Moi. Minkälaista treeniohjelmaa suosittelisitte, kun tarkoituksena on kiristellä turhia rasvoja pois? Arnoldin kultaista kuusikkoa olen vääntänyt jo kohta puoli vuotta, joka ilmeisesti on turhan pitkä aika tehdä tuota ohjelmaa?
Nyt on ollut n. kuukauden tauko salilla käynnistä koulukiireiden vuoksi, mutta ennen taukoa tulokset näytti kuusikossa tältä:
Takakyykky: 130kg
Penkki: 78,5kg
Leuat: 12, 10, 10
Pystypunnerrus niskantakaa: 34kg
Hauiskääntö: 32,5kg
Kotisalilla treenaan, josta löytyy kyykkyteline, penkki, tanko, käyrätanko, käsipainoja ym. Lattia on kaakelia, joten maastavetoa en oikein pysty tuolla tekemään. Suosittelisitteko voimapyörän ostoa vatsoja varten, vai millaista treeniä suosittelisitte? Tällä hetkellä olen tehnyt vain noita kultaisen kuusikon istumaannousuja vatsojen treenaamiseksi. Lenkkeilyä tykkään harrastaa myös.
Sukupuoli: Mies
Ikää: 21v
Paino: 76kg
Pituus: 174cm
Kiitos oikein paljon, jos joku osaisi suositella minulle sopivaa ohjelmaa
Töitä ei ole kesäksi tiedossa joten tässä olisi 3kk hyvää treenausaikaa!
Nyt on ollut n. kuukauden tauko salilla käynnistä koulukiireiden vuoksi, mutta ennen taukoa tulokset näytti kuusikossa tältä:
Takakyykky: 130kg
Penkki: 78,5kg
Leuat: 12, 10, 10
Pystypunnerrus niskantakaa: 34kg
Hauiskääntö: 32,5kg
Kotisalilla treenaan, josta löytyy kyykkyteline, penkki, tanko, käyrätanko, käsipainoja ym. Lattia on kaakelia, joten maastavetoa en oikein pysty tuolla tekemään. Suosittelisitteko voimapyörän ostoa vatsoja varten, vai millaista treeniä suosittelisitte? Tällä hetkellä olen tehnyt vain noita kultaisen kuusikon istumaannousuja vatsojen treenaamiseksi. Lenkkeilyä tykkään harrastaa myös.
Sukupuoli: Mies
Ikää: 21v
Paino: 76kg
Pituus: 174cm
Kiitos oikein paljon, jos joku osaisi suositella minulle sopivaa ohjelmaa
Töitä ei ole kesäksi tiedossa joten tässä olisi 3kk hyvää treenausaikaa!