Onhan se nimenomaan menossa kisaamaan?
Joo menee kisaamaan jos pääsee kovaan kuntoon, eli meneekö, tuskin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan se nimenomaan menossa kisaamaan?
Joo menee kisaamaan jos pääsee kovaan kuntoon, eli meneekö, tuskin ?
No uskon, että meneekin. Ana on aika delusional äijä. Vertas omia jalkojaan miken jalkoihin... Helvetin hauska kaveri kyllä, mutta selkään paijaus ei vaan hyödytä ketään. Möykky ja allu pokkana hokee ”joo joo kova on kova on”.Joo menee kisaamaan jos pääsee kovaan kuntoon, eli meneekö, tuskin ?
Mä en ymmärrä tota miks kelkkaa ei sais laskea mukaan. Lasketaanhan tankokin... Vai oonks mä penkannu ja kyykänny aina 20kg vähemmän ku mitä oon luullu.
Mä en ymmärrä tota miks kelkkaa ei sais laskea mukaan. Lasketaanhan tankokin... Vai oonks mä penkannu ja kyykänny aina 20kg vähemmän ku mitä oon luullu.
Ei...kyllä se tässä tapauksessa lasketaan. Johan on komeammat numerot ja kiloihin vielä ns ”lapinmihen lisä”Mä tein Mayorsilla useesti prässiä 200 kilolla eli 4x25kg kiekot per puoli. (Kelkka painoi sen lisäksi vielä 280kg, mut eihän sitä lasketa...)
Jep, pyöristys aina ylempään sataseen.Ei...kyllä se tässä tapauksessa lasketaan. Johan on komeammat numerot ja kiloihin vielä ns ”lapinmihen lisä”
Mä tein Mayorsilla useesti prässiä 200 kilolla eli 4x25kg kiekot per puoli. (Kelkka painoi sen lisäksi vielä 280kg, mut eihän sitä lasketa...)
Hohohoh. Joulupukki kurkistaa savupiipusta.
Pitihän se arvata että joku mukahauska tulee viisastelemaan kun suomesta löytyy yks keskivertoa painavempi prässikelkka. Tuu seuravaaks kertomaa että oot nähny pieksämäen pommisuojasalillaki samanlaisen eikä se oo suomen ainut mikä mayorssilla on.
Tarvi 5 sekkaa googlettaa https://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120430105358.htmTää nyt liittyy Anaan & Möykyyn,kuten tohon nyt yleisesti vallalla olevaan pumppaamiseen.
Jos sä nostat 1000 x maitopurkkia tai mehukattia ylös,varmaan olkapää väsyy.Ite sain parhaat
pumpit olkapäähän kun emäntä pyysi laittaa verhotangossa klipsejä kiinne...En kuitenkaan
kokenut/ajatellut että kasvattaisin deltoids muskulatuuria,heh.
Jättiläis-sarjat,sikakyykyt etc. Ok,uskon kun nään lihakset jotka ne tuottaa.Pumppi,hmmm tekeekö
se lihaskasvua?!
Myös Myyrin Kuntokeskuksessa on tuunattu prässin kelkka, joka painaa 100kg. En siis viisastele lainkaan rakas ystäväni. Prässit voivat painaa jumalattoman paljon, jolloin niiden paino on huomioitava.Hohohoh. Joulupukki kurkistaa savupiipusta.
Pitihän se arvata että joku mukahauska tulee viisastelemaan kun suomesta löytyy yks keskivertoa painavempi prässikelkka. Tuu seuravaaks kertomaa että oot nähny pieksämäen pommisuojasalillaki samanlaisen eikä se oo suomen ainut mikä mayorssilla on.