aloituspainot!

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onpas aika vaikea mennä sanomaan, aluksi kun oli niin sähläämistä aikoinaan koko touhu.
Penkistä ei 60kg noussut aluksi. Mutta se oli tekniikasta kiinni, koska 10x50kg puolestaan onnistui. Eli kai se jotai 60-65kg periaatteessa oli kun parin käyntikerran jälkeen oli edes jotenkin oikeanlainen nostotapa.

Maastavetoa ei tullut silloin pahemmin yritettyä enkä ole sitä ikinä paljoa treenannut, ei riitä sormivoimat edes. 150kg enimmillään siinä repinyt kuitenkin silloin joskus. Nyt ei varmasti menisi.

Kyykkyäkin tuli aika vähän tehtyä, maksimia siinä ei oikein ole voinut tekniikka-, tasapaino- ym ongelmien takia yrittää, mutta jotain 12x100kg tein aikoinaan ilman että tosiaan oli hirveästi edes jaloille vielä mitään tehnyt. Siihen aikaan jalat kun oli hiton voimakkaat käsiin nähden ihan vaan paljon juoksentelun ja luistelun jäljiltä. Nykyään ei kärsi tehdä kyykystä oikein mitään, kun ei hartiat/niska kestä sitä tangon painoa siinä ;) Muutenkin jalkatreeni kovin vähäistä, niissä kun kuitenkin on massaa tarpeeksi yläkroppaan nähden tällä hetkellä, ja kova jalkatreeni haittaa noita juoksulenkkejä melkoisesti, ja tällä hetkellä se peruskunnon kohotus on tärkeämpi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Penkki taisi olla kun ekalla kertaa koitin 115,5kg x 6, en kehannut enää koittaa isommilla, ku ei ollu varmistajaa.

Kyykystä meni kevyesti 8 x 130kg ja mavesta 6 x 145kg.

Aloituspaino oli jotakin 59kg, olin silloin vielä pieni poika viidenneltä luokalta. On se nytten seiskalla eri, ku on tullu kaikkiin tuloksiin jo lähes 40kg lisää.

Penkki taisi olla kun ekalla kertaa koitin 115,5kg x 6, en kehannut enää koittaa isommilla, ku ei ollu varmistajaa.

Aloituspaino oli jotakin 59kg, olin silloin vielä pieni poika viidenneltä luokalta. On se nytten seiskalla eri, ku on tullu kaikkiin tuloksiin jo lähes 40kg lisää.

:lol2: Tredin kovimmat alotustulokset:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sano vaan jos on jotain käänteishuumoria nuo tulokset. Tai sitten on melko erikoinen treeni kun pienenee ajan mittaan treenipainotkin.

Päivitystä:
03.08.2007, 19:12

Ikä 14v
Pituus 184-185cm
Paino 66-67kg

Liikkeiden tuloksia mitä olen viimeeksi tehnyt:
Mave viimeeksi meni 100kg ylös, toistot 6, 4, 2, 1(, 1) ja 100kg oli se ykkönen (sarjapainoja aina 5kg ylös joka kerta)
Kyykky 70kg meni nyt muutaman kerran lopussa, mutta jalat oli aika väsyneet sillo (ylöspäin mennään tässäkin)
Alatalja 6x50kg ja 4x55kg näin esimerkiksi
Dipissä saa laittaa ainakin 10-15kg lisäpainoa ja sillä vedellään välillä 4-10
Vatsoja voi tehdä peräti 15kg rinnalla (erillisillä painoilla, kun 15kg limppu on yleensä vähän isokokoinen)

Voiskin pistää omat mahtavat tulokset myöskin n. 6v. sitten. Sarjapainot:
Penkki 20kg (tanko)
Peruskyykky vasta tuli mukaan ohjelmaan pari vuotta sitten ja 60 kg
Mavea en tee vieläkään, mutta joskus olen vain kokeillut kevyesti selkätreenin lopuksi 60 kg.

Onko tälläsessä kysymyksessä mitään järkeä?
No ei ole.
Jotta tähän saisi edes vähäsen sitä järkeä niin kysyjän kannattaisi rajata vastaajat oman paino&pituus alueensa sisään tai jotain =)
Itse olen 164/60 ja ja.. mitähän ne painot ois ollu..
Mave varmaan jotain ~50-60kg kun pelkäsin että särjen vaan selkäni jossen malta harjotella liikerataa ensin kuntoon alle maksimin painoilla.
äääh unohin jo minkä liikkeiden painoja kysyit.. Alatalja olis jotain 60kg samoten ku ylätalja, sarjojen ollessa jotn 10 toistoa? vai enempi? en muista.
Penkki.. hmm.. penkin perussarjapainot nous aika nopeesti johonkin ~40kiloon jolla sitten tein n. 20 toiston sarjoja.
jaah.. hauiskäännöistä muistan jonkun maininneen tässä thriidissä kanssa.. jaaa mitehä ne ois ollu, tais vaihdella 8-12 kilon välillä sarjapainot ja jotain muutamia toistoja isommilla..

Mutta vielä lopuksi totean uudelleen että joka ihminen on niin eri muotista vaikka koko&pituuskin täsmäis ettei kannata vertailla.. Tulee joko paha mieli tai sitten tulee hyvä mieli kun tekee isommilla kun toinen(?(jee?))

Alotat semmosilla painoilla millä jaksat hyvin tehdä tarpeeksi pitkiä sarjoja. Sarjapainot nousee sit luultavasti nopeesti siitä. Ja ja.. noudatat vaa niitä visaampien ohjeita alusta loppuun :)

12v kokeilin ekan kerran painoja, penkki 55kg, kyykkyä ja vetoa en tarkkaan muista enää mutta jossain 70-90kg:n välillä. 177cm pituutta ja n. 70kg painoa.

ok, kertokaa noitten edellämainittujen liikkeiden ennätykset oman painon yhteydessä, ite painan 73 kiloa, ja pituutta on 190cm, taitaapi olla vähän alipainoo.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom