SUPERCARB 1kg -40%

Aloittelija, lue tämä

Nyt aloin tekemään tota Prayerin 1-jakosta ohjelmaa. Aloittelijalle ihan hyvä varmaa? Ja tehäänkö toi penkki 5x5 koko ajan samalla painolla??

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ethän ole sekoittamassa tuota 5x5 systeemiä tuohon 1 jakoiseen?
voihan se toimiakkin mutta..
Tuo on ihan perus 1-jakoinen ohjelma. muistat vaan että et hiillosta sarjoja loppuun.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ke:
Penkkipunnerrus 5x5

Toi kumminki oli siin ohjelmas.. Mut joo, toimisko siin sit joku muu sarjaxtoistomäärä paremmin tos penkis?

joo, niin oli. tuo on ehkä vähän kunnianhimoinen systeemi lähteä tekemään sitä noin mutta ei siinä mitään, tottakai se voi toimia jos palautuminen etc. on kunnossa. ei siinä mitään mutta se perus 3x6-10 on hyvä tuossa alkuvaiheessa.

Oisko ok alottelijalle (pari kk salia käyneenä) ohjelma nii 2-jakonen 4 x viikossa?

Minkä takia ei ole 3-jakoista? Kumpaa muuten suosittelette, 3 vai 4 jakoista 5krt viikossa salilla käyvälle? Täl hetkel reenaat 3 jakoisella, kannattaisiko vaihaa 4 jakoseen?

Minkä takia ei ole 3-jakoista? Kumpaa muuten suosittelette, 3 vai 4 jakoista 5krt viikossa salilla käyvälle? Täl hetkel reenaat 3 jakoisella, kannattaisiko vaihaa 4 jakoseen?

Sitä ei tredin aloittaja halunnut. Siitä löytyy kyllä omia ketjuja. Se, mitä jakoa kannattaa käyttää riippuu oletko aloittelija, haluatko enemmän massaa vai voimaa. Silloin kannattaa vaihtaa kun kehitys hidastuu tai itse haluu tehdä eri. Ei ole täysin perfectiä ratkaisua.

...

2 jakoinen

Eli keho jaetaan kahtia ja treenataan 2x viikossa. 1 kevyt ja yks RANKKA:evil:

Ma: Selkä,hauis,ojentajat,olkapäät RANKKA
Maastaveto 3x6
Ylätalja 3x12-14
Scott hauiskääntö 3x14-16
Keskitetty hk 2x10

...
Miksi Scott hauiskäännössä noin monta toistoa? Olenko menossa pahasti metsään kun olen tehnyt 6-8 toistoa?

Et todellakaan, itse olen ainakin tykännyt tehdä noin paljon toistoja tuossa, varmasti on parempi tehdä tuo 6-8 toistoa. Mulla räjähtää tuossa liikkeessä käsistä taipeet jos laitan sellaiset painot jolla tuo menee.

Pakko kysästä ko alko kiinnostaan tuo 5-jakoinen ohjelma! mmm voisiko joku laittaa tänne pikkusen mallia 5 jakoisesta. En löyä millään... olen tässä 1-2H selaillu sivuja ja löytäny vain 2-3-4 jakoisista ohjelmista tietoa...:'(

Ite käytän tällä hetkellä 4 jakoista... ja ajattelin vaihtaa tähän 5 jakoiseen... suunnittelin tän tyyppistä ohjelmaa...(onko mulla mitään hajuu 5 jakoisesta??mm)

1pvä(Jalat)
2pvä(Rinta, vatsa)
3pvä(hauis, ojentajat..tai olkapäät,??vatsat mukana. (tässä se mun stoppi onkin... en osaa päättää, enkä tiiä onko mitään järkee vaihtaa ojentajia olkapäitten kaa...))
4pvä(lepo)
5pvä(selkä)
6pvä(ojentaja tai olkapäät.. vatsa)

PS. siksi mietin tota, että onko mtn järkee piettää hauista ja ojentajia samana päivänä ko...n.5 vuotta bodari kaveri väittää, ettei mtn järkeä... ja on sitten itellekki jääny semmonen ajatus... mutta mm eli 3pvä olis ( hauis, ojentaja) ja 6 pvä(olkapäät)mm toivottavasti ei ole kovin sekavaa.. koska musta on... :zzzz:

Pss. kokemusta mulla on punttaamisesta 2 vuotta

Miksi? :( voisitko prayer jelppiä vähän! tämähän on "laiskojen mmm mites se menikää" ;) voisko joku pistää linkkiä johonki hyvää 4 tai 5 jakoiseen ohjelmaan!:D
5-jakoiset ohjelmat:
1. Rinta, hauikset, forkut
-Penkkipunnerrus tanko / kp x3
-Vinopenkki kp / tanko x3
-Ristitalja / peck-deck / viparit maaten x2
-Hauis tanko / kp x3
-Hauis scott kp / tanko x2
-Keskitetty hauiskääntö x2
-Rannekääntö x3

2. Etureidet, pohkeet
-Kyykky / etukyykky / prässi x5
-Reiden ojennukset x5
-Pohkeet istuen x6

3. Olkapäät, ojentajat
-Vipunostot sivulle x2
-Vipunostot taakse x2
-Pystypunnerrus tanko / kp x3-4
-Kapea penkki x3
-Rankalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x2

4. Takareidet, pohkeet
-SJMV x 5
-Koukistukset x4
-Pohkeet istuen x6

5. Selkä, epäkkäät
-Kulmasoutu tanko / kp x 3
-Alatalja x 3
-Ylätalja leveä / leuanveto x3
-Ylätalja kapea x3
-Kohautukset x3

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

nelijakosta

5-jakoiset ohjelmat:
1. Rinta, hauikset, forkut
-Penkkipunnerrus tanko / kp x3
-Vinopenkki kp / tanko x3
-Ristitalja / peck-deck / viparit maaten x2
-Hauis tanko / kp x3
-Hauis scott kp / tanko x2
-Keskitetty hauiskääntö x2
-Rannekääntö x3

2. Etureidet, pohkeet
-Kyykky / etukyykky / prässi x5
-Reiden ojennukset x5
-Pohkeet istuen x6

3. Olkapäät, ojentajat
-Vipunostot sivulle x2
-Vipunostot taakse x2
-Pystypunnerrus tanko / kp x3-4
-Kapea penkki x3
-Rankalainen punnerrus x3
-Ojentajapunnerrus x2

4. Takareidet, pohkeet
-SJMV x 5
-Koukistukset x4
-Pohkeet istuen x6

5. Selkä, epäkkäät
-Kulmasoutu tanko / kp x 3
-Alatalja x 3
-Ylätalja leveä / leuanveto x3
-Ylätalja kapea x3
-Kohautukset x3

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

nelijakosta

Kiitän ja kumarran :kippis1:

Lisää vain ohjelmia kehiin (mieluiten 5 jakoisesta... mutta kyllä hyvä 4 jakoinen käy) ;) jos vain viittittä.

PS. anteeksi tuplaposti mutta en pystyny editoimaan edellistä viestiäni.. hmmm

PSS. Vielä tälläinen NEWBIE kysymys...! Onko 5.jakoinen ja 5.päivän ohjelma sama asia... ko jotku puhuu esim. 4 jakoinen tai 4:n päivän... hmm nolo kysymys mutta pakko kysyä... :'(

Voiko 2-jakoisella ohjelmalla tehdä niin että ei vuorottele kevyen ja raskaan treenin välillä viikottain, vaan tekisi esimerkiksi kuukauden kevyttä treeniä ja sen jälkeen sitten kuukauden raskasta treeniä jne..?

-Jonttee sanoi:
Voiko 2-jakoisella ohjelmalla tehdä niin että ei vuorottele kevyen ja raskaan treenin välillä viikottain, vaan tekisi esimerkiksi kuukauden kevyttä treeniä ja sen jälkeen sitten kuukauden raskasta treeniä jne..?
Mitä tarkoitat kevyemmällä treenillä? Villi veikkaus, että kevyemmällä tarkoitat pitempiä toistoja sarjoissa ja raskaalla treenillä jotain nelosia, kutosia? Kai noin voisi tehdä, mutta voi kyllä olla kroppa tosi tukossa, jos väännetään tuollaisia nelosia 2x viikossa. Vaikka liikkeet olisivatkin eri treeneissä erilaiset, niin voi kyllä hermosto sanoa itsensä irti. Kokeile, itse en lähtisi omalta kohdalta vetämään nelosia, kutosia 2x viikossa. Tosin jos tarkoitit noilla raskailla ja kevyemmillä jotain muuta, niin tämä meni off-topiciksi. Luulen, että kuitenkin tarkoitit tuota.

Mitäs mieltä ootte mikä olis paras noista treeniohjelmista? Ihan massankasvatuksessa. Oisko toi 4 jakoinen hyvä vai saaks lihakset liikaa lepoo? :)

1-jakone

Back
Ylös Bottom