Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otappa yhteyttä mihin hintaan myyt kirjat. Sähköposti löytyy profiilista... Voisin vaikka viikonloppuna noutaa kirjat.Lähteekö kukaan lukemaan Metropoliaan tuotantotaloutta Bulevardin toimipisteeseen? Voin ilomielin myydä vähän kirjoja kaapista tilaa viemästä...
Pistän mailia tässä parin päivän sisällä, kun tarkastan kirjavalikoiman ja jonkinlaiset hinnat niille.Otappa yhteyttä mihin hintaan myyt kirjat. Sähköposti löytyy profiilista... Voisin vaikka viikonloppuna noutaa kirjat.
kysyysin yhtä kysymystä eli siis opiskelen sähköasentajaksi amiksessa ja pystynkö sitten hakea tradenomiksi amk:hon? eli siis vaihtaa alaa
Koska kyseessä vaihto korkeamman asteen koulutukseen, sinun täytyy olla suorittanut pääasiassa jompi kumpi eli lukio tai ammattikoulu loppuun. Et pysty kesken ammattikoulun hakemaan ammattikorkeakouluun, ellei sinulla ole sitten joku muu haussa vaadittava tutkinto jo suoritettuna.
Suosittelisin käymään ton sähkärin loppuun ja sitten vasta hakemaan, koska ei tossa tilanteessa oikein muu auta, mikäli amk:n haluat.
Kohta on taas haun aika ja ajattelin itse hakea tamk talotekniikan puolelle. Mutta siinä on vaan yksi ongelma eli ne pääsykokeet mä oon niin paska matikassa että onko jotakin kirjaa mitä kannattais lukee että sais hyvät pisteet..???? viime vuonna en päässy sinne sain vain vaivaiset 27 pistettä ja 52 oli alin pistemäärä millä olisi voinu päästä.
nooo onneks mä sain matikan yläasteen kirjan ja yhden lukion kirjan lainaa veljeltä niin jos tunnin pari päivässä opiskelis. kuitenkin aikaa on vielä aika paljon niihin pääsykokeisiin
pakko se on yrittää hakea kun ei töitä saa.. nyt on hyvää aikaa opiskella.. muutenkin se on vähän epäreiluu kun amitsussa ei opeteta oikeestaa matikkaa ollenkaa ja sit lukiossa sitä opiskellaa aika paljon. mene sinne sit amitsun matikalla tekee niitä tehtäviä nii ei oo kyllä mitää saumaa päästä.