- Ikä
- 37
Listassa on kaksi jotka ovat ryssineet terveytensä aika pahasti lääkkeillä ja sillä saa arvostusta. Melkosta.
Onneksi sinä olet täydellinen ihminen, etkä ole tehnyt elämäsi aikana ainuttakaan virhettä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Listassa on kaksi jotka ovat ryssineet terveytensä aika pahasti lääkkeillä ja sillä saa arvostusta. Melkosta.
Vanha kunnon Kyöpeli taas purkamassa. Miten tosta lauseesta saa väitteen, että olen täydellinen? Ei mitenkään.Onneksi sinä olet täydellinen ihminen, etkä ole tehnyt elämäsi aikana ainuttakaan virhettä...
Ei hätää, sä taistelet tämän tärkeän asian edessä kuin kunnon nettisoturi. Sotaan vaan kyöpeli. Kyöpeli rakas, mä tiedän tosiaankin, että sulla on kauheet probleemat musta, mutta älä jaksa aina, oikeesti. Kyllä mä jo tiedän.sinua taitaa vituttaa niin paljon se ettei jengi palvo maata jalkojesi alla ettet näe metsää puilta
No jos nyt eka inasen tota jatkuvaa valitusta himmaisit, ihan vähän aluksi. Kyllä sä tiedät mistä puhun. Oot aina mun kommentteja kommentoimassa, vitun aina.Yritän tulla tulevaisuudessa yhtä positiiviseksi täällä kun sinä
Mä en nyt tiedä onko sanalla hupiukko enää mitään painoarvoa, koska sitä käytetään jokaisen kohdalla. Eihän täällä kukaan osaa valmentaa tai mistään treenaamisesta mitään tiedä. Paitsi toki ne jotka ain aovat muita hupiukoksi sanomassa. Ja jos sattuu tekemään itse vähänkään tuloksia, niin se dumataan vain koska lääkkeet.
Nyt on taas sen tason ulinaa että oksat pois. Meinaako vähän mennä kärjistelyn puolelle?
Vai oliko toi sun mielestä hyvä treenitapa ja oikeaoppista touhua nyrkkeilijälle?
Tää näsäviisas sarkasmi paska alkanu vituttaa täällä pakkiksella.
Mitä tulee Anan kuntoon, niin rasvat pois ja ylärintaan sekä etuolkapäihin lihasta, niin näyttää jo ihan hyvältä. Keskivartalo on leveä ja tulee olemaan. Saa myös aika työn tehdä, että saa jaloista ns lavakelpoiset.
Eikä köyhillä riitä rahat kunnon setteihin. Aivan eri juttu voiko käyttää siihen 200 vai 2000 kuussa.Joo eiköhän se siitä.
Jos oikeen ymmärsin ni kaveri tais viel pari vuotta sit olla aika läskissä kunnossa ja huonot elämäntavat.
Oli muuten kovassa kunnossa jo 80-90 luvun taitteessa. Parikybäsenä tais penkkaa sen 200kg.
Niin se ikäkin vaan tekee tehtävänsä vaik mitä kuuria ottaisit.
Eikä köyhillä riitä rahat kunnon setteihin. Aivan eri juttu voiko käyttää siihen 200 vai 2000 kuussa.
Samat romppeet silloin oli käytössä kuin nykyäänkin, paitsi että silloin lähes kaikki oli apteekkilaatuista, ei tarvinnut arpoa et mikä toimii ja mikä ei.No eipä ole.
Katoppas 80luvun bodareita ja niiden tuloksia.
Ei siihen aikaan ollut näitä nykyisiä.
Siihen aikaan treenattiin paljon ja lujaa.
Jotain tehtiin oikein?
On, voisit laittaa korkin kiinni vielä ei ole perjantai.En viitti kattoa mut onkos hra rantapallilla mitään fiksua sanottavaa mihinkään ketjuun?
On, voisit laittaa korkin kiinni vielä ei ole perjantai.
Kaikki ok, tapahtuu joskus mullekki.Tsori. Lähti lapasesta.
Alkolukko kun keksitään kännyyn ni hyvä
Samat romppeet silloin oli käytössä kuin nykyäänkin, paitsi että silloin lähes kaikki oli apteekkilaatuista, ei tarvinnut arpoa et mikä toimii ja mikä ei.
Mulla oli Pharmaca Fennica vuodelta 1984, eikä siellä kyllä stanotsololia ja oksimetolonia ollut. Metandienonia löytyi tablettina, voiteena ja mikstuurana ja metenolonia tablettina ja injektiona. Nandrolonia taitaa olla edelleenkin. En sitten tiedä, oliko 80-luvun alkuvuosina.Roinaamisen kannalta 80-luku oli hyvää aikaa. Suomessakin roippeiden apteekkivalikoima oli vielä hyvin runsas; oli decat, primot, testot, oxyt, winsut yms. hyvin saavilla ja jos ei niitä saanut, niin esim. Espanjasta sai kaikki ne samat tuotteet ja muutakin, ilman reseptiä, kunhan meni vaan pyytämään. Silloin tuli myös Espanjasta paljon roinaa Suomeenkin. Ja kaikki oli aitoa ja toimi niinkuin pitikin! Samat UG nimikkeet ovat edelleen yhtä suuressa suosiossa, mutta ikävä kyllä tuoteilla ei ole mitään laatutakuita.
Haista nyt pylly. Me mitään suomen apteekista saatu. Leningradista ja Espanjasta.Roinaamisen kannalta 80-luku oli hyvää aikaa. Suomessakin roippeiden apteekkivalikoima oli vielä hyvin runsas; oli decat, primot, testot, oxyt, winsut yms. hyvin saavilla ja jos ei niitä saanut, niin esim. Espanjasta sai kaikki ne samat tuotteet ja muutakin, ilman reseptiä, kunhan meni vaan pyytämään. Silloin tuli myös Espanjasta paljon roinaa Suomeenkin. Ja kaikki oli aitoa ja toimi niinkuin pitikin! Samat UG nimikkeet ovat edelleen yhtä suuressa suosiossa, mutta ikävä kyllä tuoteilla ei ole mitään laatutakuita.
Kyllähän noita lääkärin reseptillä apteekista sai Suomestakin.Haista nyt pylly. Me mitään suomen apteekista saatu. Leningradista ja Espanjasta.
Mulla oli Pharmaca Fennica vuodelta 1984, eikä siellä kyllä stanotsololia ja oksimetolonia ollut. Metandienonia löytyi tablettina, voiteena ja mikstuurana ja metenolonia tablettina ja injektiona. Nandrolonia taitaa olla edelleenkin. En sitten tiedä, oliko 80-luvun alkuvuosina.