Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän vois toki asiallisemmin sanoa nuo asiat, mutta on noissa tämän ketjun löpinöissä ripaus faktaakin, viittaan noihin kommentteihin jotka koskee anaa. On hyvä että ihmiset harrastaa ja on intohimoja, mutta samaan aikaan ois hyvä kun vierellä ois joku joka sanois asiat kuten ne oikeesti on eikä vaan taputtelis selkään veljellisesti ja puhuis paskaa. Varsinkin jos tavoitteena on kilpailla.

Jos sattuu Nikita lukemaan pakkista niin jätä samantien nuo Möykyn hupiukkotreenit pois elämästäsi, tuo ei palvele ketään, missään elämän tilanteessa oli tavoite mikä tahansa, kaikista vähiten jos olet nyrkkeilijä. Nyt ois Möykeröltäkin miehen teko nostaa kädet ylös ja todeta ettei tietotaito riitä koutsaamaan kaveria jonka päälaji lienee nyrkkeily.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en nyt tiedä onko sanalla hupiukko enää mitään painoarvoa, koska sitä käytetään jokaisen kohdalla. Eihän täällä kukaan osaa valmentaa tai mistään treenaamisesta mitään tiedä. Paitsi toki ne jotka ain aovat muita hupiukoksi sanomassa. Ja jos sattuu tekemään itse vähänkään tuloksia, niin se dumataan vain koska lääkkeet.

Mä en nyt tiedä onko sanalla hupiukko enää mitään painoarvoa, koska sitä käytetään jokaisen kohdalla. Eihän täällä kukaan osaa valmentaa tai mistään treenaamisesta mitään tiedä.

Nyt on taas sen tason ulinaa että oksat pois. Meinaako vähän mennä kärjistelyn puolelle?

Vai oliko toi sun mielestä hyvä treenitapa ja oikeaoppista touhua nyrkkeilijälle?

Aivan huru-ukko,mihlkalin tavote on tuben mukaan sm nyrkkeilyssä niin vajakki teettää 8x pakkotoistoa 150 kilolla kun kaveri ei saa edes 120kg nostettua omin voimin, pakkotoistot on toki niin autettuja että kaveri näyttää jumppaavan niillä eli päin vittua ne tehtiin eli todella autettuja pakkotoistoja."nostetaan yhdessä,kaikki nostaa yhtä kovaa"
Kohta on nyrkkeilijän lihakset,nivelet ja olat täysin sökönä ja se siitä sm nyrkkeilyurasta.
tämmösillä möykky kavereilla pitäs olla porttikielto salille ketään neuvomaan,tuo on täysin edesvastuutonta lihaksettomia jonneja johtaa ihan väärään,opettaa väärät treenitekniikat ja tehokeinot ym.Eihän tuolla kaverilla ole edes peruslihasmassaa niin ei sen pidä missään nimessä mitään surkealla tekniikalla tehtyjä pakkotoistoja tehdä!

Oon luullu että nyrkkeilijöiden punttireenit on jotain ihan muuta kuin joka liikkeessä vitusti pakkotoistoja,ei voi olla nyrkkeilijälle hyväksi,menee kaikkia lihat rikki nyrkkeilyreenissä ku ne on ensin tuhottu salilla tuollaisella idiotismilla.Varmaan mahtava tuon reenin jälkeen mennä nyrkkeileen vaikka parin päivän päästä,saatika seuraavana päivänä...Se siitä,nopeus katos täysin,lihakset repes, niveliä ja jänteitä särkee.
penkkiä,hauista,40 pakkotoistoa koko treenissä sinne sun tänne eikä kaverilla ole minkäänlaisia lihaksia eli perustaa ei ole edes rakennettu.

Möykky,ole hyvä ja lopeta tuo,rikot nuoren pojan ,ajat hermoston häneltä pilalle,tuhoat lihakset,jänteet ja nivelet sekä tuhoat pojan nyrkkeilyuran siinä sivussa.
Lopetitko sä jo?

Mä en nyt tiedä onko sanalla hupiukko enää mitään painoarvoa, koska sitä käytetään jokaisen kohdalla. Eihän täällä kukaan osaa valmentaa tai mistään treenaamisesta mitään tiedä. Paitsi toki ne jotka ain aovat muita hupiukoksi sanomassa. Ja jos sattuu tekemään itse vähänkään tuloksia, niin se dumataan vain koska lääkkeet.

Kyllä sanalla hupiukko on edelleen paljonkin painoarvoa. Esimerkiksi bodiskenessä on tiettyjä henkilöitä kuten Savolainen, Sihvonen ja vaikka Allu jotka yleisesti nauttivat kansan arvostusta ja joista pidetään johtuen hyvinkin pitkältä heidän käytöksestään muita kohtaan etenkin kun katsotaan nettiin päätynyttä ja siellä olevaa materiaalia kyseisistä henkilöistä. Onhan se nyt vähintäänkin kunnon hupiukon arvonimen (eikä mitenkään positiivisessa mielessä) ansainnut jos esimerkiksi joku yli nelikymppinen bodari hakee naispuoleista seuraa lähinnä itseään puolta nuoremmista tai mopoautoikäisistä teinitytöistä. Sitten toisena esimerkkinä jotkut bodarit jotka pitävät omaa lajiaan vakavalla naamalla maailman kovimpana ja vaativampana, onhan tällaisenkin kommentin suustaan päästänyt todellisen hupiukon arvonimen ansainnut. Jossain bodauksessa kun voi käytännössä olla lahjakkaampi kaveri vaikka puolivuotta kokonaan poissa salilta ja treenaamatta ja vetää käytännössä itsensä muutamassa kuukaudessa lavakuntoon. Tämä vain esimerkkinä.

Listassa on kaksi jotka ovat ryssineet terveytensä aika pahasti lääkkeillä ja sillä saa arvostusta. Melkosta.

Ovat myös rehellisiä eivätkä turhaa toisia dumaa tai vähättele. Ja varmaa tärkeimpänä eivät itse sitä ole vailla.

Ovat myös rehellisiä eivätkä turhaa toisia dumaa tai vähättele. Ja varmaa tärkeimpänä eivät itse sitä ole vailla.
Jees, eli kuhan on rauhassa ja tekee vähän matskua itsestään, bodailee vain, niin ei saa hupiukon leimaa. Sitten jos tekee kansalle jotain hyödyllistä kuten saleja, valmennuksia, forumia jne ja sisältöä nettiin, niin siitä saa sitten hupiukon leiman. Mkay, asia selvä.

Jees, eli kuhan on rauhassa ja tekee vähän matskua itsestään, bodailee vain, niin ei saa hupiukon leimaa. Sitten jos tekee kansalle jotain hyödyllistä kuten saleja, valmennuksia, forumia jne ja sisältöä nettiin, niin siitä saa sitten hupiukon leiman. Mkay, asia selvä.

Niin ja jotku aikuiset ihimiset vieläkin välittää leimasta jonka nimetön nimimerkki netissä antaa.

Niin ja jotku aikuiset ihimiset vieläkin välittää leimasta jonka nimetön nimimerkki netissä antaa.
Niin ja jotkut jaksaa toisia nimitellä. Koskaan missään nimessähän ei kannata miettiä mistä se muiden arvostelu tulee, vaan pitää aina vain sysätä vastuu kuten sinä, eli sille kohteelle, aina. Se ikuinen tarve siellä on jakaa sitä omaa erinomaisuuttaan ja miten puoli genreä on aivan hupiukkoja kun itse on tottakai täydellinen kun ainoa anti on vain muiden arvostelu.

Niin ja jotkut jaksaa toisia nimitellä. Koskaan missään nimessähän ei kannata miettiä mistä se muiden arvostelu tulee, vaan pitää aina vain sysätä vastuu kuten sinä, eli sille kohteelle, aina. Se ikuinen tarve siellä on jakaa sitä omaa erinomaisuuttaan ja miten puoli genreä on aivan hupiukkoja kun itse on tottakai täydellinen kun ainoa anti on vain muiden arvostelu.

Jos henkilöllä on tuollainen asenne että on automaattisesti skenen tietopankki ihan sama mitä kukaan sanoo nii mulla on parempaaki tekemistä ajalleni ku todistaa hänet vääräksi, eiköhän hän sen ite tee. Millä tavalla sysään vastuun kohteelle kerrotko? Kuvitellaan nyt hypoteettinen tilanne että sinä juuri sanot minua hupiukoksi, minä en noteeraa asiaa mitenkää ja ajattelen vain että selevä, tämä on Miken mielipide, kunnioitan sitä täysin sillä mielipide on kuin perseenreikä, jokasella omansa ja joillakin toisten avartama. Se että en anna sun mielipiteen määrittää mua ihimisenä on vastuun sysäämistä kohteelle? En saa nyt kiinni mitä tarkoitat, pahoittelut siitä.

Se että minä ite tiiän kuka/mikä minä olen on se mikä mulle riittää, ne jotka näkee saman kun minä nii hieno homma! Halataan ku tavataa. Ne jotka näkee mut hupiukkona nii voidaan myös halata jos se vaikka helepottas.

En tiedä haluatko ymmärtää monet asiat väärin vai ootko vain erityisen lahjakas siinä. Eihän mikään noista mainitsemastasi asioista tarkoita sitä että sais hupiukon leiman automaattisesti... Kyllähän se persoona siinä takana vaikuttaa siihen mielikuvaan henkilöstä ja esim rehellisyys ja aitous vaikuttavat myönteisesti niinku joku tossa mainitsikin.

En mä uskokaan, että koskaan ymmärrät mitä tarkoitan kun et kohteena ole vuosikausia.

Juu :) Onnellista ja rakkauden täytteistä loppukesää ja tätä vuotta Mike sulle ja perheelles! :) Toivon että tuskasi vielä helpottaa joskus. Turha tästä tämän enempää puhua.

E. Laitetaan tähän nyt vielä kaikille lukijoille muistutus että tärkein arvostus jonka voin ikinä saada on minulta omalta itseltäni. Jos arvostan itseäni ei muiden mielipiteellä yksinkertasesti ole väliä. Jos elän toisten ajatusten ja mielipideiten vankina niin elänkö omaa vai heidän elämää?

Laitetaan tähän nyt vielä kaikille lukijoille muistutus että tärkein arvostus jonka voin ikinä saada on minulta omalta itseltäni
Ja sitä näyttää riittävän, ei kyllä tule epäselväksi miten täydellinen ihminen olet. Ja vielä kun tuota maustat oikealla tavalla muita vähätellen, niin mä nään miten peilissä joka aamu ylistät itseäsi miten mahtava jätkä sieltä katsoo. Ai että. Vielä kun itseänsä kehumalla saisi asioita eteenpäin, mutta valitettavasti sillä ei tapahdu oikein mitään, se on vain sun oma mielipide itsestäsi.

Ja sitä näyttää riittävän, ei kyllä tule epäselväksi miten täydellinen ihminen olet. Ja vielä kun tuota maustat oikealla tavalla muita vähätellen, niin mä nään miten peilissä joka aamu ylistät itseäsi miten mahtava jätkä sieltä katsoo. Ai että. Vielä kun itseänsä kehumalla saisi asioita eteenpäin, mutta valitettavasti sillä ei tapahdu oikein mitään, se on vain sun oma mielipide itsestäsi.

Totta, minä näen ittenä täydellisenä (kokonaisena). Sillä tarkotus ei oo tulla täydelliseksi tarkotus on OLLA täydellinen siinä on iso ero. Minä elän omanlaisen filosofian mukaan jonka mukaan meidät on tänne luotu jonku korkeamman toimesta ja pidän tuota korkeampaa sen verran mahtavana voimana että hän meidät osasi täydellisiksi luoda. Oma ajatus sitten voi tuossa tulla tuon tielle.

Mike ketä olen vähätellyt? Toki kirjotusmuoto saatto sellasta antaa ilmi, rohkasin lähinnä vaan jengiä elämään välittämättä muiden mielipiteistä liikaa. Mikäli haluaa niin tehä niin kaikinmokomin saa. Voi vaan olla raskaampaa sillon, en tiedä. Minä kun herään katson peiliin ja hymyilen henkilölle joka sieltä minua katsoo. En ylistä itseäni yli muiden sillä tiedän etten ole paskaakaan. Kunnioitan itseäni ja kaikkea ympärilläni. Olemme sama olento elämässä eri elämää. En minä itteeni liiaksi kehu mutta rakastan senkin edestä.

Suakaan en missää vaiheessa vähätelly? Vai saitko sellaisen kuvan? Monestihan täällä suakin "ylistän" siitä mitä teet videoiden yms muodossa. Leskisen stilli selekäreenit oli hienoa katseltavaa/luettavaa. Jopa tässäkin ketjussa pari sivua sitten antoin sinulle ja ylläpidolle ylistystä tämän ketjun palautuksesta. Ja eikö se oma mielipide ole tärkein? Varsinki jos sen nöyrin mielin tekee? Elän köyhyyden rajalla niin enpä voi itseäni pitää tulollisesti jumalallisena tai muiden yläpuolella? Enkä ikinä ole ollut ihminen joka nostaa itteni jalustalle, sillä elämä opetti senki hyvissä ajoin että joka hevoselle on kengittäjä.

