vittuako vikiset siinä. johan sanoin etten selkää ja rintaa yhtäaikaa ota koten lopeta tuo mussuttaminen
sitäpaitsi tuossa on kyllä selkä ja olkapäät vajakki
Mitähän tähän sanois...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vittuako vikiset siinä. johan sanoin etten selkää ja rintaa yhtäaikaa ota koten lopeta tuo mussuttaminen
minä en kyllä mitään sellasta pointtia huomannut.. voit toki kertoa missä kohin se niin sano? mutta kiitokset kuitenki, jaot on vaihdettu
En sanonu, ku sen pitäs olla jo itsestäänselvä asia, jos alkaa ite tekeen ohjelmia. Olkapäiden treenaaminen ennen rintaa vie aika paljon voimaa pois punnerrusliikkeistä.
anteeksi kun aloittelija teki virheen, luuletko että täällä kukaan mitään kyselis jos kaikki on itsestään selvää? ja jos on, ei ole enää aloittelija.
anteeksi kun aloittelija teki virheen, luuletko että täällä kukaan mitään kyselis jos kaikki on itsestään selvää? ja jos on, ei ole enää aloittelija.
vois kokeilla näin: selkä/olkapäät rinta/kädet jalat/vatsa.
Jos haluaa apua, niin ei välttämättä kannata provosoitua joka asiasta. Tuossa sinulle annettiin hyvät jaotukset ja silti haluat aloittelijana vängätä vastaan. Jos selkäliikkeiden jälkeen ei jaksa tehdä käsiä, niin olisin ehkä huolestunut treenitekniikoistasi. On toki totta, että hauikset saa osumaa vedoissa, mutta luulen, että vedät taljat yms. liikaa käsillä unohtaen, että kyseessä on kuitenkin selkäliike. Käsittääkseni bodausmielessä on suotavaa saada lihas mahdollisimman hyvin tuhottua ja selkäliikkeistä saamasi etukäteisväsytyksen ansiosta
Tuosta kun aletaan tekemään jotain omassa päässä keksittyjä kolmijakoisia aloittelijana, niin usein silmissä kiiluu vaan helvetilliset showlihakset, jolloin jalat saa yhtä paljon tai jopa vähemmän rasitusta kuin esim. kädet, mikä ei millään järjellä ole kovinkaan älykästä.
En sanonu, ku sen pitäs olla jo itsestäänselvä asia, jos alkaa ite tekeen ohjelmia. Olkapäiden treenaaminen ennen rintaa vie aika paljon voimaa pois punnerrusliikkeistä.
jos treenaa olkapäitä edellisenä päivänä niin varmaan paljo vaikuttaa?
Totta kai se vaikuttaa. Penkissä tarvitaan eniten rintaa, olkapäitä ja ojentajia. Noista suurin osa on saanu rasitusta edellisenä päivänä. Yritäppä nyt vähän miettiä...
No-bodylle: En erehtynyt. Oletin vain automaattisesti, että kolmijakoisessa tehtäisiin 3 treeniä putkeen. Varsinki, ku mistään välipäivistä ei ollut puhetta.
tuossa kyllä lukee että 3 on 1 off mutta ajattelin muuttaa sen niin ettei selkä/olkapäät ja rinta/kädet ole peräkkäin
Haukan tilalle kulmasoutu tai alatalja.No niin. Olis tarkotus alkaa ottaa itteäni vähän niskasta kiinni tämän salitouhun kanssa. Olen noin 1,5 vuotta käyny salilla tekemässä jos jonkun näkösillä ohjelmilla ja liikkeillä 3 kertaa viikossa. Kehitys on ollu aivan paskaa,johtuen siitä,että olen syönyt liian vähän ja jaksanut tehdä aina yhtä ohjelmaa maksimissaan kuukauden,kunnes olen alkanut säätää ja muutella liikkeitä. Haussa olisi massaa sekä voimaa. Olen 180cm ja painoa 74kg. Saliuran alussa paino kävi jo 80kg:n puolella,johtuen todennäköisesti kreatiinista,koska sen lopettamisen jälkeen paino myös laski helvetin nopeeta. Mutta siis,olisko tässä hyvä runko lähteä hakemaan massaa sekä voimaa?
Treeni A
Kyykky 3x8
Pystypunnerrus seisten 3x8
Rive 3x5
Hauiskääntö 3x8
Treeni B
Mave 2x6
Penkki 3x8
Leuat 3xmax
Dippi 3x8
Noita siis ois tarkotus vuorotella. Ja kolme kertaa viikossa salilla käydä.
Saa antaa vinkkiä ja neuvoa kiitos!
No niin. Olis tarkotus alkaa ottaa itteäni vähän niskasta kiinni tämän salitouhun kanssa. Olen noin 1,5 vuotta käyny salilla tekemässä jos jonkun näkösillä ohjelmilla ja liikkeillä 3 kertaa viikossa. Kehitys on ollu aivan paskaa,johtuen siitä,että olen syönyt liian vähän ja jaksanut tehdä aina yhtä ohjelmaa maksimissaan kuukauden,kunnes olen alkanut säätää ja muutella liikkeitä. Haussa olisi massaa sekä voimaa. Olen 180cm ja painoa 74kg. Saliuran alussa paino kävi jo 80kg:n puolella,johtuen todennäköisesti kreatiinista,koska sen lopettamisen jälkeen paino myös laski helvetin nopeeta. Mutta siis,olisko tässä hyvä runko lähteä hakemaan massaa sekä voimaa?
Treeni A
Kyykky 3x8
Pystypunnerrus seisten 3x8
Rive 3x5
Hauiskääntö 3x8
Treeni B
Mave 2x6
Penkki 3x8
Leuat 3xmax
Dippi 3x8
Noita siis ois tarkotus vuorotella. Ja kolme kertaa viikossa salilla käydä.
Saa antaa vinkkiä ja neuvoa kiitos!