Aloittelija!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nonni, nyt oon päättäny alkaa kasvattaa itselleni vähän massaa..
mutta kysymys on että miten?
Oon 16v poika painan vaan joku räkäset 60kiloo oon kumminki 186cm pitkä.
En oo pahemmin urheillu elämäni aikana, ja nykyisetkin urheilut rajoittuvat sellaisen puolentoista kilometrin kävelylenkkiin edes takas joka päivä. Ja kotona on tullu käsipainoja nosteltua vähän.
Kysymykseni siis kuuluu, mitäs nyt teen? hankin salikortin? entä mistäs saisi jonkun hyvän harjoitteluohjelman? oon katellu noita proteiini jauhoja kun musta tuntuu että en oikee saa sisääni tarpeeks porteiineja syömällä, eikä kiireen takia ole mahdollista syödä kokoajan.
Joten kertokaas kaikki mitä tulisi ottaa huomioon, ja vastaukset kysymyksiin niin olen iki onnellinen. :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vastaukset kaikkiin kysymyksiisi saat helposti lukemalla tätä palstaa. Kysymyksesi ovat niin ympäripyöreitä, että tyhjentävään vastaukseen ei riittäne kenenkään kärsivällisyys. Tee itsellesi myös palvelus ja käy kirjastossa lainaamassa kaikki kirjat kehonrakennuksesta, Taluksen kirjan voit vaikka ostaa itsellesi (25 e). Niistä perusasiat varmaankin hahmottuu selkeäksi.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä.

Ja Grönforsin ja Erämetsän: Massaa! Voimaa! kirja on kans ehdottomasti tutustumisen arvonen ja löytyy todennäkösesti kirjastosta eikä nyt niin älyttömän kallis ole ostaakaan.

Aloita vaikka menemällä paikalliselle kuntosalille ja pyydät niitä tekemään ohjelman niin saat samalla henkilökohtaista opastusta liikkeiden tekoon ja tekniikkaan. Joillain saleilla toi ohjelman teko maksaa, mut joskus se kuuluu liittymishintaan.

Täältäkin ohjelmia löytyy, mutta ne suoritustekniikat oppii parhaiten kun on joku ammattilainen näyttämässä ja neuvomassa. On todella kannattava sijoitus vaikka vähän joutuis maksamaankin.

Täält pakkotoiston FAQ:sta ja Search-toiminnolla löydät varmasti paljon vastauksia aloittelijan kysymyksiin.

Ei muuta ku tsemppiä!

melkein bodari sanoi:
Oon 16v poika painan vaan joku räkäset 60kiloo oon kumminki 186cm pitkä.
:

Tuli mehut nenän kautta ulos.

Mutta mene ihmeessä salille ja sano että tarvit ohjelman ja avustusta ja lue toi faq huolellisesti läpi. Muista syömisen ja levon tärkeys, yleensä ne unohtuu alkussa kun on niin kova into vain treenata.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom