Aloittelija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs pitäisi saada kuntoa kohotettua, voimaa lisää ja painoa pois noin 5-8kg. Ennen olin vähän ylipainoinen, mutta muutin vähän ruokatapoja ja rupesin käymään lenkillä niin paino putosi aika paljon. Nyt paino ei nouse eikä laske. Voisiko joku tehdä minulle jonkunlaisen ohjelman jolla pääsisin alkuun.

Ja vaikka se hullulta tuntuukin, niin syöminen on toi vaikein osa massanlisäyksessä.. Riippuu tottumuksista tietenkin.. Sitä ruokaa saa tunkea melkeenpä jo väkisin että saa tarvittavat proteiinit/hiilarit :D

Ja vaikka se hullulta tuntuukin, niin syöminen on toi vaikein osa massanlisäyksessä.. Riippuu tottumuksista tietenkin.. Sitä ruokaa saa tunkea melkeenpä jo väkisin että saa tarvittavat proteiinit/hiilarit :D
Mitä höpäjät, se on se helpoin osa :thumbs: Vasta joku 4000kcal alkaa pikkuhiljaa tuntuakin jossain, eikä sekään aina välttämättä :eek: Joten arvaa onko tuskaa olla dieetillä, kun ei yli 2000kcal voi syödä.

Syöminen on helppoo, se ruuan tekeminen ja keittiöön raahautuminen on vaikeinta.

Mä ainakin saan tunkea sitä ruokaa suuhuni.. Onneks proteiinipatukat on keksitty:kuola:

No riippuu tietenkin onko massanlisäys vai jokin muu kyseessä :)
Mun kanssa pitäis saada tuo 3500kcal ahdettuu joka päivä että lihas sais tarvittavan ravinnon.. Arvaa vaa onnistuuko joka päivä :D Ei oo aikaa/kärsivällisyyttä aina tarpeeks. Kun siis tuo 3500kcal pitäis saada muustakin kun sokerista/rasvasta :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom