laitoin tuolla aiemmin viikon liikuntaurakkani..syömisestä en maininnut mitään kun ajattelin että se kuuluu johonki muulle palstalle?
syömistäni olen tarkkaillut vuoden parin ajan melko tarkasti ja välillä meni kyllä liiallisuuksiinkin :/ Nykyään pyrin syömään säännöllisesti:
aamupala: puuro vähäsoker.mehukeitolla tai marjoilla Tai ruisleipä(kalkkunaleike,kurkku,tomaatti..) + hedelmä
välipala: tee+hedelmä
lounas: kouluruoka, Salaattia puolet lautasesta kun kerran sitä on tarjolla
olen yrittänyt vähentää hiilihydraatteja ja lisätä puolestan lihan/kalan/kanan määrää. 1-2 viipaletta leipää ruuan lisäksi.
välipala: voileipä (samanlainen kun aamulla), banaani tai vähän rahkaa mehukeiton kera.
Treeni yleensä tässä välissä.
iltaruoka: yleensä vielä lämminruoka. Useimmiten kana+riisi, puuro, peruna/spagetti-jauhelihakastike, kanasalaatti.. Kotona tulee vähän heikommin syötyä kasviksia, mutta yritän aina niitä ottaa mukaan.
iltapala: hedelmiä tai näkkäriä pari palaa tai esim. rahkaa marjojen kera.
Viikonloppuisin ruoka-ajat ei ole ihan niin säännöllisiä kun en ole silloin yleensä kotona. Mutta lähes samanlaista. Herkuttelupäivä yleensä perjantai tai lauantai.
huono?
syömistäni olen tarkkaillut vuoden parin ajan melko tarkasti ja välillä meni kyllä liiallisuuksiinkin :/ Nykyään pyrin syömään säännöllisesti:
aamupala: puuro vähäsoker.mehukeitolla tai marjoilla Tai ruisleipä(kalkkunaleike,kurkku,tomaatti..) + hedelmä
välipala: tee+hedelmä
lounas: kouluruoka, Salaattia puolet lautasesta kun kerran sitä on tarjolla
olen yrittänyt vähentää hiilihydraatteja ja lisätä puolestan lihan/kalan/kanan määrää. 1-2 viipaletta leipää ruuan lisäksi.välipala: voileipä (samanlainen kun aamulla), banaani tai vähän rahkaa mehukeiton kera.
Treeni yleensä tässä välissä.
iltaruoka: yleensä vielä lämminruoka. Useimmiten kana+riisi, puuro, peruna/spagetti-jauhelihakastike, kanasalaatti.. Kotona tulee vähän heikommin syötyä kasviksia, mutta yritän aina niitä ottaa mukaan.
iltapala: hedelmiä tai näkkäriä pari palaa tai esim. rahkaa marjojen kera.
Viikonloppuisin ruoka-ajat ei ole ihan niin säännöllisiä kun en ole silloin yleensä kotona. Mutta lähes samanlaista. Herkuttelupäivä yleensä perjantai tai lauantai.
huono?