SF
Ei tuo starting strenght ole missään nimessä huono, kaikki riippuu siitä millä tasolla treenaaja on eli kuinka nopeaa progressiota pystyy toteuttamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olen käyttänyt herä80 protskua heti treenin jälkeen kerran päivään ?
Palautetta ohjelmasta otetaan vastaan! Jos on parannusehdotuksia niin eikun tulemaan!
Toissa viikol tein ekan kerra :D
Kyykky 10x50,10x70,10x80,10x90,10x100
Lopus reiet huutaa jo apuaIhan hyvältähän tuo näyttää leukojakin voi vuorotella kulmasoudun kanssa ja pystärin tilalla ottaa välillä vipareita sivulle ja taakse ja ehkä jokin ojentaja liike johonkin väliin niin ei ala maistuun taas puultaTere.
Olen tehnyt nyt n. 1kk ajan tuota Arnoldin Kultaista Kuusikkoa (tosin penkin olen tehnyt 2x6 -systeemillä) ja alkaa pikkuhiljaa maistumaan hieman puulta joka kerta samat liikkeet ja toistomäärät.
Tavoitteena olisi siis modata G6:sta toimiva variaatio, jossa tulisi hieman vaihtelua liikkeissä. Lisäksi ajattelin vaihtaa toistomäärät hieman vähäisemmiksi ja näin lisäten sarjapainoja. Ymmärtääkseni G6 on lähes täysin bodaus -tyyppinen ohjelma ja haluaisin muokata sitä hieman bodauksen ja voimailun välimuodoksi.
Alkuperäinen ohjelmahan siis on seuraava:
Kyykky 4x10
Penkki 3x10 (2x6)
Leuat 3xmax
Niskantakaa punnerrus 4x10
Hauiskääntö tangolla 3x10
Vatsat 3-4x20
Muokkaukseeni tahtoisin seuraavat liikkeet:
Kyykky, mave (vuoropäivin?)
Penkki, vinopenkki (vuoropäivin?)
Leuat (myötäotteella, normaalisti olen tehnyt vastaotteella)
Pystypunnerrus käsipainoilla (tai jokin muu vastaava olkapääliike)
Hauikset (ehdotuksia liikkeeksi?)
Vatsat
Tarvitsisin siis apua liikkeiden toisto-/sarjamäärissä. Myös muita liike-ehdotuksia otan mielelläni vastaan!
Modatulla ohjelmalla olisi tarkoitus jatkaa jouluun asti. Sitten vaihdan luultavasti 2 tai 3-jakoiseen ohjelmaan ja alan samalla dieetille. Olen siis 18v ja 76/182 jos tästä tiedosta on jotain apua:D.
EDIT: Unohdin mainita, että käyn salilla n. 3 kertaa viikossa, tosin nyt parin viime viikon sisään olen käynyt joka toinen päivä.