aloittelija + proteiini + malto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KR1M
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Koitin searchilla etsiä noita kolmee asiaa yhdessä, mut mitään ei löytyny... Kävin äsken ostaan tommosta US Bulk choco jauhoo, niin onko se nyt sitä missä on proteiinit ja hiilihydraatit(=malto :confused: ) sopivasti yhdessä. Siis että voi heti reenin jälkeen ottaa tuota jauhoo palautusjuomassa.

Koitin kysellä kaupan 60v myyjältä että onko tätä hyvä sekottaa palautusjuomaks mut en saanu mitään selkeetä vastausta

edit: Niin siis löysin toki searchilla juttuja noista, mut ne oli yleensä tyyliin "mikä on paras palautusjuoma"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin minulla on sellainen muistikuva, että tuo US Bulk olisi näitä massajuomia, ei niinkään palautusjuoma, korjatkaa jos olen väärässä.

Originally posted by gunner
Ainakin minulla on sellainen muistikuva, että tuo US Bulk olisi näitä massajuomia, ei niinkään palautusjuoma, korjatkaa jos olen väärässä.

Ainakin nimestä vois niin päätellä. :rolleyes:

Anna mennä vaan, ei se niin tarkkaa ole.

Energiaa 393kcal/100g
Proteiini 48g
Hiilihydraatti 39g
Rasva 4.1g

Protskut soijasta ja herasta, hiilarit malto, fruktoosi ja vehnänalkiouute.

Lähde: Wrangen kuvasto 2/2000

Us bulk, se oli ihan eka tollanen jauho mitä joskus ostin, stockmannilta vielä hulluun hintaan. kokoo oli purkilla varmaan 600g. ja se maku, muistan vieläkin:) niin viljasen maukuinen kaakao kun maitoon vatkasin. tykkäsin kyllä:) joo yhdyn edelliseen, anna mennä vaan!
Hey! where´s the thumb:confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom