Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
Se kerto jossain videolla, että oli MM kisoissa natikkana ja kärähti. Väitti olleensa natikka kuitenkin ja väitti että hänet oltais vain haluttu pois kisasta, koska jonkun vanhan veteraanin piti voittaa se kisa. Yritti itsaria vielä sen jälkeen. Sai muistaakseni sit kuitenkin melko pian sen episodin jälkeen pro korttinsa eli tuskin oli silloinkaan aloittanut kuureja. En nyt mene vannomaan että oli natikka mutta jotenkin olin aikanaan tulkinnut sen näin.
Kärähtänyt natikka? Mitä helvettiä nyt taas? Ootko nyt aivan tosissasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työelämässä aina kiroilen, kun palaute on vaan " kaikki paskaa", mutta ei anneta parempiakaan ideoita tilalle.
Koitan nyt tätä ideaa käyttäen antaa omaan palautteeseeni parannusidean.

Asia koskee tuota Valmariinia. Sehän on 70% vettä ja 20% natrium sitraattia. Jos nyt sokeasti uskot tuohon happo/emäs tasapaino teoriaan, niin säästä edes rahasi hoitamalla kaksi kärpästä yhdellä iskulla:

https://www.myprotein.fi/lisaravinteet/magnesium-citrate/10530171.html

tuosta 500g puhdasta magnesium sitraattia kympillä. Valmariinissa tuo sitraatti maksaa 140eur/kilo. Samaan sysssyyn tulee vielä se magnesiumkin.

Mä en tiedä mitä sä nyt sekoilet ton mun tekstin linkkaamisesta, kun kyse oli kuningatarmehiläishyytelöstä.

Pidät sä mua jonain fake natuna.
Tuu sitte höpäjää kun itelläs on kokemusta noista luontaistuitteista. Ihan kyllä cleanina olen enkä millää prkleen korvaushoidolla.
Et mä en tiedä millä tavalla se musta fake natu tekee....?

Joko möykky huomas että tuo mun viesti oli hyvällä kirjoitettu? Ajattelin varmistaa ettei jää väärinkäsitys asiasta?

Perkele lainaus toiminu kunnolla, no mun viesti oli.

Älkää missää nimessä menkö muuttamaan teidän linjaa, mukavaa kuunnella kun asiat puhutaan suoraa niin kuin ne on eikä kierrellä, olkoot sitten mennyt treniä esim 10g mulle ihan sama jokaisen oma valinta, lisää vaan suoraa puhetta.

Paskan jauhajia riittää ihan liikaa kierrellään kaarrellaan ja tyylii menty kisoihin 1-2 sustalla, puhumattakaan näistä fake natuista, kovaa mainostetaan olenvansa natuja mutta todellisuus ihan jotai muuta ja näitä on muuten paljon.

Paskan jauhajia riittää ihan liikaa kierrellään kaarrellaan ja tyylii menty kisoihin 1-2 sustalla, puhumattakaan näistä fake natuista, kovaa mainostetaan olenvansa natuja mutta todellisuus ihan jotai muuta ja näitä on muuten paljon.
Eli siis jos ei käytä päin vittua lääkkeitä, on paskanpuhuja? Mä en enää ymmärrä ihmisiä. Sä siis ihailet kaveria joka sanoo vetävänsä 10 grammaa treniä ja haukut niitä jotka sanoo vetävänsä vähemmän? Ja vielä naurettavampaa tästä tekee se, että sä et tiedä totuutta kummassakaan tapauksessa.

Mä esim vedän 100g boldea viikossa, oonko nyt rehellinen ja avoin ja hyvä jätkä? Valeella siis saa hyvän jätkän maineen jos vain muistaa valehdella määrät yli.

Ja vielä kehtaat väittää muita paskanjauhajiksi, mitä vittua?

Jos nyt joku oikeasti vetää vain 500mg tavaraa viikossa ja on kovassa kunnossa ja kisaa, niin kuinka epäreilua on se leimata paskanpuhujaksi ja samalla ylistää niitä jotka vetää ihan överiä?

Viimeksi muokattu:
Eli siis jos ei käytä päin vittua lääkkeitä, on paskanpuhuja? Mä en enää ymmärrä ihmisiä. Sä siis ihailet kaveria joka sanoo vetävänsä 10 grammaa treniä ja haukut niitä jotka sanoo vetävänsä vähemmän? Ja vielä naurettavampaa tästä tekee se, että sä et tiedä totuutta kummassakaan tapauksessa.

Mä esim vedän 100g boldea viikossa, oonko nyt rehellinen ja avoin ja hyvä jätkä? Valeella siis saa hyvän jätkän maineen jos vain muistaa valehdella määrät yli.

Ja vielä kehtaat väittää muita paskanjauhajiksi, mitä vittua?

Olipa yllätys että sä tuut kitisemään ja ymmärrät väärin, osaatko lukea?? Kirjoitin "ihailen" kun asiat puhutaan suoraa oli määrät mitä tahansa, ei oo multa pois kuinka vähän tai paljon kukakin vetää.

Ootko koskaan miettinyt miks saat nii paljon paskaa niskaa ja kaikki nii ns negaa sua, syy vois löytyä vaikka sieltä omista kirjoituksista, itsekin välillä provoan ja paskaahan siitä saa niskaan kuten kuuluukin saada.

Paskan puhuja se 500 mg käyttäjäkin on silloin kun väitetään kiven kovaa olevansa puhdas.

Olipa yllätys että sä tuut kitisemään ja ymmärrät väärin, osaatko lukea?? Kirjoitin "ihailen" kun asiat puhutaan suoraa oli määrät mitä tahansa, ei oo multa pois kuinka vähän tai paljon kukakin vetää.

Ootko koskaan miettinyt miks saat nii paljon paskaa niskaa ja kaikki nii ns negaa sua, syy vois löytyä vaikka sieltä omista kirjoituksista, itsekin välillä provoan ja paskaahan siitä saa niskaan kuten kuuluukin saada.

Paskan puhuja se 500 mg käyttäjäkin on silloin kun väitetään kiven kovaa olevansa puhdas.
No sä nyt olet haukkunut paskanpuhujiksi ilman tietoa, sitten mun kirjoitukset, mutta edelleen, sä ihailet sitä kun joku kertoo suurista määristä ja samalla halveksut niitä jotka sanoo käyttävänsä pienempiä määriä pitäen niitä automaattisesti paskanpuhujina. Ja paljonko herralla oli faktatietoa kaikkien määristä? Kova jätkä olet leimaamaan ja syyttelemään.

Ja jos sulla on joku ongelma mun kirjoituksista, niin se ei tähän liity, jätä se ja puhu asiasta.

Viimeksi muokattu:
No sä nyt olet haukkunut paskanpuhujiksi ilman tietoa, sitten mun kirjoitukset, mutta edelleen, sä ihailet sitä kun joku kertoo suurista määristä ja samalla halveksut niitä jotka sanoo käyttävänsä pienempiä määriä pitäen niitä automaattisesti paskanpuhujina. Ja paljonko herralla oli faktatietoa kaikkien määristä? Kova jätkä olet leimaamaan ja syyttelemään.

Ja jos sulla on joku ongelma mun kirjoituksista, niin se ei tähän liity, jätä se ja puhu asiasta.

Ei helvetti jää sinne hiekkalaatikkolle yksin vaan väittelemään.

Et siis kykene vastaamaan, jatkat samaa linjaa. Menikö tunteisiin?
Kuvitteletko sä todella että alan nimiä nimimerkkejä täälä luetella näistä feikki natuista en todellakaa, luulis sun tietävän Suomessa aika pienet piirit. Oot sä kyllä harvinaisen lapsellinen kaveri menikö tunteisiin voi Jeesus. Saat jatkaa ihan yksinäsi kinaamista, toivottavasti vastaus riittää.

Oot sä kyllä harvinaisen lapsellinen kaveri menikö tunteisiin voi Jeesus
Joko helpotti? Ilmeisesti et nyt ymmärrä, että mulla on snadisti parempi tuntemus lajista ja tunnen niin monta kisaajaa, että sylettää tommoinen mutustelu ja ihmisten dissaaminen kun sulla on vain joku ongelma jostain nyt, eikä oikeesti asiaa. Ketä sä tunnet ja kenen käytöstä tiedät? Et vitun ketään.

Mun mielestä 'Ripuli Riitan' postaamalla Möykyn movesit pätkällä oltiin jo lähellä kääntää off-topicci takaisin itse ketjun henkilöihin. Nice try (y)
Sori (n) jotkut väkisin vääntää keskustelua itseensä ja omaan lääkkeiden väärinkäyttöönsä vaikka ketju on tehty anasta ja möykystä keskustelemiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom