Amerikkalainen jalkapallo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja guarts
  • Aloitettu Aloitettu
Piru ku väsyttäs ja huomenna pitäs varmaan viim. yheltä lähtee liikenteesee, mutta himottas kattoa törkeesti, hmmmmmm hmmmmmm

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko kellään linkittää joitain hyviä sivuja tai videoita koskien hyökkäyksen linjaa? Olen kolunnut muun muassa Youtubea läpi, mutta videoiden laatu vaihtelee melko rajusti. Toisinaan kyllä tuntuu siltä kuin yrittäisi etsiä neulaa heinäsuovasta, mikä tulee noiden videoiden laatuun. Itsellä kiinnostaa erityisesti blokkien eri tekniikat.

Kaksi ylintä linkkiä olivatkin jo tuttuja, mutta kiitos kuitenkin :).

Olen tässä miettinyt, että voisi ottaa jonkun kamppailulajin kakkosharrastukseksi jefun rinnalle vaihtelun vuoksi ja josta olisi samalla hyötyä omalle treenaamiselle jefua silmällä pitäen. Olen harkinnut muun muassa judoa, jujutsua ja vapaapainia, joten mistä näistä lajeista olisi kaikkein eniten hyötyä (hyökkäyksen) linjapelaajalle?

Löytyykö pirkanmaalla muita joukkueita kuin Tampereelta Saints ja mihin vuodenaikaan seuratoimintaan kannattaisi koittaa mukaan, nyt heti vai eka fysiikan hiomista ja syksyllä mukaan tms? Mitä pelipaikkoja soveltuisi 185/90 melko vahvalle ja nopealle kaverille? Urheilutaustaa vahvasti jääkiekosta ja hieman kamppailusta.

Löytyykö pirkanmaalla muita joukkueita kuin Tampereelta Saints ja mihin vuodenaikaan seuratoimintaan kannattaisi koittaa mukaan, nyt heti vai eka fysiikan hiomista ja syksyllä mukaan tms? Mitä pelipaikkoja soveltuisi 185/90 melko vahvalle ja nopealle kaverille? Urheilutaustaa vahvasti jääkiekosta ja hieman kamppailusta.

Eikös Nokialla pelaa joku joukkue? Ihan heti kannattaa mennä mukaan. Tolla fysiikalla pääsee kentälle melko nopeasti. Veikkaisin, että running back, full back, Wide reciver ja ehkä mahdollisesti tight end saattais olla pelipaikat hyökkäyksessä. Puolustuksessa yleensä aloittelijat(riippuu tietty tapauksesta) Defensive endin paikalta aloittelee, mutta uskon, että seuran valmentaja arvio sut ja se pelipaikka löytyy melko nopeasti sen jälkeen.

Kaksi ylintä linkkiä olivatkin jo tuttuja, mutta kiitos kuitenkin :).

Olen tässä miettinyt, että voisi ottaa jonkun kamppailulajin kakkosharrastukseksi jefun rinnalle vaihtelun vuoksi ja josta olisi samalla hyötyä omalle treenaamiselle jefua silmällä pitäen. Olen harkinnut muun muassa judoa, jujutsua ja vapaapainia, joten mistä näistä lajeista olisi kaikkein eniten hyötyä (hyökkäyksen) linjapelaajalle?

Veikkaan painia, tosin marginaalisella erolla muihin. Meilläpäin kaverit treenailee talvella lukkopainia/vaparia ihan vaan vaihtelun vuoksi. Kaikki kehonhallintaa vaativat lajit ovat enemmän tai vähemmän hyödyllisiä. Esim. suomalainen linjamiessuuruus Janne Kilpeläinen suositteli linjamiehen talviharjoitteluna muistaakseni squashia. Itse pidän enemmän sulkapallosta, mutta molemmissa tulee hyviä liikkumisharjoitteita.

Valitse se, joka itseäsi kiinnostaa eniten. :)

Nokialla 1. divarissa Ghosthunters. Peliaikaa ja kenttäkokemusta todennäköisesti saat helpommin Tampereella, joka pelaa 2. divarissa, mutta Nokialla voipi olla parempaa valmennusta treeneissä(mutu).

Noilla mitoilla melkeinpä mitä pelipaikkaa vaan poislukien hyökkäyksen linja. Pelipaikkaa ei sen kummemmin kannata miettiä, kokeile ensin sitä mikä itseäsi kiinnostaa eniten.

Niin ja heti mukaan. Ei sillä kovemmalla fysiikalla kuitenkaan pelaamaan opita.

5.9. pärähtää taas Regular Season alkuun kun Cowboys ja Giants iskee vastakkain. 9.9. alkaakin kunnolla pelit, ja silloin nähdään kun Saints aloittaa voittokulkunsa. ;) WHO DAT!

Drew Brees teki 100 miljoonan dollarin jatkosopparin Saintsin kanssa, sopimuksen pituus 5 kautta.

Aivan mieletön peli eilinen Vaahteramalja. Paikallaolleena täytyy todeta, että ainoastaan 2008 oli vastaavaa jännitystä ja dramatiikkaa.

Mitä mun kannattais treenata nyt kun kuukauden päästä olis tarkotus mennä pelaamaan jenkkifutista?

Olen 16v 179/74 vuoden salillakäynyt

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom