Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Yusu
yläkäytävällä..
joo alikessut on aika hassuja.. huutaa jollain helvetin murteella kaikki päällekkäin
ja se Kettunen puhuu, ku kummeliheebot :lol1:
ootko käyny vielä siellä salilla? Se on kai ruokalan toisella puolella tai jotain...
alkaa menee vähän offtopiciksi
Originally posted by Energia
Olin 2. Jääkärikomppaniassa ja siellä oli yksi hullu luutnantti, joka oli alennettu ylilutkasta lutkaksi kun oli pahoinpidellyt jotain alokasta aikaisemmin. Näki ihan selvästi, että sillä ei ollut kaikki kotona. Jos joku asia meni väärin niin tyyppi huusi tulipunaisena ja näki ihan selvästi, että siltä tulee nyrkkiä naamaan, jos menee sanomaan jotain. :D
Aaaah, tositarinoita taas armeijasta! :lol2:Originally posted by Energia
Olin 2. Jääkärikomppaniassa ja siellä oli yksi hullu luutnantti, joka oli alennettu ylilutkasta lutkaksi kun oli pahoinpidellyt jotain alokasta aikaisemmin.
Entäs ylenemiseste / kielto?Originally posted by Pain
Tiesitkös, että Suomessa ei VOI sotilashenkilöä alentaa?:lol2:
Originally posted by Tomi
Big fucking deal. Naurettavaa nostaa syytteet jostain noin mitättömistä asioista kuin mustelmista. Totta helvetissä mustelmia tulee kamppailuharjoituksessa. Haastoin itse leikkimielisesti vartioston päällikköä kamppailuharjoituksen yhteydessä matsiin (joka oli 10-vuotiaasta asti harrastanut shorinji-kempoa, tai jotain sinnepäin). No 3 sekunnin päästä olikin sitten mulla taju pihalla ja nenä väärinpäin, eikä tullut mieleenkään nostaa syytettä tms. naurettavaa. Homoksi kyllä haukuin häntä kun keräilin itseäni lumihangesta. :kippis1:
Olin 2. Jääkärikomppaniassa ja siellä oli yksi hullu luutnantti, joka oli alennettu ylilutkasta lutkaksi kun oli pahoinpidellyt jotain alokasta aikaisemmin. Näki ihan selvästi, että sillä ei ollut kaikki kotona. Jos joku asia meni väärin niin tyyppi huusi tulipunaisena ja näki ihan selvästi, että siltä tulee nyrkkiä naamaan, jos menee sanomaan jotain.
Ihme hommaa nykyään tuo armeija. Itse olen ollut noiden kouluttajien alaisena aikaisemmin, enkä kyllä käsitä miten joku voi nostaa syytteen parin mustelman perusteella
Originally posted by Yusu
kuulostaa ihan kivalta..mulla alkaa maanantaina kamppailukoulutus
*tuleva sotilaspoliisi*
Originally posted by zissoh
Ihme hommaa nykyään tuo armeija. Itse olen ollut noiden kouluttajien alaisena aikaisemmin, enkä kyllä käsitä miten joku voi nostaa syytteen parin mustelman perusteella. Nuo harjoituspamput ovat sellaisia muoviputkia joiden ympärillä on pehmusteet eikä niillä lyöminen todellakaan voi tuottaa mitään vakavia vaurioita, jos kohteena on isot lihakset (reidet, käsivarret). Siellä on joku äidin pikku läskipää säikähtänyt iso pahaa kouluttajaa ja halunnut kostaa nostamalla syytteen. Ja jos mustelmia pelkää niin spol ei ole kyllä oikea asehaara.:mad2:
Originally posted by Tomi
Sitten on aina joku "hullu" kapiainen, joka juoksee Cooperissa 6 500 metriä 9 minuutissa siten, että jalassa on släpärit ja selässä on armeijan peltikaappi henkseleillä kiinni.