Selvennän että sulla on mun täys tuki jos haluat ottaa ittees ja elää elämääs muiden mielipideiten alla, mutta se selkeesti tuo negatiivisuutta. Kenen mielipiteestä täällä sitten Mike täytyy ottaa koppi jos ei omastaan?

Jos tuo lause että "Tärkein arvostus jonka voin saada on minulta iteltä" antoi ylimielisen kuvan kun puhuin itestäni johtuu vain siitä etten voi puhua toisten puolesta niin täytyy käyttää itseäni esimerkkinä.

Jos tuo lause että "Tärkein arvostus jonka voin saada on minulta iteltä" antoi ylimielisen kuvan kun puhuin itestäni johtuu vain siitä etten voi puhua toisten puolesta niin täytyy käyttää itseäni esimerkkinä.
No kuten tossa koitin sanoa, niin sitten kun sulla on valtavasti muiden mielipiteitä susta, niin sitten ymmärrät että ehkä tilanne on erilainen ja asiaakin katsoo eri kantilta. Ja jos siihen kantaa sitten ottaa, ei tarkoita tuskaa, vaan kuten monesta muustakin asiasta voi keskustella, pitää mun mielestä voida keskustella myös tästä muiden arvostelusta. Ei sen pitäisi olla mikään tabu.

No kuten tossa koitin sanoa, niin sitten kun sulla on valtavasti muiden mielipiteitä susta, niin sitten ymmärrät että ehkä tilanne on erilainen ja asiaakin katsoo eri kantilta. Ja jos siihen kantaa sitten ottaa, ei tarkoita tuskaa, vaan kuten monesta muustakin asiasta voi keskustella, pitää mun mielestä voida keskustella myös tästä muiden arvostelusta. Ei sen pitäisi olla mikään tabu.

Ymmärrän Mike mitä sanot. On minulla muiden mielipiteitä minusta, ne ovat vaan täällä minun kotikaupungissa eikä netissä niinkun sun tapauksessa. Sillä sanoinki aiemmin että ymmärrän myös että sun kohdalla tilanne voi olla erillainen (käytin sanaa tuskaisempi kun en keksiny muuta) juuri sen takia että sitä on niin paljon netissä ja sinun työsi on vahvasti netissä ja tässä foorumissa kiinni. Pyrin itsekkin katsomaan laatikkoa aina joka kulmalta.

Eikä todellakaan pitäisi olla tabu. Voi olla myös että vähän hyökkäävästi lähin kommentoimaan ihan sillä että näen niin paljon ihimisiä jotka oikeasti antavat toisten mielipiteiden johtaa omaa elämäänsä ja ikään kuin sellaisena autopilottina menevät sitten sinne toisen johtamaan metsään. Se on minusta vain surullista, sillä joskus itsekkin tein niin ja silloin ainakin löysin itseni surullisesta ja hieman onnettomasta paikasta.

Pyytteetöntä tsemppausta tämä vaan on vaikka provoavasti sen sanonki ettei aikuisten varsinkaan pitäs muiden mielipiteistä välittää. Toki se vaimon mielipide aina ottaa jos sellainen on ja lasten tietty. Sitä vaan jotku vetää sen oman mielipiteensä ihan eri raiteille teki itse mitä tahansa jos eivät vaan jostain syystä pidä henkilöstä nii näkevät vain huonoa ja saattavat sitä jakaa muualle sitten.

E. Tässä nyt tämänkin keskustelun aikana sait minut tajuamaan ettei minunkaan tarvitse lähtä mielipidettäni kertomaan jos se on täysin päinvastainen, tuo aihe nyt vaan oli vielä hieman "herkkä" ja sai reagoimaan. Itseasiassa oon aina pitänyt hieman tietämättömänä tällästä mihin juuri osallistuin että mennään keskusteluun väenvängällä mukaan vaikka mielipiteeni on täysin toisessa laidassa kun toisen osapuolen. Kiitos ja anteeksi vielä tästä Mike! Muistellaan tätäkin vain hyvällä

Faktahan on se että vaikka keksisit lääkkeen syöpään ja antaisit kaikille miljoonan niin silti susta kirjoitetaan paskaa. Ketä kiinostaa jos joku sanoa sinua hupiukoksi tai että sulla on ruma auto. Oma mielenterveys menee jos jokaisen kanssa rupee vääntämään. Ikävintä on jos käy niin kuin Rhodenille että saat saat tuomion jo ennen oikeudenkäyntiä kun huhut liikkuvat netissä ja ihmiset uskovat kaikkeen mitä sanotaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom