Hei, en nyt ole aivan varma löytykö tämä kysymys jo jostain foorumilta mutten löytänyt edes haulla. Joten tässä on se kysymys: Minun personal trainer sanoi että pitäisi saada vähintään 100g proteinia päivässä ja varsinkin salipäivänä. Olen n. 3kk ollut salilla ja en itse huomaa mitää eroa vaikka minulla on tuloksia parantunut. En ole tietoinen paljon saan proteinia päivässä mutta salipäivinä ainoastaan juon maitoa proteinijauheen kanssa joten silloin saattaa tulla se 100g täyteen mutta muina päivinä saattaa jäädä jopa alle 40g. Tarkottaako tämä ettei minulla kasva lihakset vai kasvaako ne sitten todella hitaasti?
Ja sitten vielä yksi nyyppä kysymys: Vaikka salitulokset eli esim. penkin tulokset nousee niin tarkottaako se silloin että lihas kehittää eli kasvaa? Minulla on yksi väittämä mutten osaa sitä oikein selittää.
Kiitos vastauksista jo etukäteen :p
Ja sitten vielä yksi nyyppä kysymys: Vaikka salitulokset eli esim. penkin tulokset nousee niin tarkottaako se silloin että lihas kehittää eli kasvaa? Minulla on yksi väittämä mutten osaa sitä oikein selittää.
Kiitos vastauksista jo etukäteen :p