Mulla alkais opinnot TAMK:issa 3.1 (oon ollut syksyn poissaolevana) töiden vuoksi. Postissa tuli edellispäivänä pari lappua, jossa toisessa kerrotaan infotilaisuudesta keväällä aloittaville opiskelijoille, joka pidetään vasta 10.1. Miksiköhän vasta noin myöhään, jos koulu alkaa jo 3.1. Ja toisessa lapussa oli jo tuo lukujärjestys. Melkein pelkkiä kaheksan tunnin päiviä jee! Mulle tää koko amk on ihan uus juttu, nii alkaako tää homma nyt sitten niin, että meen ton lukujärjestyksen mukaan noihin kursseille vaan, enkä saa vielä itse valita mitään? Olenko mä samoilla kursseilla niitten kanssa, ketkä on opiskellut jo puoli vuotta? Odotetaanko multa noilla kursseilla, että osaisin mahdollisten edellisten kurssien asiat? Eli toisin sanoen olen aivan helvetin hukassa. :D Olen kyllä koittanut soitella ja pistää sähköpostia kyseiseen kouluun, mutta olen saanut mielestäni kovin huonosti informaatiota. Nyt jouluna siellä ei edes taida olla ketään ja mua vaivaa nää asiat, niin jos joku viisas täällä osais vähän selventää näitä.
Lisäksi hommaa hankaloittaa vielä se, että oon lähdössä Leville ja tuun sielt takas sillai, että ehdin varmaan just ja just Tampereelle ysiks maanantai aamuks (tietty sillee, etten nuku lainkaa) :D Sitte pitäis vielä vastaanottaa kämppä samana päiväna ja roudaa kaikki kamat yms.. niin mites, ei varmaan kauheesti haittaa jos käy niin, että missaa ekan koulupäivän? Nimim. Edellispäivään saakka luulin, että koulu alkais 10.1 -.-