Okei. ymmärrän mitä tarkoitat ja aio antaa mahdollisuuden näille asioille jotka toit ilmi. mutta tuosta minun painostani olen kyllä hieman eri mieltä kanssasi. sillon kun tossa 2 vuotta alottelin salilla käymistä niin painoa oli höyhenen kevyet 54 kg(eli 11 kg tullut lisää ja läskiä ei todellakaan ole tullut paljon lisää ). ja yksi mun tavoitteistani on nimenomaan se että toi painoni nousee mahdollisimman tasasesti suhteessa lihasmassaan. ja miten tämä käytännössä toimii: treenaan kovaa, syön paljon ja monipuolisesti, ja urheilen viikoittain sen vähintään 20 h(salia en laske mukaan tähän). eli toisin sanoen en aloittanut salilla käyntiä tullakseni isoksi karjuksi vaan ylläpidän sen kautta hyviä elämäntapoja(se monipuolinen ravinto,lihaskunto,yleinen atleettisuus & jäntevyys,) saliurani alussa tein lähinnä yleiskuntoa vaativia harjoituksia kuten erilaisia leuanvetoja,punnerruksia,vatsalihaksia, ja keskityin hyvin minimaalisesti nyt suuremmassa osassa oleviin moninivel yms liikkeisiin. ja ruokapuoli on se mistä olen myös eri mieltä. saliuran alussa toki oli ruokapuoli päin vittua mutta olen siihen skarpannut erittäin omistautuneesti: kalorit n.3000, proteiinit 120-160g hiilarit about +-250g(näistä 90% vaihtelevasta ravinnosta ja sillon tällön saatan jtn whey80 vetästä proteiinien toivossa.) itse olen sitä mieltä että erittäin aktiivinen aerobinen liikuntani saattaa pitemmän päälle syödä pohjaa sali-treenistäni, vai mitä mieltä olet tästä?