Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joillakin näkyy menevän Ana ja Allu sekaisin.No ohan tossa A kummassakin.

Joo menee kisaamaan jos pääsee kovaan kuntoon, eli meneekö, tuskin ?
No uskon, että meneekin. Ana on aika delusional äijä. Vertas omia jalkojaan miken jalkoihin... Helvetin hauska kaveri kyllä, mutta selkään paijaus ei vaan hyödytä ketään. Möykky ja allu pokkana hokee ”joo joo kova on kova on”.

Vahvistuu tässä anassa hyvin se kun itsetunto ei välttämättä ole ihan tapissaan. Pystyy havaitsemaan muutamista pienistä asioista; mm; jatkuvasti puhuttava niistä painoista "on nää nyt niin pienet" "sulla on noin isot" "mä en pysty kyllä näillä tekemään" "Kuvaa nyt tänne ku mä teen hei" "tänne näin nyt sen kameran kanssa!" prässiä kun tekee niin vitun pienillä painoilla niin siihenkin on laskettava kelkka mukaan jotta saa kilot kuulostamaan korkeammalta, kuka helvetti muka laskee kelkan painon tuohon mukaan kun veivaa jotain prässiä "Mä lasken aina kelkan mukaan näihin painoihin" MIKSI?. Allu heittää möykylle pukkarissa "on noi sun jalat vaan isot" niin taustalta kuuluu anan matala ääni "EI NÄÄKÄÄ MITKÄÄ PIENET OO" samalla kinttuja mäiskien.

Pikkujuttuja, mutta näitä vastaavanlaisia tulee jatkuvasti minkä jokainen videoita kytännyt varmasti tajuaa. Siitä huolimatta tsemppiä analle, keskity siihen omaan juttuus äläkä vertaile itteäs muihin, etsä mikään nuori poika enää ole, on ihan OK että 20-25 vuotta nuoremmat kundit pyyhkii oikeelta ja vasemmalta ohi. Se on elämää se.

Mä en ymmärrä tota miks kelkkaa ei sais laskea mukaan. Lasketaanhan tankokin... Vai oonks mä penkannu ja kyykänny aina 20kg vähemmän ku mitä oon luullu.

Mä en ymmärrä tota miks kelkkaa ei sais laskea mukaan. Lasketaanhan tankokin... Vai oonks mä penkannu ja kyykänny aina 20kg vähemmän ku mitä oon luullu.

Se tanko painaa kaikkialla sen 20kg (ei tarvi tulla tulla viisastelemaan kuinka jossain olet tehnyt jossain 18kg pilipalitangolla).

Prässeissä taas nuo kelkkojen painot vaihtelee, kelkkojen työntökulma vaihtelee jne. Kuitenkin kun painoista puhutaan niin usein niitä vertaillaan toinen toistensa tekemisiin ja yllättäen kun jokanen paskislainen tee sillä samalla prässillä jne.

Vaikka hieman kärkkäästi tota "lasketaan kelkka mukaan" hommaa kommentoin niin jokainen tehkööt kuten tahtoo eikä tässä ollut siitä kyse mitä saa tai mitä ei saa tehdä. Itse en vaan tuossa näe mitään järkeä.

Muutenkaan ymmärrä miksi pitää puhua laitteilla tehtävistä painoista. On mielestäni täysin tarpeetonta juuri yllä mainituista syistä. Täysin eri asia keskustella maastavedosta, penkistä tai kyykyn sarjapainoista kun jostain himputinpimputtimella tehdyistä määristä.

Oma havainto on myös se että läheskään aina missään ei edes mainita noiden kelkkojen painoja, keksitäänkö sille tässä tapauksessa joku paino omasta päästä? Joku voi silti kertoa miksi tuo kelkka pitää laskea toho mukaan? Kun teet ristikkäistaljaa niin lasketko tehtyihin kiloihin myös niiden kahvojen painon johon tartut liikettä tehdessä? Kenties kaapelinkin paino otettu huomioon? Tai rintapunnerruskoneessa tehtyjen vipuvarsien paino, lasketaanko nekin?

Pitäskö selkäliikkeissä esim ylätaljassa miinustaa se kahvan paino koska sehän keventää sitä liikettä? Muuten on huijari. En mäkää kyllä nää syytä jalkaliikkeisiin lisäillä kiloja paitsi just kyykyn tanko. Ihan sama onko se kelkka 35 vai 100kg ni limput vaan.

Mä tein Mayorsilla useesti prässiä 200 kilolla eli 4x25kg kiekot per puoli. (Kelkka painoi sen lisäksi vielä 280kg, mut eihän sitä lasketa...):LOL:
Ei...kyllä se tässä tapauksessa lasketaan. Johan on komeammat numerot ja kiloihin vielä ns ”lapinmihen lisä”:oujee::cautious:

Mä tein Mayorsilla useesti prässiä 200 kilolla eli 4x25kg kiekot per puoli. (Kelkka painoi sen lisäksi vielä 280kg, mut eihän sitä lasketa...):LOL:

Hohohoh. Joulupukki kurkistaa savupiipusta.

Pitihän se arvata että joku mukahauska tulee viisastelemaan kun suomesta löytyy yks keskivertoa painavempi prässikelkka. Tuu seuravaaks kertomaa että oot nähny pieksämäen pommisuojasalillaki samanlaisen eikä se oo suomen ainut mikä mayorssilla on.

Pitihän se arvata että joku mukahauska tulee viisastelemaan kun suomesta löytyy yks keskivertoa painavempi prässikelkka. Tuu seuravaaks kertomaa että oot nähny pieksämäen pommisuojasalillaki samanlaisen eikä se oo suomen ainut mikä mayorssilla on.

Pieksämäestä en tiedä, mutta Kankaanpäässä on melko samanlainen massiivikelkka. Sitä sopii pukin tulla kurkistelemaan ihan ovesta.

Käyttäkää tämä murehtiminen omiin treeneihin tai palautumiseen se ehkä järkevämpää, kun miettiä mitä ana sanoo tai laskee! Analle terkkuja, että jatka vaan kovia treenejä ja vähät välitä muiden mölyistä! Monella on vaikea mielumin tsempata, et jotenki kiva lyödä mielumin alas..

Tää nyt liittyy Anaan & Möykyyn,kuten tohon nyt yleisesti vallalla olevaan pumppaamiseen.
Jos sä nostat 1000 x maitopurkkia tai mehukattia ylös,varmaan olkapää väsyy.Ite sain parhaat
pumpit olkapäähän kun emäntä pyysi laittaa verhotangossa klipsejä kiinne...En kuitenkaan
kokenut/ajatellut että kasvattaisin deltoids muskulatuuria,heh.
Jättiläis-sarjat,sikakyykyt etc. Ok,uskon kun nään lihakset jotka ne tuottaa.Pumppi,hmmm tekeekö
se lihaskasvua?!

Tää nyt liittyy Anaan & Möykyyn,kuten tohon nyt yleisesti vallalla olevaan pumppaamiseen.
Jos sä nostat 1000 x maitopurkkia tai mehukattia ylös,varmaan olkapää väsyy.Ite sain parhaat
pumpit olkapäähän kun emäntä pyysi laittaa verhotangossa klipsejä kiinne...En kuitenkaan
kokenut/ajatellut että kasvattaisin deltoids muskulatuuria,heh.
Jättiläis-sarjat,sikakyykyt etc. Ok,uskon kun nään lihakset jotka ne tuottaa.Pumppi,hmmm tekeekö
se lihaskasvua?!
Tarvi 5 sekkaa googlettaa https://www.sciencedaily.com/releases/2012/04/120430105358.htm
Onhan noita muitakin tutkimuksia että liha kunnolla hapoille ni lihaskasvua tekevät geenit aktivoituu. Vaikka pienellä painolla tekis treenin.

Myös Myyrin Kuntokeskuksessa on tuunattu prässin kelkka, joka painaa 100kg. En siis viisastele lainkaan rakas ystäväni. Prässit voivat painaa jumalattoman paljon, jolloin niiden paino on huomioitava.

No worries,jos pumppaaminen,jättiläissarjat,sikakyykyt kasvattaa lihasta.Ok,fine,näyttäkää ne lihakset?
Erotetaan sit alkuun kaverit jotka jo rakentaneet aikoinaan sen perus massan,eikä ole loukkaantumisia
tms jonka vuoksi heilutaan pikku "helistimillä" salilla.Mutta että se lihasmassan rakentaminen niillä,
en ymmärrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom