ammattilaisten tekemät ohjelmat..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
onko kenelläkään kokemusta ammattilaisten tekemistä treeniohjelmista?esim.ari kokkosen,timo vilposen.onko ne hintansa arvoisia?

Originally posted by jackass82
onko kenelläkään kokemusta ammattilaisten tekemistä treeniohjelmista?esim.ari kokkosen,timo vilposen.onko ne hintansa arvoisia?

Ei, mulla ei ole kokemusta ns ammattilaisten tekemistä ohjelmista.Mutta en osaa pitää suutani silti kiinni.

Mitähän ihmeellistä niissä ammattilaisten ohjelmissa on tavalliselle kuntoilijalle.Mitä eroa on sillä että Sinä itse, joku pakkislainen tai ammattilainen sanoo että tee penkkipunnerrusta?

Joku voisi ajatella että ammattilaiset tietävät jotain mitä me muut "pienemmät" emme.Väärin.Suurin osa ammattilaisista omaa erinomaisen fysiikan ja käyttää massiivisesti lääkeaineita ollaksen isoja.Joten se siitä...

Toki poikkeuksiakin on joukossa jotka todella ovat panostaneet tietoon ja osaamiseen.Mutta harvassa ovat.

jep,samaa mieltä.mikä toimii:david: ei välttämättä toimikaan sulla,pahimmassa tapauksessa tulokset vaan huononee..
eikös :david: ollukkin pro-miehiä

Originally posted by Rice
Joku voisi ajatella että ammattilaiset tietävät jotain mitä me muut "pienemmät" emme.Väärin.Suurin osa ammattilaisista omaa erinomaisen fysiikan ja käyttää massiivisesti lääkeaineita ollaksen isoja.Joten se siitä...

Voisitko sä Rice olla joskus jonkun kans samaa mieltä... Joka paikassa kinaamassa vastaan. Jos sulla ei oo kokemusta niin miten voitkin sitten taas noin varmaksi tietää...

Niin ja asiaan...Kyllä varmasti Suomesta löytyy paljon ammattilaisia, jotka tietää reenamisesta enemmän kun tavan tallaaja. Ammattilaiselta voi hakea vaihtelua omaan treeniin tai uusia näkökulmia. Kaikkia ammattilaisten ohjeita ei sitten tarvi noudattaa, jos tuntuu, että ne eivät itselle sovi.

Itse käytän ammattilaista silloin tällöin kun hiotaan tekniikkaa uuteen liikkeeseen tms. Varsinaisen ohjelman olen kuitenkin rakantanut itse.

Monilla ammattailaisilla vaan nuo kunnon treeni- ja ravintoohjelmien hinnat ovat niin korkeita, että kannattaa toki miettiä, että onko se oma panos siihen treenin ja tavoitteet sitä luokkaa, että niistä kannattaa se hinta maksaa, kun ihan tavallinen treenaaja varmasti pärjää tiettyyn pisteeseen asti omin neuvoin.

Toki poikkeuksiakin on joukossa jotka todella ovat panostaneet tietoon ja osaamiseen.Mutta harvassa ovat.

Kävikö mielessä, että AMMATTILAINEN todellakin tarkoittaa sitä, että asioista tiedetään jotain. Jos totta puhutaan, niin erittäin paljon. Ja ilmeisesti sellaisiakin asioita, mitä me "pienemmät" emme tiedä. Ei pelkällä lääkkeiden käytöllä tulla ammattilaisiksi.

Itselläni on kokemusta ammattilaisen tekemästä ohjelmasta ja ainakin minulla tulos on ollut positiivista. Sain jonkin verran uusia näkökulmia treenaamiseen ja motivaatiokin kasvoi huomattavasti.

joo ajattelin tuon penkkiohjelman jälkeen kokeilla kokkosen tekemää ohjelmaa.vuoden treeniohjelma maksaa 60e.mun mielestä hinta ei ole kovin suolainen.sen rahan saa menemään baariin yhdessä illassa:kippis1:

Originally posted by Maiju
Voisitko sä Rice olla joskus jonkun kans samaa mieltä...

I Love You Tooo.............

Jos sulla ei oo kokemusta niin miten voitkin sitten taas noin varmaksi tietää...

Niin, siis kokemusta siinä mielessä että olisin todella tilannut ja maksanut jostain ohjelmasta kenellekkään.Mä olen ihan ilmaiseksi voinut jutella ja vaihtaa mielipiteitä enemmän ja vähemmän ammattilaisten kanssa.Mmm erään 80-luvun huippunostajan joka lähes rikkoi 1000 kilon yhteistuloksen...lavallakin on seissyt menstyksekkäästi ;-)

Niin ja asiaan...Kyllä varmasti Suomesta löytyy paljon ammattilaisia, jotka tietää reenamisesta enemmän kun tavan tallaaja.

Totta, eriasia sitten on mikä on lopullinen hyöty tavalliselle treenaajalla jostain xtreme millintarkasta ohjelmasta.Ei se pelkkä treeni vaan kokonaisuus...

Ammattilaiselta voi hakea vaihtelua omaan treeniin tai uusia näkökulmia.

Vaihtelua voi hakea yhtä hyvin keneltä tahansa...vaikka täältä lukea jonkun hehkuttamaa ohjelmaa.Tulee edullisemmaksi.

Kaikkia ammattilaisten ohjeita ei sitten tarvi noudattaa, jos tuntuu, että ne eivät itselle sovi.

No mikä ammattilainen se semmoinen on joka tekee ohjelman joka ei sovi? Toisaalta whats the point maksaa 100€ jostain ja jättää noudattamatta vain koska "TUNTUU" siltä? Meinaatko nyt sitten että sun tuntumasi voittaa ammattilasein tietotaidon?

Itse käytän ammattilaista silloin tällöin kun hiotaan tekniikkaa uuteen liikkeeseen tms.

...ja sitten kuitenkin teet oman tuntuman mukaan :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onks teillä kokemusta noista kuntosaliohjaajista (vai mitä ne nyt on)?
Että, osaaks ne tehä kunnon ohjelmat ja tietääks ne mistää mitää?

Itse ymmärrän toisille tehdyt ohjelmat vain ja ainoastaan silloin, kun ne on kyseiselle henkilölle henk. koht. tehty. Se, että lähettää satalappusen pituuden ja painon kanssa toiselle puolelle Suomea ja saa takaisin pinon lippuja ja lappuja, joissa sanotaan, että tee penkkiä, ei paljon vakuuta. Näin uskon liiankin monen "ammattilaisen" palveluiden toimivan. Edellä mainitun ohjelman saa siis aivan yhtä hyvin koottua Pakkotoistossa olevien tietojen pohjalta itse. Siihen menee toki pari viikkoa, mutta säästää senkin rahan. Ruokaohjelmiin uskon helpommin löytyvän vastauksia "valmiina", mutta siinäkin suhteessa me kaikki olemme erilaisia. Esim. allergiat ja kaikki muut rajoitukset pitää käsitellä lähes tapauskohtaisesti.

Eri asia on, kun ohjelman tekijä tuntee treenaajan. Käy samalla salilla katsomassa tekniikkaa ja tietää mitä treenattavan oikeasti kannattaisi muuttaa parempien tuloksien saavuttamisessa. Tästä minä voisin jopa maksaa.

...ja sitten kuitenkin teet oman tuntuman mukaan :lol2:

Heh heh Rice, en nyt sit kuitenkaan tota tarkoittanut, mutta kyllähän sinä voit muiden tekstejä tulkita mielesi mukaan, niin saadaan sinutkin tyytyväiseksi :)

Originally posted by Jorkka

Onks teillä kokemusta noista kuntosaliohjaajista (vai mitä ne nyt on)? Että, osaaks ne tehä kunnon ohjelmat ja tietääks ne mistää mitää?

Riippuu varmasti aika paljon siitä ohjaajasta ja hänen ammattitaidostaan sekä hänen omasta kokemuksesta. Itse käyn suurella salilla, jossa on varmaan kymmenkunta ohjaajaa, ja vaihtelua on laidasta laitaan. Osa on liikunnanohjaajan koulutuksen saaneita ihan tavallisen tallaajan oloisia tyyppejä, ja osa on esim tyyppejä, jotka ovat itsekin kilpailleet ja niissä menestyneet. Apua ja ohjeita löytyy siis tavallisille kuntoilijoille sekä henkilöille, jotka haluavat ottaa treenamisen vähän enemmän tosissaan.

Itse käyn punttiksella, jolla on 3 ohjaajaa. Täällä ainakin on niin, että punttikselle tultaessa täytetään lomake johon laitetaan omat tavoitteet. Tuon perusteella sitten aika pitkälti määrätään kuka tulee ohjaajaksi. Kaksi ohjaajista treenaa pelkkää massaa kun yksi treenaa taas puhtaasti toista lajia varten.

Sain itse tuon ohjaajan, joka treenaa lajiaan varten. Treenasin ensin itse 1,5kk salilla oman ohjelmani avulla jonka olin itse koonnut selailemalla kasoittain threadejä täältä pakkotoistosta. Tämän jälkeen pääsin ohjaukseen, joka toimi niin, että 2 ensimmäistä kertaa kokeiltiin erilaisia liikkeitä. Tämän jälkeen ohjaaja oli rakentanut ohjelman rungon, jota sitten kokeiltiin 3 seuraavaa kertaa (eli 3-jakoinen ohjelma, jonka jokainen treenipäivä käytiin ohjaajan kanssa läpi). Viimeinen 6. kerta sitten käytettiin eri liikkeiden tekniikan hiomiseen.

Omat kokemukseni ovat ainakin olleet helvetin hyvät. Tulokset ovat nousseet reippaasti ja kestävyys samoin. 10k juoksun sain alle 40min, mikä oli pitkään tuntunut olevan saavuttamattomissa kun oli lenkkeilyllä saavutettu kestävyys näyttänyt junnaavan paikoillaan jo pidemmän aikaa (noin 40:30-50 kieppeillä).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom