Aloittelija salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aastra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei, en nyt ole aivan varma löytykö tämä kysymys jo jostain foorumilta mutten löytänyt edes haulla. Joten tässä on se kysymys: Minun personal trainer sanoi että pitäisi saada vähintään 100g proteinia päivässä ja varsinkin salipäivänä. Olen n. 3kk ollut salilla ja en itse huomaa mitää eroa vaikka minulla on tuloksia parantunut. En ole tietoinen paljon saan proteinia päivässä mutta salipäivinä ainoastaan juon maitoa proteinijauheen kanssa joten silloin saattaa tulla se 100g täyteen mutta muina päivinä saattaa jäädä jopa alle 40g. Tarkottaako tämä ettei minulla kasva lihakset vai kasvaako ne sitten todella hitaasti?

Ja sitten vielä yksi nyyppä kysymys: Vaikka salitulokset eli esim. penkin tulokset nousee niin tarkottaako se silloin että lihas kehittää eli kasvaa? Minulla on yksi väittämä mutten osaa sitä oikein selittää.

Kiitos vastauksista jo etukäteen :p

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Painan 63kg ja olen 176cm pitkä. Pystytkö antamaan linkkejä joihinkin topics jossa olisi hyvät ruoat tai juomat proteinille?

Tiedän että paketeista näkee kuinka paljon siinä on proteinia mutta onko jotain tiettyä määrää kuinka paljon pitäisi syödä/juoda jotta tulisi se 100g täyteen? Esim. yksi annos broilerikastiketta ja vaikka 1l maitoa vai miten sen tietää? Minun trainer ei ainakaan katso paketeista vaan tietää suunilleen itse kuinka paljon mitäkin pitää syödä ja juoda, vai onko se sillain että alussa pitää katsoa paketeista ja myöhemmin ne tulee jo ulkomuistista?

Ei nuo määrät ole niin kiveen hakattuja. Katso paketista pitoisuudet, punnitse annoksesi ja saat selville proteiininmäärät. Myöhemmin kyllä on jo helpompi arvioda määriä jopa ilman ruokavaakaa.

Muuta vaihtoehtoa kuin ruokavaaka?

Tarkottaako se myös että nämä 3kk on ollut lähes turhaa kun en ole saanut niitä tarvittavia proteineja?

Siihen menee aika paljon rahaa jos 2 rahkaa per päivä mutta tajusin mihin tähtäsit.

Toivon kuitenkin että tuohon minun toiseen kysymykseen vielä vastattaisiin.

Zone-sarja -42%
Siihen menee aika paljon rahaa jos 2 rahkaa per päivä mutta tajusin mihin tähtäsit.

Toivon kuitenkin että tuohon minun toiseen kysymykseen vielä vastattaisiin.

Lidlistä Milbonan 500g paketti 95snt. 3kk huonolla ruokavaliolla ei ole ollut periaatteessa turhaa, jos olet oppinut liikkeiden tekniikat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3kk huonolla ruokavaliolla ei ole ollut periaatteessa turhaa, jos olet oppinut liikkeiden tekniikat.

Joo, mutta jos kesäksi pitäisi olla jonkinlainen kroppa niin kyllä se 3kk on turhaa ollut silloin jossei ole tullut minkäänlaista.
Kiitos paljon kaikille vastauksistanne.

Selvä. Tuli vielä mieleen semmoinen kysymys että milloin niitä tuloksia pitäisi alkaa huomata? Huomaan että nostan esim. penkissä enemmän mutta en näe lihaksissa minkäänlaista kehitystä. Meneekö siinä kuinka kauan että sitä alkaisi tulemaan? Kun katson kuvia nyt ja silloin alussa niin en näe oikein eroa.

Kehitys on niin yksilöllistä että vaikeeta sanoa, ei ne lihakset kuitenkaan parissa kuukaudessa tule. Syöt nyt vaan kunnolla ja treenaat niin kyllä sitä lihaa rupeaa tarttumaan sinne kroppaan. :)

Kyllä niissä ekassa kahessa kuukaudessa ne lihakset kasvaa jos syö proteiinia. Jos on vielä kalorit plussalla niin varmasti näkee kehityksen ennen ja jälkeen kuvista jossain määrin.

Voisitko hieman paljastaa meille normaalia päivän ruokavaliotasi? Jos kaksi rahkaa päivittäin tuntuu kalliilta, niin voisin epäillä ettei ruokapuoli ole nyt ihan kunnossa.

Selvä. Tuli vielä mieleen semmoinen kysymys että milloin niitä tuloksia pitäisi alkaa huomata? Huomaan että nostan esim. penkissä enemmän mutta en näe lihaksissa minkäänlaista kehitystä. Meneekö siinä kuinka kauan että sitä alkaisi tulemaan? Kun katson kuvia nyt ja silloin alussa niin en näe oikein eroa.

Pistä kuvat tänne, rajaa vaikka pää pois niin ei pelkoa tunnistamisesta.

Ei minulla ole säännöllistä ruokavalioo.. Syön aamulla jotain pikaruokaa tai banaanin ja lounaan jätän väliin paitsi että olen tällä viikolla alkanut syömään silloinkin. Yleensä kun tulen koulusta niin syön jotain mitä kaapista löytyy ja juon maitoa. Usein syön lihaa mutta määrää en sitten osaa sanoa kun vaihtelee. Juon maitoa aika paljon eli noin litran päivässä, joskus enemmän joskus vähemmän ja sitten illalla sitten paljon lihaa/kanaa/kalaa.

Ja ne kuvat on sillain etten ole ottanut esim. seisaalteen tai kunnolla joten ne on hieman oudot etten viitsi niitä pistää tänne :l

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom