Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allu (kuikelo) ei viitti alkaa vetää hyytelöä, koska sitten kun alkaa turpoomaan niin kaikki luulis että se roinaa. Haluisin nähdä, kun se jätkä noilla treeneillä alkaa turpoomaan! Podcastista poimittua niiden kanavalta... Nää on kyllä parasta viihdettä just aamupalan ääressä vaikka. Tää on kyllä sellanen ryhmä! Kaikille oon suositellut kyllä kattomaan.
Kyllähän se painavalta näytti ja itse uskon kyllä, että 190 kg oli. Vielä kun ymmärtäisivät, että Youtubeen kannattaisi kuvata videot vaakatasossa ja mielellään jotenkin muuten kuin 300 metrin päästä.En usko hetkeäkään, että tangossa oli oikeasti 190kg :D
Instagrammin kommenttien mukaan oli ohuet rautakympit kiekkojen välissä, tanko 10kiloaPaljonkohan ana oli laskenu tangolle painoa? 70kg? Kuten siinä legendaariseksikin muodostuneessa ranskiksessa missä se oli laskenu tavallisen mutkatangon painoksi 30kg
Ronnie style.Ana on mun suosikkiäijä! On kyllä kova körmy kun raudan telineistä ottamisen jälkeen vielä huutaa keuhkot tyhjiksi ja paineet pihalle ennen kuin alkaa laskea tankoa
Vaikka en nyt muuten niin fanita kaveriaa niin on toi ihailtavaa, että ei tarvii esittää mitään, vaan ukko on juuri sitä mitä on.Anal Salminen on aito ihminen. Siinä on opettelemista monelle.
Aika hienosti oot poiminu asianyhteyden, mutta mä naureskellen sanon siitä hyytelöstä, koska se on mun mielestävä huvittavaa että sen avulla saisi jotain maagista valtavaa lihaskehitystä. Ja mitä treenaamiseen tulee niin näytän vain liikkeet videolla mitä teen ja olen sen joka kerta maininnut.
Mut hyvä et on hauska katsoa sillä hauska niitä on tehdäkkin ei elämässä kannata ottaa aina kaikkea niin kamalan vakavasti vaan rennosti välillä
Äänenlaadun kun saisitte vielä paremmaksi, ehkä nauhoitukset paikassa, jossa vähemmän taustaääniä. Pelkään, että missaan jotain, kun ei aina kuule ihan kaikkea. Teidän kaikkien persoonat yhdessä tekee tästä kyllä tällä hetkellä skenen viihdyttävimmän formaatin.old school, new school ja natu kaikki yhdessä. Kaikilla erilaiset lähtökohdat ja elämäntilanteet, mutta salilla yhdistetty ChaosTheThingsiksi. Vähän sama ku turtlesit, jokaisella katsojalla oma suosikki, mutta se kokoonpano on se suola. Jatkakaa tekemistä!
17v on treeniä kokonaisuudessaan mutta siitä järjestelmällistä ja johdonmukaista treeniä n.8v.Mitä siellä salilla on oikeasti tehty, jos 17v treeniä takana ja massat vastaa 2v treeniä? Analla ja Alulla on sama ongelma, treenattu ollaan käytännössä koko elämä, se ei vain näy missään.