Mites tää ohjelma?
1. päivä: hauis ja vatsa
haukkaria skottipenkissä, käsipainoin,tangolla seisten, vasara otteella ja taljalla
vatsaan en ole liikkeitä miettinyt eli ehdotella voi, mutta vatsat on melko kovassa kunnossa valmiiksi.
2. päivä: reiden koukistajat, pohkeet ja pakarat
Noita joillain perusliikkeillä, ei oikein nivusvamman kanssa voi säätää.
3. päivä: ojentajat, rintalihas
ojentajia ranskalaisilla, käsipainoin, taljassa ja kapella penkillä
rintaa tietenki penkillä, dipillä, peck deckillä, kulmapenkissä, käsipainoin vinopenkissä ja taljassa
4. päivä olkapäät ja selkä
olka liikkeitä pitää vielä isän kanssa mietiskellä
selkää ylä- ja alataljalla, leuanveto, kulmasoutu, käsipainoin
En ole mikään lihaskörmy, koska olen vasta kouluiässä, mutta olen luokkamme lihaksikkain. Pohjia löytyy, eli 18 leukaa myötäotteella ja vastaotteella 19. Penkistä 75kg jne.
Ykköslajina jalkapallo, mutta vamman takia taukoa, joten hyvää aikaa saada lihasta lisää. Kesällä voi panostaa myös hyvin, kun on aikaa. Eli miltä tuo ohjelma näyttäis?
1. päivä: hauis ja vatsa
haukkaria skottipenkissä, käsipainoin,tangolla seisten, vasara otteella ja taljalla
vatsaan en ole liikkeitä miettinyt eli ehdotella voi, mutta vatsat on melko kovassa kunnossa valmiiksi.
2. päivä: reiden koukistajat, pohkeet ja pakarat
Noita joillain perusliikkeillä, ei oikein nivusvamman kanssa voi säätää.
3. päivä: ojentajat, rintalihas
ojentajia ranskalaisilla, käsipainoin, taljassa ja kapella penkillä
rintaa tietenki penkillä, dipillä, peck deckillä, kulmapenkissä, käsipainoin vinopenkissä ja taljassa
4. päivä olkapäät ja selkä
olka liikkeitä pitää vielä isän kanssa mietiskellä
selkää ylä- ja alataljalla, leuanveto, kulmasoutu, käsipainoin
En ole mikään lihaskörmy, koska olen vasta kouluiässä, mutta olen luokkamme lihaksikkain. Pohjia löytyy, eli 18 leukaa myötäotteella ja vastaotteella 19. Penkistä 75kg jne.
Ykköslajina jalkapallo, mutta vamman takia taukoa, joten hyvää aikaa saada lihasta lisää. Kesällä voi panostaa myös hyvin, kun on aikaa. Eli miltä tuo ohjelma näyttäis?
.
. Eli tällä olis tarkoitus treenata seuraavat 2-3kk. Kommentteja/vinkkejä vaan tulemaan. Aerobista tulee viikkoon töiden puolesta aika paljon.
.