Taaperokärry tuosta tosiaan itse jättäisin nuo lähentäjät ja loitontajat pois + vaihtaisin sen kyykkyyn kuten tuossa aiemmin suositeltiin. Ehdottomasti tehokkaammat ja muokkaa isoja lihaksia joilla saa parhaiten tuloksiakin näkyviin eikä tuskastuPrässi ei ainakaan itsellä muokkaa tarpeeksi tehokkaasti pakaroita.
Ohjelmassasi oli paljon noita laitteita, itse suosin enemmän vapaita painoja mutta noillakin on ihan hyvä aloittaa jos ei ole tottunut salilla käymään
Ja jos salilla on sellainen avustettu leuanveto/dippiteline painopakalla, suosittelen sillä harjoittelemaan leuanvetoa/dippaamista
Nykysin itse teen leukoja treenissä, tosin ei niitä mene kuin 2 x 4-5 mutta jotain kuitenkin :D
Näin mäkin ajattelin, mutta rupesin sitten pohtimaan, että oliskohan kuitenkin parempi harjotella vapailla painoilla tekniikka kuntoon nyt, kun ei vielä jaksa nostaa mitään kovin raskasta. Ettei sitten kävisi niin, että myöhemmin jos haluaa hylätä laiteet, ei enää maltakaan treenata tekniikoita kuntoon ihanihan pienillä painoilla.. Ja tommonen avustettu vempele meillä (muistaakseni) on, saapa nähdä kehtaanko käydä kokeilemassa

Ja tuohan johtaa tietysti Arnoldin Kultaiseen Kuusikkoon. Mutta ne vatsatkin pitää treenata järkevästi :curs:
Saattaa mennä ot, mutta menköön..
Taipuuko toi kuusikko kahteen päivään, vai pitäisikö sitten käydä sen 3 kertaa viikossa ja noudattaa muutenkin Arskan ohjeita?
Prässi ei ainakaan itsellä muokkaa tarpeeksi tehokkaasti pakaroita.