Amino aktiv liquid

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mare
  • Aloitettu Aloitettu
Juu ajattelin kokeilla kyseistä ainetta, mutta koska en aikaisemminkaan ole ostanut mitään ennenkuin tiedän, että aine pelaa niin tulin kysymään, että onko täältä joku kokeillut kyseistä ainetta? Kertokaas onko tuo tehokasta. Siitä olen kuullut, ettei tuota mitenkään mielellään juo, mutta kuten vanha kansakin sanoi "hyvät aineet eivät tehoa". Nojoo ne sanoi lääkkeistä niin, mutta juu... Pistäkääs kokemuksia :david:

Niin ja sitten sanokaas joitain muita hyviä aineita jotka eivät vain ole hyvän makuisia vaan myös tehokkaita. Ajattelin kokeilla jotain uutukaisen uutta ku tullu syötyä näitä samoja jo useamman ajan.. olisko vuoden? :arvi:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattanee unohtaa aminoliemi. Pullon hinnalla saa varmaan 1-2 kg halpaa heraprotskua. Myös laaturuokaan tai kreatiiniin rahat menee parempaan käyttöön. Jos haluaa hankkia jotain pahan makuista ja hyödyllistä stuffia, niin pellava- ja kalaöljy ei varmaan ole sen paremman makuisia, mutta oikeasti hyödyllisiä/tarpeellisia.

No joo, laadukas tuote ei siinä mitään mutta suosittelen että pistät rahat protskuun ja maltoon :)
Toimii aivan yhtä hyvin ellei paremminkin ja on aivan varmasti halvempaa.

Olen kokeillut tota liquidia, silloin kun tuo tuli markkinoille. Jostain kumman syystä tykkäsin mausta mikälie kirsikkapunssi olikaan. Laitoin liguidia pullon 3 rkl ja lisäksi mansikkaproteiiinia. Salilla lisäsin veden ja tuli aika tukeva palautusjuoma. Voisin ostaa vieläkin, mutta hinta saisi olla 1/3-1/2 nykyhinnoista, että ostaisin.

Kokeiltu on vetäsin muistaakseni 3kk putkeen en aikanakaan huomannu mitään positiivistä! Vitun kallista ja saatanan pahaa!!!!!!!!!!!

Luettuani tuon kehujen tulvan, oli ihan pakko käydä hakemassa paketti amino aktivii. Oon nyt kuukauden niit litkiny, voin sanoa että jotain kyl oon huomannu. Yleensähän kun lähtee salilta ni lihakset on silleen turvonneet ja jäykkänä, ni jotenki on tullu sellanen fiilis tota aminoo juodessa et lihakset näyttäs pidempää just salilt tulleelta. Vedän tietysti noiden lisäks ennen salia ja ennen nukkumaan menoa protskuu (amino heti salin jälkeen), mut toi amino on mun mielestä mukava lisä. Hinta on tietysti aika helevetinmoinen. Mut jos se maksais puolet siitä ni kyl tota pitäs koko ajan varastossa..

Suositut

Back
Ylös Bottom