Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no mitä ne tärkeimmät sitten on? sori oon alottelija et voisitko pikkasen valaista mua![]()
Onkos tää hyvä?
Penkki
Pystypunnerrus käsipainoilla
Kapea penkki
Ojentajat ylätaljassa
Alataljasoutu
Hauiskääntö
Hauiskääntö scott-tanko
Prässi
Vipunostot käsipainoilla
Pohkeet istuen
Reiden koukistus
Reiden ojentajat
Peck Deck
onks tää niinku sit hyväKyykky, maastaveto, kulmasoutu (ja penkki), suluissa sen takia, että rinnalle on olemassa monia hyviä liikkeitä. Itse pidän silti massaliikkeistä parhaimpana rinnalle penkkiä (käsipainoilla).

onks tää niinku sit hyvä
Penkki
Pystypunnerrus käsipainoilla
Kapea penkki
Ojentajat ylätaljassa
Alataljasoutu
Hauiskääntö
Hauiskääntö scott-tanko
Prässi
Vipunostot käsipainoilla
Pohkeet istuen
Reiden koukistus
Reiden ojentajat
Peck Deck
Kyykky
Maastaveto
Kulmasoutu
Penkki käsipainoilla
Ite ainaki kaverin kaa todettu toi hyväks, mut OkNo siis ainakin kolmijakosen verran liikkeitä eli ei todellakaan yhelle reenikerralle. Kannattaa sitten myös (kuten yllä sanottu) merkata sarjamäärät aina ohjelmaan. Eli noi liikkeet nyt on jotakuinkin hyvät, jos noi jaetaan kolmeen tai neljään treenikertaan.

Ite ainaki kaverin kaa todettu toi hyväks, mut Ok![]()
onks tää niinku sit hyvä![]()

lähen tästä ny koko foorumilta mo
heippavaan ja ju tulin takaisin niin kuin arvelitkin vaikka en ees lähteny :DHeippa vaan ja tervetuloa takaisin sitten jos joskus tajuat, että täällä voi olla porukkaa, jotka (vielä) tietävät asiat sinua paremmin ja yrittävät auttaa parhaansa mukaan. Useampi ihminen on antanut ohjelmastasi tasan samanlaista, perusteltua palautetta, joten kannattaako edes kysyä jos ei ole valmis kuulemaan mitään muuta kuin joojoo-hymistelyä?
Kyykky 4x8
Penkki 2x6
kulmasoutu 3x8
NTP 3x8
Hauiskääntö scotissa 2x8
Vatsat 3x20,20,max
Ihan pätevän näköinen. Jos jotain lisäisin niin maastavedon esim. joka toiseen treeniin 1-2 x 5. Myös leukoja kannattaa vetää vaikkapa kulmasoudun kanssa vuorotellen. Vatsoihin lisäpainot mukaan jos sarjat venyy kahteenkymppiin!