Joo no oon nyt vaan jauhanu koht 3 kuukautta normi kyykkyä ni aattelin vaihtelun virkistävän.. Eikös selkä saa jonkin verran rasitusta tossa sj mavessakin? Olisiko sulla ehdottaa jotain hyvää kolmatta selkäliikettä sitten tohon, itellä ei ainakaan nyt mieleen mitään sopivaa. Saakos sun mielestä hauikset sitten jo liikaa hittiä? Jalkoihin varmaan lisään sarjoja sitten jos tuntuu että jaksaa vielä.
Juu, no niitä sarjamääriähän voi tosiaan kasvatella vähän ja syklitellä vaikkapa neljän viikon ajan nostaa sarjamääriä 2-3 -> 5-6 ainakin joissain liikkeissä ja sitten seuraavassa syklissä sama homma isommilla painoilla. Siinäpä yksi malli progressioon myös. Vaikka olet jauhanu sitä kyykkyä, niin pitäisin ohjelmassa kuitenkin jonkin vapaalla tangolla tehtävän kyykyn variaation. Vaikka etukyykky tai jotain. Veikkaanpa että muuten tipahtaa aika lailla sen kyykyn tulostaso. Näin ainakin itselläni, että koneilla ei todellakaan korvata kyykkyä. Jos tekis vaikka pelkkää kyykkyä niin kaikkien laiteliikkeidenkin tulokset kohenis tekemättä niitä, mutta sitten taas pelkillä laitteilla se kyykky laskis ku lehmän häntä vaikka itse laiteliikkeen painot saattaiskin nousta.
Mitä selkään sitten tulee, tekisin itse leuat ja kulmasoudun melkeinpä joka kerta ja sitten kolmantena liikkeenä vaikka vaihdellen ylätaljaa/alataljaa/käsipainosoutua tai mitä muuta tahansa liikettä. Eivät ne hauikset minusta liian paljoa saa hittiä, vaan tosiaan jalat ja selkä oli ne jotka kaipasi vaan lisää.