American mass blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jjase
  • Aloitettu Aloitettu
Eli näyttäs suht. monella olevan tuota mass blastia ja suht. edullistakin vielä ämpärin kokoon suhteessa. Eli millä tavalla käytätte sitä? palkkarina varmaa jees mut kannattaako tommosta vetää protskulisänä, kun sisältää hiilareitakin kohtuu paljon? Minkälainen tuote kyseessä laadultaan yms.?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palkkarina vallan loistava, mutta en kyllä ottaisi välipaloilla juuri tuon korkean hiilaripitoisuuden vuoksi. Paljon liikkuvalle urheilijalle tuo voisi olla hyvä ratkaisu, mutta peruspunttaajalle suosittelisin välipaloilla ihan öljy+hera paukkuja.

Ei käy palkkariksi? Ja millähän perusteella hidasvaikutteinen?
Osa Mass Blastin proteiinista on maitoproteiinia, mutta kyllä se palkkariksi käy.

EDIT: Ja tosiaan ei kauhean hyvä välipalaksi, koska sisältää paljon nopeeta hiilaria.

EDIT: Ja tosiaan ei kauhean hyvä välipalaksi, koska sisältää paljon nopeeta hiilaria.

Kyllä olen tuota itse joskus välipalaksi vetänyt, mutta tosin meikäläisellä on sen verran tuota aktiviteettiä, ettei kaikista nopeista hiilareista tarvitse välittää. Toki jos käy vain salilla, tuo ei välttämättä ole missään nimessä paras välipala. Muutenkin välipalana söisin mieluummin ihan kunnon ruokaa.

Kyllä olen tuota itse joskus välipalaksi vetänyt, mutta tosin meikäläisellä on sen verran tuota aktiviteettiä, ettei kaikista nopeista hiilareista tarvitse välittää. Toki jos käy vain salilla, tuo ei välttämättä ole missään nimessä paras välipala. Muutenkin välipalana söisin mieluummin ihan kunnon ruokaa.
Olen minäkin sitä joskus välipalaksi ottanut. Sen takia olenkin niin "massiivinen" ;-))

Palkkariksi aivan mainoata taravaa. Siihen ku heittää glutaa ja kreaa, niin makuelämus on taattu.

Palkkariksi aivan mainoata taravaa. Siihen ku heittää glutaa ja kreaa, niin makuelämus on taattu.
Makuasioistahan ei tunnetusti voi kiistellä, mutta IMO Ehram tämä American Mass Blast on aivan ylimakeaa paskaa. Yhden 900g pussin maustamatonta heraa kun sekottaa siihen 4kg ämpäriin niin tulee mun mielestä ihan kohtuullisen hyvin alas menevää tavaraa.

Sain kun sainkin suklaanmakuisen pöntön tyhjäksi noin kk sitten ja nyt olenkin aukaissut minttusuklaan... helvetin hyvää!!!

Makuasioistahan ei tunnetusti voi kiistellä, mutta IMO Ehram tämä American Mass Blast on aivan ylimakeaa paskaa. Yhden 900g pussin maustamatonta heraa kun sekottaa siihen 4kg ämpäriin niin tulee mun mielestä ihan kohtuullisen hyvin alas menevää tavaraa.
Hei elasto muuten, ootko laskenu noita ravintoarvoja tuollaiselle mass blast + hera satsille? Kyllähän tuo pienellä vaivalla luonnistuis tietysti itseltäkin, mut jos oot jo perehtyny asiaan; niin olisin kiitollinen jos vaikka pastettaisit ne arvot tänne - tai heittäisit edes jotain suuntaa-antavia lukuja. :)

Hei elasto muuten, ootko laskenu noita ravintoarvoja tuollaiselle mass blast + hera satsille? Kyllähän tuo pienellä vaivalla luonnistuis tietysti itseltäkin, mut jos oot jo perehtyny asiaan; niin olisin kiitollinen jos vaikka pastettaisit ne arvot tänne - tai heittäisit edes jotain suuntaa-antavia lukuja. :)

Voin vastaa elaston puolesta. Eli jos lisätään tollane 1kg heraa tohon 4kg pönttöön ni hiilari ja protskut on aika lailla suhteessa 50/50.

Voin vastaa elaston puolesta. Eli jos lisätään tollane 1kg heraa tohon 4kg pönttöön ni hiilari ja protskut on aika lailla suhteessa 50/50.
Jees, kiitoksia :)

oon tuota choco-massblastia tuhonnu nyt elämäni aikana 12kg niin pitääpi käydä tässä lähiaikoina ostaa jotain uutta makua. Onkos tuosta mansikasta mihinkään vai pitääkö ostaa minttusuklaata vaan? Yleensä kun "mansikalla" maustetut jauhot tuppaa olemaan aika hirveetä kuraa :D mut onko massblastin kanssa sama juttu?`:rolleyes:

Jos on liian makeaa niin laittakaa sen verran enemmän vettä, että ei ole makeaa. ;)

edit:

Tossa ravintosisältö 100g:ssa jos jotakuta kiinnostaa:

Energiaa 1620kJ/380kcal
Proteiinia 37g
Hiilaria 50g
Rasvaa 3,7g

Huvikseen laskin ravintosisällön Massblast + 800g prowhey satsille:

Ravintosisältö /100g
Protsku: 43,3g
Hiilarit: 42,6g
Rasva: 4,7g

Ja hyväähän toi määsbläästi on. Palkkarina menee hyvin ja veden määrällähän tota makeutta saa säädeltyä myös hyvin. Luulis maun puolesta kelpaavan kelle tahansa :)
Välipalana ei hirveesti ehkä kannata käyttää nopeiden hiilareiden takia, ainakaan turhan usein.

Miksi tätä hehkutetaan palkkarina vaikka se sisältää sokrua? Eikäs palkkarissa pitäisi olla hiilareita jotka on mahdollisimman hitaita?

Suositut

Back
Ylös Bottom