- Ikä
- 42
kpsk sanoi:hirveetä kakkelia..
Voisitko olla jo hiljaa?
Olet jauhanut samaa asiaa nyt jo monta, monta sivua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kpsk sanoi:hirveetä kakkelia..
kpsk sanoi:En kyllä vieläkään näe tarvetta kokemukselle tässäkään asiassa siihen että voi omata jonkinlaisen käsityksen aiheesta.
Jerena sanoi:Isäni kuoli kun olin teini-iässä. Olin ollut täysin 'isin tyttö' ja äkillinen onnettomuuden kautta tapahtunut poismeno oli pahinta mitä pystyin sillä hetkellä kuvittelemaan. Surusta ja murheista huolimatta olin heti seuraavana päivänä koulussa, sillä miksi olisin halunnut istua kotona pyörittämässä tapahtunutta uudelleen ja uudelleen päässäni?
Ehkäpä yritän tällä sanoa, että ei ihmisen toimet lähimmäisen kuoleman jälkeen välttämättä kerro kuinka suuri/pieni toisen suru on.
kpsk sanoi:Voihan olla että vanhemmat näkevät minut hieman mustavalkoisesti.
Tähtityttö: En.
SerialLoser: Anteeksi että yritin puolustella näkökantaani tietäen että eihän sitä täällä hyväksytä. Varsinkaan kun sen saa omilla tulkinnoilla muokattua aika villiksi.
Aika jännä ilmiö täällä tänään.
Ehkä jaksan vielä tähän vastata, juuri ja juuri...kpsk sanoi:Mies 37v: Mikäs minä olenkaan kommentoimaan? Kerro sinäkin hieman perusteita tuolle postillesi. Kysyt paljon mutta et vastaa.