american kreatiin!i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pezzi
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kuullu että american kreatiinia sais ihan tavallisista ruokakaupoista ja se on halvempaa, kun nuo finnmaxin vastaavat tuotteet. Mut tietääkö kukaan mistä kaupasta sitä löytyy ei ainakaan paikallisessa S-marketissa ollu?? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
isommissa marketeissa,prismois on ainaki

Kyllä tämän pitäjän paikallisessa S-marketissa sitä on. Prismoissakin sitä oon kyllä nähnyt.

Riippuu henkilöstä, itselleni ei aiheuttanut american pure creatine mitään moonfacea, toisinkuin esim. star nutritionin krea.

Oon käyttäny Ameriikan pure kreaa noin vuoden. Itsellä ei oo liiemmin pöhöttäny naamaa eikä oo tarvinnu kusta ämpärillistä kun on pitäny taukoo. Joillakin yksilöillä kreatiini teettää pöhöö ja sit kun pitää paussin niin saa juosta vessassa.

Siis aiheuttaako kaikki kreatiinit moonfacea?
Ite nimittäin just alotin kreatiinin käytön ja ei kyl kiinnostais olla semmonen läskipää viikon kuluttua...? Vai tuleeko vaan, jos ottaa isoja määriä kerralla?

oha se läskipää ny pieni hinta siitä että saa pari toistoa enemmän sarjoissa.
2.jpg

outoa mitenkä finnmaxin 3-TehoKreatiini tuoksuu ja maistuu hyvin voimakkaasti verrattuna tuohon american kreatiiniin, joka ei haise eikä maistu millekkään. Tietääkö joku syytä?? Kait sitä kreatiinia sit voipi valmistaa monella eri keinolla...:rolleyes: Tehoista en osaa viel mitään parin päivän käytön jälkeen kyllä voi sanoa.

Johtusikohan että tuossa 3-tehokreassa on monohydraatin lisäksi kreatiinipyruvaattia ja kreatiinisitraattia. Monohydraatti on aika pitkälti kaikilla valmistajilla neutraalin makuinen, toisin kuin sitraatti ja pyryvaatti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom