Hmm, sanokaapa mielipiteet tästä ja miten muutan tätä (4-jakonen):
Päivä 1: Jalat
1. Kyykky
2. Jalkaprässi
3. SJMV
4. Jalanojennus
5. Perseliike (siis se missä makaat jalat suorana ja sitten taivutat jalkoja perseeseen asti)
6. Pohkeet
Päivä 2: Rinta / Ojentaja
1. Penkki
2. Vinopenkki kp
3. Penkki kp
4. Flyes
1. Ranskalainen
2. Olan takaa punnerrus kp. (siis missä käsi on ylhäällä ja käsipainolla taivutat kättä pään taakse ja nostat ylös)
3. Kapea penkki
4. Ojentajapunnerrus
Päivä 3: Selkä
1. Mave
2. Ylätalja
3. Alatalja
4. Kulmasoutu tanko
5. Leuanveto leveällä otteella
Päivä 4: Hauis / Olkapää
1. Hauiskääntö scott
2. Hauisk. scott kp.
3. Hauiskääntö alatalja
4. Hauiskääntö istualtaan kp.
1. Push press
2. Pystypenkki arnold
3. Eteennosto scott-tangolla
4. Viparit sivuille
5. Olankohautus
Kiitos!
Jalkapäivälle tulee aika paljon liikkeitä. Itse en ainakaan jaksa vetää kovaa kyykkyä ja prässiä samaan treeniin, mutta jos sinulta luonnistuu niin anna palaa vaan

Joka tapauksessa vaikka ei kyykkyä tai prässiä karsittaisikaan niin 1 liike takareisille riittää, eli SJMV tai "perselaite"=jalan koukistus maaten.
Rintapäivässä on omasta mielestä liikaa penkkiä. Itse karsisin penkin kp ja kapean penkin pois. Tilalle ottaisin ristikkäistaljaa. Normipenkkiä voisi välillä korvata alaviistopenkillä.
Samalla lähti yksi liike ojentajia pois, 3 liikettä riittää mainiosti.
Selkäpäivässä taas omasta mielestä 1 liike liikaa latseille. Jättäisin tuon leuanvedon leveällä pois, koska ylätalja ja alatalja riittävät latsien rasittamiseen varsin hyvin. Se minkä tänne kuitenkin lisäisin on olankohautukset olkapää päivästä.
Hauiksille on ihan hyvät ja kokonaisvaltaiset liikkeet.
Push press ja pystypenkki arnold = sama asia? Pystypunnerrus, viparit ja Eteennosto scott-tangolla=pystysoutu riittävät olkapäille. Toki voit ottaa vielä jotain liikettä takaolkaan, esim. viparit etukumarassa tai takaolka taljassa.
Miten muuten, meinasitko treenata vatsaa ollenkaan? Voisit vetää 2-3 liikettä vatsan seudulle joko jalka- tai selkäpäivässä.
Tässä nämä minun kommentit ohjelmaasi. Kaikki asiathan ovat yksilöllisiä, mutta pääsääntönä kun pidät sen että 1 "massaliike" ja 2 eristävää liikettä / per lihasryhmä, niin kovin pahasti ei voi mennä vikaan.
Oletan, että toistomäärät ovat siinä 8-15 näillä liikkeillä?