Tässä oon parisen vuotta käynyt salilla, joskus ihan intensiivisesti ja joskus taas on ollut kuukausienkin taukoja. Kuitenkin pienen tauon jälkeen innostuin jälleen tämän vuoden alussa käymään ja salin ohjaaja antoi DC-treenin. Treeni on tuottanut ihan kelvollisesti tuloksia, vaikka syöminen ei ole lähelläkään sitä, miten kuulemma kuuluisi DC:ssä syödä. Koulupäivinä on tullut syötyä aamupala, kouluruoka, kotona vielä kaksi lämmintä ateriaa ja iltapala. Joskus, mutta aika harvoin on tullut otettua jotain välipaloja. Nyt kuitenkin alkukesällä, ennen kuin duunit alkaa, tulee syötyä aamupala vasta n. 12 aikaan ja siten syön vain 2 lämmintä ateriaa päivässä. En ole tarkemmin katsonut kuinka paljon protskua ym. menee.
DC:ssä olen käyttänyt toistojen määrissä ~15, ~10, ~5. Painojen nousu on vähentynyt ajan mittaan ja joissakin liikkeissä menee kolme kertaa samoilla painoilla ennen kuin voi nostaa painoja ettei toistojen määrä laskisi. Olen käynyt salilla 3 kertaa viikossa neljän futistreenin lisäksi. Jalat olen yleensä vetänyt ennen treenejä, jollei sitten ole ollut kahta futispainotonta päivää peräkkäin, jolloin jalat ovat menneet ensimmäiselle päivälle. Jalat ovat kuitenkin nyt jääneet pois kuvioista loukkaantumisten takia ja siten kahden muun treenipäivän välissä olen pitänyt kaksi lepopäivää.
Tässä kuitenkin ohjelma:
1. päivä.
Jalkaprässi
Pohkeet istuen
Pohkeet seisten
Reisiojennus
Reisikoukistus
Selänojennus penkissä
Jalkojen nosto riippuessa(en löytänyt nimitystä)
Jalkojen sivulle veto(ei mitään hajuu nimityksestä)
Korokkeelle nousua en ole jaksanut tehdä, kun oli viime ohjelmassa.
2. päivä
Penkki kapealla otteella
Scott-hauiskääntö
Sivuvatsat koneessa
Pyst. pun. niskan takaa Smith
Kyljet
Hauiskääntö taljalla
Ranskalainen punnerrus
Olankohautukset tangolla
Front Plate Raise tangolla
3. päivä
Penkkipunnerrus
T-kulmasoutu
Normivatsat
Jalkojennosto
Jalkojennosto selänmakuulla
Pec Deck
Ylätaljavedot koneessa
Kulmasoutu käsipainolla
Vinopenkki koneessa(aika iso kulma)
Heitän tähän vielä pari kyssärii, kun en jaksa erikseen toiseen threadiin laittaa.
Eli mitä kannattaisi korjata, mitä säilyttää? Mitään lisäravinteita, palautusjuomia en tällä hetkellä ota, mutta olisiko tarvetta?
Ja sitten noista rasvoista. Mistä niitä hyviä rasvoja sais helposti? En kuitenkaan jaksaisi mitään öljyjä vedellä.