Aloittelijan riemua.. :p

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xjussix
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Taustatietona voisin ensialkuun mainita, että salilla on teininä tullut käytyä harvoin, ja muutenkin urheiltua ei tullut kovin suurissa määrin. Nyt sitten jokunen vuosi alkoi potuttaa se tikku-ukko peilissä, mutta ajan puutteesta johtuen (lapsi syntyi perheeseen) ei yksinkertaisesti ollut aikaa salille.

Mutta a vot! Vaihdoin duunia ja täällä sattuu olemaan sali. Siellä oon nyt käynyt aktiivisesti about kolme kuukautta. Pientä kehityksen poikastakin on alkanut näkyä niin peiliin katsottaessa kuin salillakin. Vaakakin näyttää muutaman kilon enemmän.

Täytyy sanoa vaan että ilman Pakkotoistoa treeni ei olisi ollut lähellekään näin onnistunutta. :kippis1: Nyt olen jo havainnut senkin, että jos jostain syystä tulee este eikä pääse salille, niin mikäs sen enempää voisi ärsyttää. Loistavaa, tällä hetkellä ykkösharrastukseni ja toivottavasti sellaisena pysyykin tulevat vuodet.

Hieno homma! :kippis1:

10 lisäpistettä papukaijamerkein newbie-postauksesta, jossa ei haluta ilmaista ravintovalmentajaa, ravintolisäkonsulttia, personal traineria ja halpaa roinadiileriä.

Omin neuvoin matka on pitkä mutta sitäkin antoisampi.

Ite olen kans aika newbie vielä. 4,5kk reeniä

Pakko kans laittaa, että pakkis on antanut treeniin erillaisen "sisällön". Treeni on monipuolisempaa ja tehokkaampaa. Paljon hyviä vinkkejä ja ohjeita on tullut niin treenaamiseen ja muuhun siihen liittyvään.

tähän vielä mainoslause jota pakkiksen ylläpito saa vapaasti käyttää mainoksissa:

"ilman pakkotoisto.comia olisin vieläkin rinta-hauis-pelle!"

jussi, onnea ja menestystä uuden harrastuksen parissa :kippis1:

Mullakin treeniä takana vasta pari kuukautta mutta tulosta on tullut. Pakkotoisto on kyllä ollut ihan korvaamaton tiedonlähde ja motivaattori! :)

Originally posted by boyracer
Pakkotoisto on kyllä ollut ihan korvaamaton tiedonlähde ja motivaattori! :)

Älä nyt ihan hulluja puhu. Kyllä se jippiin voimailufoorumi on paljon parempi... Jos haluat kehittyä vielä paremmin, niin kysy sieltä.. :evil:

Originally posted by boyracer
???

Mut tollai Tomi käski mun sanoa tai muuten ei oo enää asiaa kaupungille pimeän tultua, mitähän sekin tarkoitti... :eek:
Hysss! Hiljaa! Ei sun tuota pitänyt kertoa!!111!!!

Älä nyt ihan hulluja puhu. Kyllä se jippiin voimailufoorumi on paljon parempi... Jos haluat kehittyä vielä paremmin, niin kysy sieltä..

???

Mut tollai Tomi käski mun sanoa tai muuten ei oo enää asiaa kaupungille pimeän tultua, mitähän sekin tarkoitti... :eek:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by andor

"ilman pakkotoisto.comia olisin vieläkin rinta-hauis-pelle!"

Tuohan voisi olla seuraavan pakkotoistopaidan teksti.. Ois kyllä tyylikäs.

Kannatetaan :worship: :D

Suositut

Back
Ylös Bottom