Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän noita lääkärin reseptillä apteekista sai Suomestakin.

Se reseptin saaminen ei kuulemma sitten niin helppoa ollutkaan.

Ei niitä varmasti ihan tuosta vain saanut, ellei kuulunut oikeisiin porukoihin. Itse tiedän kyllä 70- ja 80- luvuilta keho- ja voimakisailijoita, jotka ovat ihan lääkäriltä saaneet kisa tai kuntotoutuslääkkeet. Ei tosin mitään suuria määriä. Suomessa oli kuitenkin siihen aikaan monia lääkäreitä, jotka niitä kirjoittivat. Eliittiurheilijat olivat suurin käyttäjäryhmä Venäjän ja DDR:n esikuvien mukaisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, muistelin että mulla olis ollut vuoden 1986 versio, mutta kävin kirjahyllystä tarkistamassa, että se olikin vuoden 1980 painos. Siinä ainakin oli nuo mainitut lääkkeet. Tämän jälkeen alkoi tilanne kiristymään lääkkeiden saatavuuden osalta Suomessa. Espanjassa kuitekin juhlat jatkuivat, jota kävin itsekin paikan päällä todistamassa.
Unohtui myös Proviron, Panteston ja Halotestin, jotka olivat kaikki vuoden 84 painoksessa.

Unohtui myös Proviron, Panteston ja Halotestin, jotka olivat kaikki vuoden 84 painoksessa.

Pantestonua en huomannut vuoden 80 painoksessa, mutta muuten siellä on ainakin 14 eri tuotenimikettä anaboli/testoakselilla ja lisäksi pari anaboli/vitamiini/kofeiini toonikumimikstuuraa heikkouteen ja väsymykseen. Ehkä löytyy jotain muutakin, jos alkais kaivelemaan. Mutta aikansa kutakin...

Möykky sai nukuttua 5h ja meni treenit huonosti. Tsemii sitten kun lapsi tulee! Ja onnea kämpästä, kiva veronmaksajana kuunnella noita juttuja. Toivottavasti edes alueelta, jossa neliöhinnat lähellä 10k. Mä niin toivon että tää vitun hyvinvointi loppuu jossain vaiheessa ja jengi vaan joutuu menee töihin tai muuttaa leirille Kouvolaan.

Möykky sai nukuttua 5h ja meni treenit huonosti. Tsemii sitten kun lapsi tulee! Ja onnea kämpästä, kiva veronmaksajana kuunnella noita juttuja. Toivottavasti edes alueelta, jossa neliöhinnat lähellä 10k. Mä niin toivon että tää vitun hyvinvointi loppuu jossain vaiheessa ja jengi vaan joutuu menee töihin tai muuttaa leirille Kouvolaan.
Millasta juttua siellä sitten noin niinku tiivistettynä oikein oli?

Millasta juttua siellä sitten noin niinku tiivistettynä oikein oli?

No jos oot noita juttui kuunnellu ylipäänsä... Se on niin persoona, kehittänyt oman maailmankatsomuksen, jossa ei tarvi käydä töissä vedoten mitä ihmeellisimpiin syihin. Hauskinta komediaa oli, kun sillä oli alkamassa renkaanvaihtopäiväduuni, tarjottiin ovihommia, oli pt-kurssia ja pt-asiakkaita. Se ei voinu ottaa mitään niistä duuneista, koska se kyseinen työ olisi vaikeuttanut toista. Ja loppujen lopuksi ei tietenkään ollut yhtään työtä, eikä sitä pt-kurssia. Nyt jotain yksittäisiä pari kybää lapaan "valmennettavia" työkkärimassien päälle. Ikuinen poraus ja uhriutuminen paskaduuneista jne. Se jätkä ei koskaan oo menossa mihinkään töihin. Kavereiden kanssa meillä on leikkimielinen vedonlyönti, kauan menee ennen kuin hylkää perheensä ja millä perusteluilla. Ja nyt tää, että se on natuna on kanssa hyvä. Aiemmat enkat paukku kunnon kaikkea mitä on vaan saatavissa kuureilla, nyt natuna parempia tuloksia. Vahva ukko se on, siitä kaikki kunnia.

Tuskin on ihan heti muuttumassa tuo. Siinä mielessä hieno asia että ei jätetä kansaa täyteen pulaan ja jollain tavalla tsempataa ja tuetaan. Toki siinä tulee nuo lieveilmiöt että jengi alakaa elää vaa niillä tuilla sitte ja syleksiä kattoo, siihen ku keksis järkevämmä keino puuttuu.

E. Vielä rehellisyye nimissä myönnettäköö että tällä hetkellä elän itekki tuilla, mutta en jaksa valittaa sen määrästä, sillä kyllä syö mahan täytee ja vuokran maksaa, mihinkää ylimääräseen sen ei tarvikkaan riittää. Se on erittäin tietämätöntä jos henkilö elää tuillla ja valittaa ettei rahat riitä, sillä omalla valinnalla se tehdään. Työtä kyllä nykypäivänä melekeen pakosta saa kunhan ei ala liia tärkeenä itteesä pitää.

Tuskin on ihan heti muuttumassa tuo. Siinä mielessä hieno asia että ei jätetä kansaa täyteen pulaan ja jollain tavalla tsempataa ja tuetaan. Toki siinä tulee nuo lieveilmiöt että jengi alakaa elää vaa niillä tuilla sitte ja syleksiä kattoo, siihen ku keksis järkevämmä keino puuttuu.

Tuon tän päivän striimin perusteella, ensi viikolla alkaa treenit kisiksellä kun on muutto stadiin. On tuo ihana tuo oikeus valita asuinpaikkansa.

EDIT: Sairaista ja vanhuksista pitää pitää huolta, sekä töihin kykenemättömistä. Terveet nuoret miehet menköön töihin.

Tuon tän päivän striimin perusteella, ensi viikolla alkaa treenit kisiksellä kun on muutto stadiin. On tuo ihana tuo oikeus valita asuinpaikkansa.

EDIT: Sairaista ja vanhuksista pitää pitää huolta, sekä töihin kykenemättömistä. Terveet nuoret miehet menköön töihin.

No joo "persaukisena" stadii :D Ei ehkä viisaimpia ratkasuja. Toki varmana vaikuttaa vaimon raskaus siihe että saa valita asuinpaikkaa kun lapsiperheille ihan hyvin myös tukea annetaa.

Ja juuri kyllä nuin! Sairaita ja vanhuksia olisi hyvä hoitaa ekana, sekä heitä joilla vammat estää täyttä työllistymistä. Vanhuksille eritoten veteraaneille joita ei enää hirveenä oisi saisi mun mielestä antaa ihan kaiken mitä keksivät vaatia, tietenki järjen rajoissa. Ei nimittäin mahtais olla asiat iha näi ilima heitä jotka nuorena hyppäs rintamalle.

No joo "persaukisena" stadii :D Ei ehkä viisaimpia ratkasuja. Toki varmana vaikuttaa vaimon raskaus siihe että saa valita asuinpaikkaa kun lapsiperheille ihan hyvin myös tukea annetaa.

Ja juuri kyllä nuin! Sairaita ja vanhuksia olisi hyvä hoitaa ekana, sekä heitä joilla vammat estää täyttä työllistymistä. Vanhuksille eritoten veteraaneille joita ei enää hirveenä oisi saisi mun mielestä antaa ihan kaiken mitä keksivät vaatia, tietenki järjen rajoissa. Ei nimittäin mahtais olla asiat iha näi ilima heitä jotka nuorena hyppäs rintamalle.

Sillä raskaudellahan tossa varmasti ratsastetaan. Ainoa kenen puolesta olen oikeasti pahoillani, on syntymätön lapsi. Jos nainen valitsee miehekseen ja lapsensa isäksi työttömän, mielenterveysongelmista kärsivän youtube-speden, niin ei varmaan ole epäselvää miten asiat menevät jatkossa ja nainen on valintansa tehnyt. Juuri se on harmi, että lapselta kukaan ei ole mitään kysynyt. Ja kun kaikki tietävät, miten tässä käy. Yksi huonosti (5h) nukuttu yö ja äijä on aggressiivinen ja "ihan sekaisin" eikä treenit kulje. Mitä voi olettaa kun tuleekin sitten useampi vähän lyhyemmillä unilla oltu yö, saati joutuisi vielä sen päälle käymään töissä.

Te olette väärässä. Valtion pitäisi vanhusten, lasten ja sairaiden sijaan tukea minua, jotta voin säilyttää jatkossakin aktiivisen elämäntyylini. En vaadi paljoa, sillä 3000 euroa kuukaudessa (verottomana) riittää ihan hyvin elämiseen.

No sulle otettas iha oma lainalinja Kiinasta.

Voisi näille kroonisille työnvälttelijöille tuet maksaa vaan siten vuokra suoraan vuokranantajalle ja ruokakortti kauppaan. Ja sillä ei saisi ostettua tupakkaa ja alkoholia. Kai tuon kalliille alueelle tukien varassa muuttamisenkin voisi jollain lainsäädännöllä estää. Olisi kuntien omistamia kerrostaloja ja asuntoloja ja vastaavia. Sitten kun elämäntapana on selkeästi työttömyys niin asumistuki tulisi siinä muodossa että saa asua siellä kunnan omistamassa talossa. Eli ei mitään rahaa mihinkään itse hankittuun vuokrakämppään

Anan kaltaiset kaverit on just niitä, ketkä nauttii tuosta elämäntyylistä ja saavat siitä potkua elämään. Ja sen minkä käsityksen olen saanut, niin toinen vaihtoehto ois tosiaan istua se karhutölkki kourassa ja voivotella kurjaa elämää. Ja ennen kun joku tulee tähän kommentoimaan, että menisi töihin, niin voisi sen minusta sanoa ensin jollekkin muulle edellämainituista 300k suomalaisesta jotka ei tee yhtään mitään.

Ja äijät tuottaa varsin hauskoja videoita vielä kaiken päälle, niin vittuako työ tiällä keljuilette anan kunnosta tai muusta.

Jatka Ana vain samaan malliin! Videoistas tulee aina hyvä mieli! Ja kehitystäkin on tullut.

Just näin

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noh kyllähän tämä yhteiskunta rahaa syytää paskempiinkin asioihin.
Noille menevä kuitenki kiertää vuokran ja kaupan kautta muille.

Pahempaa on se kun joku iso yritys kusettaa ja rahat häipyy samantien veroparatiisiin.

Oot TÄYSIN oikeassa mutta ei tule muuttumaan tämän hallituksen aikana eikä ikinä.olisihan se kiva kun saisi aina nukkua 8-9 tunnin unet ja treenailla ja kokkailla rauhassa.päikkärit tietenkin treenin jälkeen.harvalla se kuitenkin noin menee.kompromissejä saa tehdä koko ajan duuniin ja perheen takia stressiä päällä ja kortisonit tapissa harva se päivä ja kehitys sen mukainen.ite ne pitää kämpät,mökit,autot maksaa ja rahat noihin tehdä... Ite olen aina halunnut laskuni maksaa ja omilla tulla toimeen .työn arvostus unohdettu kokonaan tänäpäivänä suurinpiirtein nauretaan kun käy duunissa.mutta heti ollaan helvetin kateellisia jos hommaa hienon auton pihaan,,,selkänahasta ne on revitty irti eikä nukuttu kotona kun vähän väsyttää elämä

Suositut

Back
Ylös Bottom