eli siis, kuten otsikosta käy ilmi, olen erittäin aloitteleva aloittelija
salilla en ole tuskin lainkaan käynyt, ja muutenkin olen aika "naru" (174/56).
mutta nyt syystä tietämättömästä olen päättänyt ryhdistäytyä.
tietämättömyyteni takia en vaan oikeen osaa tehdä itselleni mitään aloittelijan ohjelmaa tahi vastaava ruokavaliota tms., eli pyydänpä siten täältä apua.
jonkinmoisen aloittelijan ohjelman jos saisi, tai edes vinkkejä.
ja paras olis, jos pääsisin alkuun "kotikonstein", eli ettei tarvis heti salille rynnätä.
miten te ite ootte alottanu sillon kauan sitten treenaamisen?
ei nyt ihan hullu lihaksikas keho ole haussa, vaan sellanen... miten tän sanois... muodokas? sellaseen kesäkuntoon jos pääsis, talvi olis aikaa treenata
mutta tietty ei kesällä saa unohtaa sitä, että silloin myös jatkaisin, en pelkästään yhdeksi kesäksi halua mitään kuosia kehoa.
ja muutenkin olis mukava kasvattaa vähän kuntoa, hyvä kun jaksan yläkertaan tulla ilman että hengästyn (no ehkä VÄHÄN liioittelua).
mutta varmasti tajusitte kysymkseni, kiitokset avusta jo etukäteen.
ja haku-toimintoa yritin käyttää, mutta en ainakaan itse mitään löytänyt.
salilla en ole tuskin lainkaan käynyt, ja muutenkin olen aika "naru" (174/56).
mutta nyt syystä tietämättömästä olen päättänyt ryhdistäytyä.
tietämättömyyteni takia en vaan oikeen osaa tehdä itselleni mitään aloittelijan ohjelmaa tahi vastaava ruokavaliota tms., eli pyydänpä siten täältä apua.
jonkinmoisen aloittelijan ohjelman jos saisi, tai edes vinkkejä.
ja paras olis, jos pääsisin alkuun "kotikonstein", eli ettei tarvis heti salille rynnätä.
miten te ite ootte alottanu sillon kauan sitten treenaamisen?
ei nyt ihan hullu lihaksikas keho ole haussa, vaan sellanen... miten tän sanois... muodokas? sellaseen kesäkuntoon jos pääsis, talvi olis aikaa treenata
mutta tietty ei kesällä saa unohtaa sitä, että silloin myös jatkaisin, en pelkästään yhdeksi kesäksi halua mitään kuosia kehoa.
ja muutenkin olis mukava kasvattaa vähän kuntoa, hyvä kun jaksan yläkertaan tulla ilman että hengästyn (no ehkä VÄHÄN liioittelua).
mutta varmasti tajusitte kysymkseni, kiitokset avusta jo etukäteen.
ja haku-toimintoa yritin käyttää, mutta en ainakaan itse mitään löytänyt.