aloituspainot!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Penkki ~5x60kg
Mave ~150kg
Kyykky ~140kg
20-vuotiaana@90kg

Kyllä se 200kg first time mave on mahdollinen. Täytyy muistaa, että kaikilla on eri lähtötilanteet.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla meni penkistä 60
Kyykky 120
Mave 160
prässi 340

n.8kk treeniä takana ja nyt menee
Penkki 105
Kyykky, - pudotin sarjapainot 80kg:hen ja aloin viilaan tekniikkaa
Mave 210
Prässi 400+

Vaikea sanoa aloituspainoja. Tuli ennen salireenejä juostua 70 kilosena, ja silloin tuli ihan läpällä huonosti voimailtua. Meni leukoja aluksi pari leukaa mutta lopulta 15 varmaan kunnon heijauksella mutta penkkiä lopulta jollain 45 kilolla sarjoja. Yhden käden pystärissä varmaan 12,5 kiloa silloin painoa, aloitin jostain kympistä. Heikkoa oli mutta silloin juostiin.

Kun sitten liikkumattomuuden jälkeen aloin uudestaan reenaamaan astetta raskaampana, niin 100kg maksimi tuli mavessa (en koskaan aiemmin mavettanut) täysin surkealla tekniikalla. Penkki oli 40kg. Joo. Mulla pitkät kädet.

Ihan hauskaa, että yhden käden pystäri on yli kolminkertaistanut aloituksen jälkeen. :D :D

Kunnon kyykkyyn en päässytkään silloin reenin alkuvaiheessa, joten tulos varmaan sitten oli 0 kg. Eli olin kaveri, joka mavetti 100kg, mutta kyykkäsi 0kg.

192-senttisenä ja 80-kiloisena aloitusraudat oli:

Etukyykky rivestä 3x10x40 kg
Pystäri käsipainoilla,jotain kolmosia 15-17,5 kilon hantteleilla
Penkki 20 kg kässäreillä jokunen toisto

Viis vuotta myöhemmin:

Etukyykky 3x170 kg, helppoja kymppejä 130 kilolla
Pystäri levytangolla, seisten 3x110 kg, 45-kiloisilla käsipainoilla tulee pitkää sarjaa, seisten
Penaa en tee enää ollenkaan, mut viiskymppisillä käppäreillä pystyy pumppaamaan jonkun viitisentoista toistoa

Zone-sarja -42%
Penkki varmaankin jotain 40 kg, maastaveto selkä mutkalla 75 kiloa. Muita en muista. Mulla on geenit varmaankin enemmän suuntautuneet kestävyysurheilun puolelle, mutta mua vain ei kiinnosta vetää pyöräilyshortseja tai juoksutrikoita päälle. Ei ikinä! Mä tykkään nostaa painoja, vaikka olen joutunutkin tekemään tosissaan töitä, että olen päässyt edes siihen, mistä jotkut täällä on aloittaneet. Mutta tämä matka on koko homman viehätys mulle.

Penkistä 40 kg, maastaveto 80 kg, katsotaan miten kehityskäyrä lähtee nousuun, vai lähteekö mitenkään, ekoja kertoja käyny vasta salilla.

Jos sortuisin siihen kuoppaan, mihin monet, eli oisin vaan tehny sitä, missä itellä luontasia lahjoja, ni en ois kyl rautaan ikinä koskenukkaan.
100% treenaamattomana, ja 50-52-kilosena pystyin silti 16-18 vastaote leukaan(ihan koko liikeradalla & ilman kippiä), ja johki perus voimisteluliikkeisiin(nimiä en edes tiiä, ku en oo perehtyny), ilman opettelua.
Korjaus: Oon aika varmaan pystyny noihin AINA. Pohjakunto: no emt. jo ala-asteella osasin kiivetä 20-metrisiin, oksattomiin, paksuihin puihin. Eli kiipeilly ja temppuilu eri paikoissa. Tällä sit kehitty ketteryys, leuat, yms. ilmeisesti tolle tasolle.

EDIT: Pitää ny kesäl kyl kuvaa tää ;D. Eiköhän onnistu yhä, vaik apinatouhut jäänykki vähäselle. Ei se ylösmeno, vaan se alastulo ;=).
Tuliko kuvattua :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom