okei eli tässä olis tämmönen reeni minkä ite pähkäilin hienossa yksinkertaisuudessaan itelleni tehä, ja jos haluutte jotain fysikaalisia mittoja niin 165cm/60kg ja 17vuotta ikää..
en mitään hirmuisia laitefliiba lääbää oo voinu laittaa tähän ohjelmaan, kun täällä landepunttikellarissa ei ole mulla käytössä kun penkki, käsipainot ja semmonen monitoimi härdelli jossa on ylätalja ja jotain rintaliikkeitä
ja se ohjelma, parannelkaa jos siltä tuntuu! 2min taukoa yleisesti sarjojen välillä lukuunottamatta vatsalihasliikkeitä
1PVÄ:
rinta/selkä
-PENKKI (vuoroviikoin 3x6 "isoilla", 3x12 pienemmillä)
- SELKÄ, käsipainoilla 3x15
- RINTA(joku apuliikerandomkoneella) 3x10
- YLÄTALJA(3x10)
VATSAT 4x20
2PVÄ
Jalat
Takakyykky (4x10)
Mave (50-70% 8X), (60-80% 5X)
pohkeet?
Vatsat 4x20
+lenkki
3PVÄ
Olkapää/kädet
olkapää, käsipainoilla 3x10
tangolla 3x10 (en tiedä näitten liikkeiden nimiä mutta kunhan jotain saatte selvää..:D)
niskantakaapunnerrus 4x10
hauiskäsipainoilla (3x10)
ojentajat (4x10)
aika suttunen ohjelma, onko tossa liijan vähän liikkeitä, väärinä päivinä vääriä ryhmiä mitä voisi parantaa, kertokaa te, niin tiedän että olen tai olenko edes hieman oikeilla vesillä..
en mitään hirmuisia laitefliiba lääbää oo voinu laittaa tähän ohjelmaan, kun täällä landepunttikellarissa ei ole mulla käytössä kun penkki, käsipainot ja semmonen monitoimi härdelli jossa on ylätalja ja jotain rintaliikkeitä
ja se ohjelma, parannelkaa jos siltä tuntuu! 2min taukoa yleisesti sarjojen välillä lukuunottamatta vatsalihasliikkeitä
1PVÄ:
rinta/selkä
-PENKKI (vuoroviikoin 3x6 "isoilla", 3x12 pienemmillä)
- SELKÄ, käsipainoilla 3x15
- RINTA(joku apuliikerandomkoneella) 3x10
- YLÄTALJA(3x10)
VATSAT 4x20
2PVÄ
Jalat
Takakyykky (4x10)
Mave (50-70% 8X), (60-80% 5X)
pohkeet?
Vatsat 4x20
+lenkki
3PVÄ
Olkapää/kädet
olkapää, käsipainoilla 3x10
tangolla 3x10 (en tiedä näitten liikkeiden nimiä mutta kunhan jotain saatte selvää..:D)
niskantakaapunnerrus 4x10
hauiskäsipainoilla (3x10)
ojentajat (4x10)
aika suttunen ohjelma, onko tossa liijan vähän liikkeitä, väärinä päivinä vääriä ryhmiä mitä voisi parantaa, kertokaa te, niin tiedän että olen tai olenko edes hieman oikeilla vesillä..
! Raskashan toi on, ja omasta päästä äsken tein ;D..