Aloittelijan kysymyksiä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tsipe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
34
Terve terve!

Olen nyt kolmisen vuotta puntannut. Ikää löytyy 17 ja mitat on 180/100.

Olen nyt tehnyt tässä vaan voimaa hakemalla reeniä, mutta nyt haluttas myös vähän ulkonäköön panostaa, eli lihaksia kasvattaa.

Olkapäät mulla on aina olleet melko leveet, pennusta pitäen. Oon melko tyytyväinen ylävartaloon, mutta käsiin pitäs saada vähän lihasta ja mahaa pienemmäks. Jalat on melkosen kovat jokapuolelta ja lihas kyllä näkyy siellä. Oon nyt tiputtanu 10kg painoa tässä ja voimat tuntuneet pysyvän samoina, päivittäi vaihtelee aika paljon tuo voiman määrä. Aloin kävelemään päivittäin sellaista 10km matkaa, joten jalkalihas liikkeet jätän salilla vähemmälle.

Tarkoitus ois pudottaa paino 90kg.

Niin, mieleen tuli vain kysyä näistä lihasmassankasvatus-aiheesta...

Ok, erillaisilla sarjoilla saadaan voimaa ja erilaisilla saadaan lihasmassaa.
Millaisia toistomääriä&sarjoja kannattaisi tehdä, että tulisi lihasmassaa? Millaisilla painoilla? Onko lihasmassan kasvatuksessa tärkeää pitkät sarjat?

Millä liikkeellä saisi kiinteytettyä varsinkin vatsan alaosaa?

Tiedän, että näitä on aika paljon, mutta olisin kiitollinen vastauksista, sillä itse en osaa käyttää hakua oikein. Linkit aikaisempiinkin postauksiinki olisi :thumbs:

Ainiin ja vielä yksi kysymys: mikähän liike olisi omiaan kasvattamaan ns. siipilihaksia? :david:

Olen nyt tehnyt tässä vaan voimaa hakemalla reeniä, mutta nyt haluttas myös vähän ulkonäköön panostaa, eli lihaksia kasvattaa.
Tässä
Aloin kävelemään päivittäin sellaista 10km matkaa, joten jalkalihas liikkeet jätän salilla vähemmälle.
Aerobinen treeni ei korvaa massahakuista anaerobista treeniä

Tarkoitus ois pudottaa paino 90kg.
Tässä
Ok, erillaisilla sarjoilla saadaan voimaa ja erilaisilla saadaan lihasmassaa.
Millaisia toistomääriä&sarjoja kannattaisi tehdä, että tulisi lihasmassaa? Millaisilla painoilla? Onko lihasmassan kasvatuksessa tärkeää pitkät sarjat?
Väärin. Kannattaa tehä mahollisimman vaihtelevasti toistoissa. Paras lihaksen kasvatukseen olis yli 80% maksimista. Ei
Millä liikkeellä saisi kiinteytettyä varsinkin vatsan alaosaa?
kiinteytystä ei oo olemassa. On vain rasvan palamista ja lihaskasvua. Liikkeitä

Ainiin ja vielä yksi kysymys: mikähän liike olisi omiaan kasvattamaan ns. siipilihaksia? :david:

Tossa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom