Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Ei tässä kiinnosta kenenkään kitisijän mieliks mennä rojuttelemaan.

Ketkähän sen kitinän aina aloittaa?

Tuolla on natujakin jotka ei kitise yhtään mistään vaan tekee sen mitä niiden pitää tehdä ja kehittyvät vitusti. Ei niillä riitä aika itkemiseen vaan tekemiseen. Sitten on näitä uhriutujia. Ja itkijöitä riittää kyllä molemmissa leireissä siitä miksi ei kehity ja niillä on yhdistävä tekijä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miettii, miten iso Peteristäkin olisi voinut tulla, kun olisi uransa alusta asti treenannut kovaa ja vetänyt tarpeeksi vitargoa. Onneksi oppi treenaamisen salat kuitenkin vielä vanhempana ja takoi sitten kilon lihaa kuussa lisää parin vuoden ajan. Failure & vitargo = veli & kreatiini. Kyllä toimii!

Ketkähän sen kitinän aina aloittaa?

Tuolla on natujakin jotka ei kitise yhtään mistään vaan tekee sen mitä niiden pitää tehdä ja kehittyvät vitusti. Ei niillä riitä aika itkemiseen vaan tekemiseen. Sitten on näitä uhriutujia.
Ei kai kukaan natikka ole tässä ketjussa uhriutunut. Jengi on vaan pääsääntöisesti tosi kyllästyny siihen vitun mouhotukseen, kuinka "kemia auttaa 10%", kun se on ihan silkkaa paskapuhetta.

Oon nähnyt vierestä lukuisia kertoja, kun tyypit ei muuta yhtään mitään treeneissä, ravinnossa tai levossa ja ottaa kemian käyttöön. Lopputuloksena ukot turpoo ku pullataikina, vaikka ei testoa ihmeellisempää olis kierrossa, eikä sitäkään älyttömiä määriä.

Onks tosi hankala myöntää, että lääkkeet antaa todella paljon anteeksi ja vähintään epäoptimaalisella treenaamisella, suht rennolla syömisellä ja pikkutunneille säännöllisesti kaljaa litkimällä voi päästä tosi vakuuttavaan tikkiin niiden avulla, siinä missä natikalla tollanen touhu varmistaa vaisun kehityksen/täyden kehittymättömyyden? Ainakaan tosielämän puolella tutuilla ei ole mitään ongelmia sanoa suoraan, että roinat koneessa se responssi treeneihin (mm. lihaksien poikkipinta-alan kasvu) on tyystin eri luokkaa vrt. natuna. Kai ne sitten on vaan sinut ittensä kanssa, eikä koe tarvetta nostella itteensä jalustalle ja selitellä kuinka vitusti KOVEMPAA JA FIKSUMMIN ne treenaa, kun eihän ne treenaa. Monesti päinvastoin.

Mulla ei oo ollu koskaan tarvetta edes harkita kuurittelua, koska oon tämmönen perus lahjaton sunnuntaituhertelija ja ihan sinut sen kanssa. Jos mulla olis jotain ongelmaa itsetunnon kanssa tai vati ei kestäis sitä kun treenikaverit/somepersoonat/saman salin Jaska painaa buusteilla ohi, niin hakisin ennemmin apua päälääkäristä kuin lääkkeiden väärinkäytöstä.

Sekin on hyvä muistaa että kaikki eivät ikinä edes haaveile pääsevänsä ultralihaksikkaiksi Colemaneiksi vaan melkoinen osa treenaa tavoitteenaan "ihan kiva" kroppa jotta kehtaa olla ilman paitaa muuallakin kuin suihkussa.

Kuurittelun mielekkyys kärsii siitä että tuloksista merkittävä osa lähtee kuurin jälkeen ja palauttelu on perseestä ja on aina pieni riski että omat tasot eivät palaudu kokonaan ja nämä riittävät mielestäni hyvin perusteeksi sille ettei roinaa. Kynnys tälle on omasta näkökulmastani matalampi jos on valmiiksi trt:llä, koska se poistaa palauttelun tarpeen ja saavutettuja tuloksia on helpompi ylläpitää.

Roinaamalla pysyy paljon paremmassa kunnossa huonommallakin panostuksella, joka on monien laiskureiden ja jackassien tavoite(ja mä tunnustan kuuluvani tähän ryhmään ihan vähän, mutta otan sen vain bonuksena sikäli kun ensisijainen syy trt:lle on oma paska taso), mutta hyvällä treenillä, ruokavaliolla ja levolla tuloksia saakin jo paljon kivemmin kuin natuilemalla. Järkevillä annoksilla kehitys voi aiheuttaa pettymyksen niille jotka odottavat että lihakset ja kulli räjähtävät ekasta testopiikistä, mutta numeroita katsoen tulokset ovat selvästi parempia kuin natulla. Tappotuloksiin taas tarvitaan tappoaineet. Isoimmat möröt saattavat vetää viikossa sen testo-ekvivalentin mitä joku hyvän lääkärin saanut trt-potilas käyttää koko vuodessa.

Geenit vaikuttavat luonnollisesti. Tiedän tyypin jolla on vähän paskat geenit(enemmän sellaista jäntevää luikkua kuin lihaksikasta ja rotevaa) ja se on perillä about kaikesta treeniin, ruokaan ja lepoon liittyvästä ja vaikka se on saanut selvästi muotoa testolla, tyyppi omaa silti vieläkin vähän laihaläskin attribuutteja ja voimatasot ovat pikku hiljaa hiipineet ylös. Sitten on taas yksi veijari, joka alle millin viikkoannoksella ug-testoa ja todella paskalla ja ei-nousujohteisella kitkutreenillä on saanut uskomattoman hyvän estetiikan aikaan ja odotan mielenkiinnolla miltä tyyppi näyttää vuoden päästä, kun se nyt vihdoin järkkäsi itselleen kunnon salitreeniohjelman ja pääsi vähän kärryille jutuista.

On eri tapoja käyttää suorituskykyä parantavia aineita ja niitä on hyvä kunnioittaa sellaisenaan, ja myös sitä ettei niitä halua käyttää. Tärkeintä on mun mielestä tietää faktat.

Koominen ketju, naturaalit huutelee pää soikeena ja todistelee itelleen jotain, en tiedä mitä. Osalle pitäis lyödä testoa perseeseen, niin loppuis toi akkamainen kitinä.

Ei täällä ole kukaan mitään "pää soikeena" huutanut paitsi sinä.:)
Eiköhän täällä "todistele" ihan kummatkin osapuolet argumenttejaan.

Sinusta on siis hyvää keskustelua haukkua muita ylpeäksi, tyhmäksi ja akkamaiseksi, ja teilata sanomalla "sinusta ei tuolla asenteella tule mitään...".
Tämä on varmaan sitä "sisällöntuottoa" tai jotain keskusteluun, en ymmärrä tällaista.

Ja ne testot voit työntää ihan omaan perseeseesi.

Sekin on hyvä muistaa että kaikki eivät ikinä edes haaveile pääsevänsä ultralihaksikkaiksi Colemaneiksi vaan melkoinen osa treenaa tavoitteenaan "ihan kiva" kroppa jotta kehtaa olla ilman paitaa muuallakin kuin suihkussa.

Kuurittelun mielekkyys kärsii siitä että tuloksista merkittävä osa lähtee kuurin jälkeen ja palauttelu on perseestä ja on aina pieni riski että omat tasot eivät palaudu kokonaan ja nämä riittävät mielestäni hyvin perusteeksi sille ettei roinaa. Kynnys tälle on omasta näkökulmastani matalampi jos on valmiiksi trt:llä, koska se poistaa palauttelun tarpeen ja saavutettuja tuloksia on helpompi ylläpitää.

Roinaamalla pysyy paljon paremmassa kunnossa huonommallakin panostuksella, joka on monien laiskureiden ja jackassien tavoite(ja mä tunnustan kuuluvani tähän ryhmään ihan vähän, mutta otan sen vain bonuksena sikäli kun ensisijainen syy trt:lle on oma paska taso), mutta hyvällä treenillä, ruokavaliolla ja levolla tuloksia saakin jo paljon kivemmin kuin natuilemalla. Järkevillä annoksilla kehitys voi aiheuttaa pettymyksen niille jotka odottavat että lihakset ja kulli räjähtävät ekasta testopiikistä, mutta numeroita katsoen tulokset ovat selvästi parempia kuin natulla. Tappotuloksiin taas tarvitaan tappoaineet. Isoimmat möröt saattavat vetää viikossa sen testo-ekvivalentin mitä joku hyvän lääkärin saanut trt-potilas käyttää koko vuodessa.

Geenit vaikuttavat luonnollisesti. Tiedän tyypin jolla on vähän paskat geenit(enemmän sellaista jäntevää luikkua kuin lihaksikasta ja rotevaa) ja se on perillä about kaikesta treeniin, ruokaan ja lepoon liittyvästä ja vaikka se on saanut selvästi muotoa testolla, tyyppi omaa silti vieläkin vähän laihaläskin attribuutteja ja voimatasot ovat pikku hiljaa hiipineet ylös. Sitten on taas yksi veijari, joka alle millin viikkoannoksella ug-testoa ja todella paskalla ja ei-nousujohteisella kitkutreenillä on saanut uskomattoman hyvän estetiikan aikaan ja odotan mielenkiinnolla miltä tyyppi näyttää vuoden päästä, kun se nyt vihdoin järkkäsi itselleen kunnon salitreeniohjelman ja pääsi vähän kärryille jutuista.

On eri tapoja käyttää suorituskykyä parantavia aineita ja niitä on hyvä kunnioittaa sellaisenaan, ja myös sitä ettei niitä halua käyttää. Tärkeintä on mun mielestä tietää faktat.
Helvetin hyvä postaus.

Mä luulin jostain syystä, että tässä threadissa (Ana ja möykky) puhutaan jostain estrogeenipaiseista/-möykyistä, joita joku yrittää ehkäistä Anastrozolella. Offtopic, mutta niin näyttää olevan koko ketju jotain häröilyä.

Voin myöntää, että kun on jo valmiiksi korvaushoito päällä, niin kyllähän sitä miettii, että rupeisko tapahtumaan jos tikkaisikin useammin. Sillä olisi helppo kompensoida, kun elämäntilanne ei oikein salli bodymunkkeilua eikä näillä geeneillä natikkana juhlita.

Tosiasia on se, että roinageenejäkään ei ole. Menisi vaan rahat ja terveys. Eli mennään tällä ja huutelen sitten viiskymppisenä kännissä kovakuntosille kavereille, että mitä musta olisi voinut tulla.

Saa ja pitää olla ylpeä siitä mitä itse tekee, mutta että pitää toisia polkea näin rajusti.

Sama aivovaurio kummassakin ryhmässä kun pitää siellä puntilla notkua, vähän kunnioitusta. Roinaajat pyyhkis lattioita vikisijöillä irl jos ketään kiinnostaa.

Saa ja pitää olla ylpeä siitä mitä itse tekee, mutta että pitää toisia polkea näin rajusti.

Sama aivovaurio kummassakin ryhmässä kun pitää siellä puntilla notkua, vähän kunnioitusta. Roinaajat pyyhkis lattioita vikisijöillä irl jos ketään kiinnostaa.

Vitut pyyhkis... Jos se nyt ketään kiinnostaa

Eikä pyyhkis, koska ne roinat auttaa vaan 2% ja natuna voi olla vahvempi jos vaan syö ja treenaa kunnolla. Sitä virttähän täällä lauletaan.

En ole väittänytkään ettei palautuis nopeammin, sitä vaan ei minun näkökulmasta käytetä hyväksi treenaamalla useammin kuin natu vaan vedetään 4 jakosella kroppa kerran viikkoon ja kehitytään siitä huolimatta huomattavasti paremmin kuin natu.
Eli yritän tässä sanoa et lääkkeitten teho ei perustu siihen että pystyisi treenaamaan useammin vaan ihan johonkin muuhun.
Roinaaja kehityy millä vain ohjelmalla natua paremmin. Jos jotkut roinaajat treenaavat 4- jakoisella lihas kerran vko tyylillä, ei tarkoita yhtään mitään. Omaa tyhmyyttä jos ei osaa tehdä muunlaista ohjelmaa. Otapa esimerkiksi muiden lajien roinaavat urheilijat. Treenimäärät ja palautuminen ovat aivan eri tasolla kuin natikoilla. Perustuu juuri siihen että voi treenata kovempaa ja useammin. Ei tule rasitusvammoja, aerobinen parempi jne. jne.

Roinaajat pyyhkis lattioita vikisijöillä irl jos ketään kiinnostaa.
Isot lihakset ei tee kenestäkään automaatiolla kovempaa "lattianpyyhkijää". Kyllä siihen tarvitaan vähän sitä kenttäkokemusta "lattianpyyhinnästäkin". Oon ihan vierestä todistanut, kuinka 120-kiloinen suurisuinen roinaaja laitetaan nippuun alle viidentoista sekunnin, sellasen alta 80-kiloisen jäntevän kamppailijan toimesta. Just sayin'.

Isot lihakset ei tee kenestäkään automaatiolla kovempaa "lattianpyyhkijää". Kyllä siihen tarvitaan vähän sitä kenttäkokemusta "lattianpyyhinnästäkin". Oon ihan vierestä todistanut, kuinka 120-kiloinen suurisuinen roinaaja laitetaan nippuun alle viidentoista sekunnin, sellasen alta 80-kiloisen jäntevän kamppailijan toimesta. Just sayin'.

Toi on iha totta, oon itekki ikäväkseni kerran ajautunu tilanteesee jossa joudui ottaa sellasen 130kilosen kuurittelijan oikeen suoran leukaperääni, mutta siltikään ei lentäny ikenet kattoo tai taju kankaalle. Enkä nyt itteeni minää kovin kummosena kamppailijana pidä. Vaikkakin olen kyllä n.2metriä pitkä mutta niinhä sitä sanotaa että korkeemmalta vaan tipun :D

Toi on iha totta, oon itekki ikäväkseni kerran ajautunu tilanteesee jossa joudui ottaa sellasen 130kilosen kuurittelijan oikeen suoran leukaperääni, mutta siltikään ei lentäny ikenet kattoo tai taju kankaalle. Enkä nyt itteeni minää kovin kummosena kamppailijana pidä. Vaikkakin olen kyllä n.2metriä pitkä mutta niinhä sitä sanotaa että korkeemmalta vaan tipun :D
Lyömään oppii lyömällä, ei veivaamalla giant settejä.

Mistä tiedät, että se oli kuurittelija? Ehkä se oli vaan tehnyt asiat OPTIMAALISESTI ja FIKSUMMIN. Noitahan on saleilla paljon. Se isoin bodari on vaan syönyt rasvatonta jauhelihaa ja pitänyt kirjaa syömistään riisikakuista.

Mistä tiedät, että se oli kuurittelija? Ehkä se oli vaan tehnyt asiat OPTIMAALISESTI ja FIKSUMMIN. Noitahan on saleilla paljon. Se isoin bodari on vaan syönyt rasvatonta jauhelihaa ja pitänyt kirjaa syömistään riisikakuista.

No tää kaveri sattu olee mun ihan hyvä tuttu

Ja jos nyt on lääkkeitä käyttänyt, niin tosi vähän eikä ne oikeestaan mitään auttanu.

Oman kokemukseni mukaan kuurittelijat ovat usein huonompia ottelijoita (jos sitä nyt lattianpyyhkimisellä tarkoitettiin) kun ei-kuurittelijat. Kankeita, hitaita ja uikuttavat painitilanteessa jos vähänkin painaa showlihaksia. Tämä siis jos kuurittelua harrastettu lihaskasvatustarkoituksessa. Voihan kuurittelulla tietysti tehostaa myös kamppailupuolen treenaamista mutta koska tää on pakkotoisto niin oletan että tarkoitettiin sitä et horkkabodari pyyhkis natua lattialla (tai lattialla natua).
Myönnän, nyt on vähän provosoivaa tekstiä :LOL:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom