Brodo.Shaggins
Supreme leader
back in business
Jostain syystä oli pakko katsoa tämä vaikka arvasinkin, että tulisi aiheuttamaan lähes sietämätöntä myötähäpeää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
back in business
Lähes kaikki nistit ovat aloittaneet kannabiksesta. Harmitonta satunnaisella käytöllä joo mutta kuitenkin se ensimmäinen askel kovempiin aineisiin. Joillain homma pysyy hallinnassa ja mutta kaikilla ei.
Eli mitä järkeä kannabista on laillista. Sillä saadaan vaan lisää nistejä.
Lähes kaikki nistit ovat aloittaneet kannabiksesta. Harmitonta satunnaisella käytöllä joo mutta kuitenkin se ensimmäinen askel kovempiin aineisiin. Joillain homma pysyy hallinnassa ja mutta kaikilla ei.
Eli mitä järkeä kannabista on laillista. Sillä saadaan vaan lisää nistejä.
Ei ole mun keksimä liike. Enkä ole tehnyt tuota liikettä sen jälkeen, kun havainnollistin sillä latsin aktivoimista toinen puoli kerrallan.Minä oli ihan_varma, kun Tomi77 suositteli sinullekkin kannabista, että vastaat siihen että "keksitkö kajakkisoudun pössytellessä?".
Kävikö tuo edes mielessä?
Esittät varmaan tyhmää nyt? Eikös niin? Siinä on proteiinia, rasvaa ja hiilareita ja se on ravintoa, tosin huonoa sellaista. Mutta ethän sä nyt osaa prosessoida sen mun viestin pointtia.Kenen mielestä oikeasti mäkkäri on ruokaa?
Esittät varmaan tyhmää nyt? Eikös niin? Siinä on proteiinia, rasvaa ja hiilareita ja se on ravintoa, tosin huonoa sellaista. Mutta ethän sä nyt osaa prosessoida sen mun viestin pointtia.
Noh kerros se sun pointti mielellään ihan faktalla höystettynä, että miksi kannabis on kiellettävä kaikilta? Huomioi samalla edellisen sivun THL:n taulukko äläkä mutuile.Esittät varmaan tyhmää nyt? Eikös niin? Siinä on proteiinia, rasvaa ja hiilareita ja se on ravintoa, tosin huonoa sellaista. Mutta ethän sä nyt osaa prosessoida sen mun viestin pointtia.
Luokitellaanko alkoholi huumeeksi ?
Anaa ja Möykkyä tiskiin perkele!
Onhan se nyt ihan helvetisti kovempi, koukuttavampi ja vaarallisempi aine kuin kannabis. Näin jopa thl:n mukaan.
Aine Riippuvuus Vieroitusoireet Sietokyky Vahvistus Päihdyttävyys Kokonaispisteet
Alkoholi 3 6 4 4 6 23
Nikotiini 6 4 5 3 2 20
Kokaiini 4 3 3 6 4 20
Kofeiini 2 2 2 1 1 8
Kannabis 1 1 1 2 3 8
Riippuvuutta aiheuttavien aineiden vertailu - Alkoholi, tupakka ja riippuvuudet - THL
Harvemmin alkoholista suoraan siirrytään koviin huumeisiin.
Nää anan ja möykyn videot on viihdettä! Ei nyky tv-viihde pääse lähellekään näitä,saa nauraa ja hyvä mielihän noista ainakin itselle tulee.
Alkoholi on kova huume, joskin laillinen sellainen. Alkoholi tappaa lukemattoman määrän ihmisiä. Viikottain massiivinen määrä jengiä päätyy sairaalaan alkoholin takia tai potee kovaa krapulaa tai muuttuu äkäiseksi ja tapellaan ja laattaillaan nakkikiskan jonossa(vieroitusoireet == keholle alkoholin tekemää vahinkoa).
Hampun kanssa suurin vaara(joskin aika harvinainen) on, että pintaan nousee jokin käsittelemätön trauma ja siitä paranoiaa. Joe Roganin sanoin, joskus kannabis on kuin suurennuslasi, joka keskittyy käsittelemättömään asiaan kuten kuolemanpelko tai yksinäisyys tai,... Jos ton osaa kääntää niin saa sen asian käsiteltyä alta pois ja kokemus muuttuu positiiviseksi. Noiden asioiden käsitteleminen korjaa mielen, kun ei ole pinnanalla enää kuplia.
Kannabista ja alkoholia on ihan turha edes verrata, kun niiden aineiden koukuttavuuden ja vahingollisuuden välillä on massiivinen ero. Ton tietää kaikki, joilla on kokemusta asiasta.
En ole väittänyt että alkoholi olisi hyväksi tms. Mutta mitä järkeä on tuoda lailliseksi kannabis joka voi tuoda lisää ongelmia. En ole entinen enkä nykyinen nisti mutta tiedän aika hyvin tästä asiasta ilman Joe Rogania