Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos niitä leukoja menee edes pari kipaletta niin vedä niitä sitten mielummin 3 x max.
^Aika sekavalta tuo vaikuttaa. Aloittele vaikka arskan kuusikolla, sitä ainakin pystyt tekemää sunkin salilla. Tossa jää aika moni lihas ryhmä vaille liikettä.
Kyllä, itse ainakin tekisin joka kerta leukoja jos tuntuu, että niitä saa vedettyä. Tietysti jos saat vaikka vain 2-1-1 tai 2-1-0 toistoa leukoja, niin silloin kannattaa tehdä vaikka ensin kerran niin monta leukaa, kuin menee ja sitten tehdä ylätaljassa 2-3x10 toistoa. Eiköhän tuolla aika äkkiä kehity se leuanveto tulos niin, että voit ruveta niitä vetelemään 3x max joka kerta.Joka kerta leukoja?

http://www.amazon.com/Body-Science-Research-Program-Results/dp/0071597174Pakko kysyä että mistä oot moisen ohjelman ja treenimetodin keksiny? Justiisa tuo koko ohjelman kummallisuus, eli huonot liikevalinnat, vain kerran viikkoon tekeminen ja yks sarja ja vielä kaiken kukkuraksi varsin erikoinen tapa suorittaa sarjat pisti vähän miettimään että WTF?! Ja miten voi tehdä supersarjoja jos ei tee kuin yhden sarjan per liike?
http://www.amazon.com/Body-Science-Research-Program-Results/dp/0071597174
Liikevalinnat on otettu sen perusteella, että ne tuon noin kymmenen minuutin rupeaman aikana kuormittavat koko kehoa ja että failuren jälkeen ei jäisi painojen alle (homman voi tehdä myös vapailla painoilla jos haluaa).
Kerta viikossa siksi, että se riittää. Yksi sarja samasta syystä. Liikkeiden hidas suoritusnopeus perustuu momentin eliminoimiseen ja kaikkien eri lihassäkeiden asteittaiseen ja kokonaisvaltaiseen väsyttämiseen.
Supersarjan tarkkaa määritelmää en tiedä, mutta olen ymmärtänyt sen niin, että sarja tehdään toisen sarjan perään ilman taukoa. Eikö supersarjat tehdä nimenomaan eri liikkeille (lihaksille)?

Ensinnäki jos ohjelman joutuu kokoamaan lähinnä eristävistä liikkeistä, ts. tärkeimmät massaliikkeet puuttuvat oikeastaan kokonaan, niin metsään mennään.
Kerta viikossa per lihas riittää, jos ne treenataan kunnolla. Tuo liikkeiden hidas suoritusnopeus johtaa väistämättä siihen, että kaikkia lihassoluja ei tarvitse rekrytoida. Nopeat lihassolut jäävät kokonaan käyttämättä, ja juuri näillä on isoin kasvamispotentiaali.
Kyllä tuo kaikinpuolin vaikuttaa niin kusetukselta, ettei mitään järkeä. Jos tuo olis kovinkin hyvä tapa treenata, niin varmaan tuota näkisi edes jossain, tai edes joku oikea valmentaja/asiantuntija neuvoisi tekemään noin, mutta kun ei näe. Ja siihen on varmasti syynsä.
Kylläpä nopealla vilkaisulla vaikuttaa melkolailla puhtaalta rahastukselta.
…
e. oikein perus TV-shop mainoslause: Hanki unelmoimasi lihakset ja mahtava vartalo vain 12 minuuttia viikossa treenaamalla! Ei enää pitkiä ja raskaita treenejä ja hikoilua, vaan helppoja tuloksia!![]()
Kyseessä siis 4-jakoinen ja kierto lähtee vasta tiistaina liikkeelle kun maanantaisin olis tarjolla ohjattua venyttelyä ja aikomus olis sielä ruveta käymään joka kerta. Samoin oon jakanut nyt testiksi viikot joka toinen voimaan ja massaan. Voima viikoilla sarjat/toistot 3x6 massa viikolla 3x10-12.Jos ei tunnu latseissa niin tiputa painoja ja koita oikeen korostetusti tehdä liike. Itsellä auttoi huomattavasti ja nyt saa hyvän tunteen sinne.
Ja jos nyt totta puhutaan niin paremman tunteen mä oon just silloin saanut kun on pienillä painoilla ja paljon toistoja. Mutta kuinkas sitten nää voima päivät vedänkö silloinki vaan pienillä painoilla lyhyet sarjat vai vedänkö vaan suurilla (ja huonolla tunteella) ? :D Esim. nyt viimeks vedin 1x8 70kg, 2x6 80kg alataljalla ihan testiksi.