Ana ja möykky

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slyrska
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se monen vaikea uskoa, että on ihmisiä, jotka näyttävät uskomattoman lihaksikkailta ilman mömmöjä. Verrataan omaan ulkonäköön mutta ei ymmärretä, että sen kropan eteen tehdään jumalaton määrä töitä. Sit tavallaan perustellaan omaa paskaa kondista sillä, että ”olisin mäkin tossa kunnossa jos käyttäisin samoja aineita. Ei noi ole natuja, ei ole mahdollista, koska en mäkään näytä tolta.”

Fakta on siinä, että nämä tyypit eivät vaan tee puoliakaan sitä työmäärää ja omistautumista mitä ne toiset tekevät, jotka näyttävät upeilta ja lihaksikkailta.

Fakta on siinä, että nämä tyypit eivät vaan tee puoliakaan sitä työmäärää ja omistautumista mitä ne toiset tekevät, jotka näyttävät upeilta ja lihaksikkailta.
Työ sitä ja omistautuminen tätä. Faktahan on se, että vaikka eläisi kehonrakennukselle ja tekisi miten paljon töitä tahansa, niin ehkä yksi promille yltää natuna siihen mihin muut aineilla. Ja sitten on se vastakkainen promille joilla ei tunnu tulevan tulosta ollenkaan, vaikka töitä tehdään niin helvetisti.

Harva kyllä varmasti ottaa koko potentiaaliaan ulos, kun aina löytyy jotain optimoitavaa, mutta kyllä hyvillä geeneillä varustettu velliperse pesee huonoilla geeneillä varustetun bodymunkin koska vain.

Työ sitä ja omistautuminen tätä. Faktahan on se, että vaikka eläisi kehonrakennukselle ja tekisi miten paljon töitä tahansa, niin ehkä yksi promille yltää natuna siihen mihin muut aineilla. Ja sitten on se vastakkainen promille joilla ei tunnu tulevan tulosta ollenkaan, vaikka töitä tehdään niin helvetisti.

Harva kyllä varmasti ottaa koko potentiaaliaan ulos, kun aina löytyy jotain optimoitavaa, mutta kyllä hyvillä geeneillä varustettu velliperse pesee huonoilla geeneillä varustetun bodymunkin koska vain.
Ja mikä oli sun pointtis?

Ärsyttää kun tällaiset asiat kuitataan työllä ja omistautumisella. Jos sä et kasva isoksi, olet velliperse josta ei ole tekemään tarpeeksi töitä sen eteen. Asiahan ei todellakaan ole näin.
Ei tietenkään ole. Mutta ei se poista sitä faktaa, että niitä velliperseitä tuolta löytyy, jotka vetää sen roinakortin aika nopsaan ja uskoo vahvasti siihen, ettei ilman mömmöjä voi saavuttaa juuri mitään. Etkö itse juuri lukeudu tähän kastiin?

Ei tietenkään ole. Mutta ei se poista sitä faktaa, että niitä velliperseitä tuolta löytyy, jotka vetää sen roinakortin aika nopsaan ja uskoo vahvasti siihen, ettei ilman mömmöjä voi saavuttaa juuri mitään. Etkö itse juuri lukeudu tähän kastiin?
Onhan se monen vaikea uskoa, että on ihmisiä, jotka näyttävät uskomattoman lihaksikkailta ilman mömmöjä. Verrataan omaan ulkonäköön mutta ei ymmärretä, että sen kropan eteen tehdään jumalaton määrä töitä. Sit tavallaan perustellaan omaa paskaa kondista sillä, että ”olisin mäkin tossa kunnossa jos käyttäisin samoja aineita. Ei noi ole natuja, ei ole mahdollista, koska en mäkään näytä tolta.”

Eipä tule esim Suomesta ketään uskomattoman lihaksikasta natua mieleen(n)..
Kyllä ilman mömmöjä siellä cbb:ssä voi jotain saavuttaa (y)(y)

Niin se tämäkin ketju meni juupas eipäs väittelyksi ja ihan ketjun aiheen ohi.
Joku kellä oikeudet voisi minusta poistaa nää turhat....kuten tämänkin

kun natunakin pääsee huippukuntoon kunhan vain reenaa kovaa ja ravinto kunnossa.
Ei vaan sun pitää alunperinkin treenata kovaa ja pitää ravinto kunnossa, lääkkeet on sen jälkeen muuttujana. Mutta ei niin, että kaikki jotka puhuu kovaa treenaamisesta, puhuu paskaa.

Mä lukeudun kyllä siihen kastiin joka ei ota koko potentiaaliaan ulos, vaikka periaatteessa ihan hyvät geenit omaakin, mutta teen sen tietoisesti, koska bodymunkkeilu ei ole mua varten. Roinakorttia en kyllä muista vetäneeni ikinä.

Mä lukeudun kyllä siihen kastiin joka ei ota koko potentiaaliaan ulos, vaikka periaatteessa ihan hyvät geenit omaakin, mutta teen sen tietoisesti, koska bodymunkkeilu ei ole mua varten. Roinakorttia en kyllä muista vetäneeni ikinä.
Ei muuta kuin otat sen isomman vaihteen. Pistät safkat kondiseen, treeneihin monipuolisuutta, viina veke, yökerhot unholaan, elämä stressivapaaksi ja fokus siihen tekemiseen. Kohta nähdään voimapöksy lavalla!

Hyvää syksyn jatkoa ja kovia treenejä. Jos kaipaat uutta potkua niin tsekkaa mun valmispaketteja blogista! :ROFLMAO:

ana ja möykky on noussut niin räjähdysmäisesti suomen bodysceneen että seuraavilla body messuilla myydään jo ana ja möykky tuotesarjaa !!!!!!!!! :rock:

Hah,aivan varmasti,joo-o,Ronnie oli kyttä mutta tiedän itsekin suomalaisten poliisien ja vanginvartijoitten hakeneen roinaa eräästä mestasta.Osa jääny kiinnikin.

Ihan höpöä tuo sinun horina ku katsot 1996-1998 bodauslehtiä Colemanista.Hah,natuna prokortti :D :D Kuka siinä vaiheessa alkaa enää roinaan?

Coleman oli USA n mestaruuskisoissa neljäs vuonna 1991,MM-kisat oli testatut ja kolme ekaa kieltäytyi kunniasta.Ronnie voitti ja kilpaili sit seuraavana vuonna ammattilaisena melko heikolla menestyksellä.Eli kortti tuli ainakin testauksesta selvinneenä.

Muscle Memorysta ku kattelee sen kisatuloksia ni monta vuotta kesti ennen kuin se päävoitto tuli.

Viimeksi muokattu:
Ihan noin niinkuin lonkalta, mitä veikkaat. Jos joku syö 10g proteiinia päivässä, ei nuku eikä treenaa, niin kasvaako se lääkkeillä? Mitäs veikkaat? Onko ravinnolla ja treenillä merkitystä vai ei?
Kuka ihme noin tekee että syö 10g protskua eikä nuku tai treenaa jos haluaa lihasmassaa? Siksi kirjoitinkin että "vain"

Jos ruoka ja treeni on hyvällä perustasolla missä niihin panostetaan niin kyllähän lääkkeillä selvästi kasvaa 100% tapauksista enemmän kuin natuna, ja huomattavia määriä. Käveleviä esimerkkejä löytyy suomen bodyscenen videoistakin mutta en nyt tähän voi nimiä laittaa kun sellaiset viestit on aiemmin poistettu.

Kyllä tahallinen puolin ja toisin väärinymmärtämisen on nyt, niin voimakkaasti läsnä, että tuntuu jo menevän ihan tahalliseksi spämmiksi :whistle:

Itse myös lukeudun siihen kastiin, että treeni ja lepo sujuu mutta aika ajoin vaikea noudattaa ruokavaliota. Siihen kun sais motivaatiota niin avot. Kymppi viistoista kun sais höttöö pois ja pystyis jättämään lihakset niin se kelpais. Itse ajattelen että natuna saanu ajan kanssa hyvin lihasta pituuteeni(184cm) nähden. Painoa tällä hetkellä 121kg. Moni aika ajoin kyselee meikän roinaamisesta johon on voinut vastata, että ei ole tullu greatiiniä kovempaa testattua.
Enkat on penkissä 10 vuoden takaa 180kg, kyykky jotain reilut 200 kg luokkaa muistaakseni. Nykyään vaan bodailen niin ei tule ennätysrautoja kokeiltua. Eikä kestäis enää varmaan paikatkaan.
Saa suositella hyviä ruokavalio/treeniohjelmia ;)

491c028476f5b36fddced5ab9db988cc.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom