Se mave ei nappaa 95% aloittelijoista..... kaikilla ei voi olla selkä paskana...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jees mutta toi sjmv tai mave ei oikee nappaa meikälle selän takia ni ei liikkeet mene oikein, pystysköhä sille jotai muuta kehittelee?
Tää koko threadi on yks iso vitsi. Tuskin täällä kukaan jaksaa kaikkia ohjelmia arvostella. Alottelijoiden ei tulisi edes itse tehdä omia ohjelmiaan kun mitään ei mistään tiedetä. Pakkis on täynnä valmiita hyväksi todettuja ohjelmia niin sieltä vaan valitsemaan.Tää tässä threadissa justiinsa onkin miinusta, koska osan ohjelmia ei arvostella ollenkaan. Itsekkin olen laittanut omani pariin otteeseen ja sitten joku vain pistää vaan seuraavaan viestiin omansa ja siitä aletaan keskusteleen :jahas:

^ yks jakoisesta suoraan viisjakoiseen, hellouuuu !!!!
Tää koko threadi on yks iso vitsi. Tuskin täällä kukaan jaksaa kaikkia ohjelmia arvostella
Nimenomaan. Haluan radikaalin muutoksen ja olen sen jo miettinyt, mutta kysäisinkin tuosta tekemästäni ohjelmasta että näyttääkö muuten hyvältä...
:piis:
Ajattelin vain että kun tässä vuoden on yksi- ja kaksijakoista tehnyt niin huvikseen kokeilisi jotain muuta. No, ehkä joku valmis kolmijakoinen sitten vaihteeksi.sellaista olisin vaan kysellyt että teen tällä hetkellä 2 jakoisella ohjelmalla ja salilla tulee käytyä 5-6 kertaa viikossa.
kysymyksenä on yksinkertaisesti se että kun tulee käytyä tosiaan tuon verran viikossa heiluttelemassa
kiekkoja niin olisiko järkevämpi pilkkoa reeni ehkäpä hieman useampiin osiin johtuen siitä että nyt tietyt lihasryhmät saa damagea aikas usein. esim. jos teen treeni 2:ssa etukyykkyä 3-4x10-15 ja treeni 1:ssä jalkaprässiä niin tulee siinä 6 päivän aikana sit jonku verran näitä hinkattua. 3 kertaa etukyykky settiä ja kolmisen kertaa prässi settiä
Tää koko threadi on yks iso vitsi. Tuskin täällä kukaan jaksaa kaikkia ohjelmia arvostella. Alottelijoiden ei tulisi edes itse tehdä omia ohjelmiaan kun mitään ei mistään tiedetä. Pakkis on täynnä valmiita hyväksi todettuja ohjelmia niin sieltä vaan valitsemaan.

moro...