin tuppaa olemaan että tuollaisiin kv-kisoihin halutaan laittaa huomionhaun vuoksi jokin selvästi näkyvä ja ulkoisesti poikkeuksellisesti erottuva vähemmistöryhmän edustaja. Onhan noita vaikka kuinka listata ihan viime vuosilta, se yksi transunainen jolla kunnon näkyvä miehen parta (meinasin kyllä itse välittömästi purjota kun näin), se Iranin tms. ähläm superläski nuori nainen jolla maha roikkuu tyyliin puolimetriä pillun päällä. Mut täysin makuasioita millaista kukin kestää katsoa ja kuunnella.

Itselläni ei todellakaan ole mitään vammaisia vastaan ja tämä musiikkihan on mielipide asia mistä kukin tykkää, itse en kuitenkaan maksaisi senttiäkään päästäkseni katsomaan tuollaista ölinää. Yleinen trendihän muutenkin tuppaa olemaan että tuollaisiin kv-kisoihin halutaan laittaa huomionhaun vuoksi jokin selvästi näkyvä ja ulkoisesti poikkeuksellisesti erottuva vähemmistöryhmän edustaja. Onhan noita vaikka kuinka listata ihan viime vuosilta, se yksi transunainen jolla kunnon näkyvä miehen parta (meinasin kyllä itse välittömästi purjota kun näin), se Iranin tms. ähläm superläski nuori nainen jolla maha roikkuu tyyliin puolimetriä pillun päällä. Mut täysin makuasioita millaista kukin kestää katsoa ja kuunnella.

Onko euroviisuissa sitten joskus ollut joku esiintyjä, jonka esityksestä haluaisit maksaa?

Iran euroviisuissa? Ei kai siellä Turkin lisäksi ählymaita ole ollut. Joku viisuja seuraava voinee korjata, jos olen väärässä.

Onko euroviisuissa sitten joskus ollut joku esiintyjä, jonka esityksestä haluaisit maksaa?

Iran euroviisuissa? Ei kai siellä Turkin lisäksi ählymaita ole ollut. Joku viisuja seuraava voinee korjata, jos olen väärässä.
Israel on se maa johon viitattiin.

Punishermanilla ei kyllä kaikki ole hyvin kun koko ajan pitää olla joitain haukkumassa tai arvostelemassa. Lieneekö kyseessä entinen koulukiusattu ja haluaa näin huomiota? Voi rassukkaa..

Tää "Minä en ainakaan sinun palveluista maksaisi" on niin aasi ilmaisu kun voi olla. Varsinkin, kun tälläkin kyseisellä tapahtumalla on vuosittain yli 200 miljoonaa tv-katsojaa ja kymmeniä tuhansia paikan päällä.

Tää saattaa tulla Punishermanille yllätyksenä, mutta kaikki palveluntarjoajat eivät kaipaa sinun tukeasi. Et ole myöskään millään tapaa uniikki lumihiutale jyrkkien mielipiteidesi kanssa.

En ole vähään aikaan seurannut keskustelua tai Euroviisuja. Esiintyvätkö Ana ja Möykky nyt siis Euroviisuissa? Vai ovatko vasta ehdolla sinne?

Siis luultavasti. Ja ovat siis pienessä pilvessä, valkonen nenänalunen ja kossupullokädessä siellä vetämässä maasta 200 ja hoilaamassa samalla oisuomea. Alasti.
Kyllä sillä pisteitä irtoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom