Aloittelevan treenaajan ruokavalio massankasvatukseen??

Joo eli oon nyt aloittanu salilla käymisen 5 käyntiä takana ja treeni onnistuu hyvin ja lihaksissa tuntuu aina hyvin että treeni tehoaa. Tavoitteena olisi kasvattaa lihasmassaa ja oon tässä huomannut että isoin ongelma on syömisessä. Paino ei puntarin mukaan ole siirtynyt oikein mihinkään parin viikon aikana. Olen 21v ja mitat on 184/60 (joo tiedän todella paljon alipainoa ja siksi kirjoitan tänne). Oon nyt tässä syönyt yleensä ihan perus jauhelihamakaronimössöä tai broilerin koipireisipaketin ja riisiä treenipäivinä. Yritän tietenkin syödä niin paljon kuin mahdollista päivässä, tätä vaikeuttaa refluksitauti (mahan sisällön nousu ruokatorveen) ja refluksitaudissa pitäisi välttää rasvaista ruokaa (en tiedä meinaako rasvaa ylipäätäänsä vaiko pelkkiä huonoja rasvoja). Treenin jälkeen yleensä vedän valio profeel proteiinijuoman. Ja pitääkö välipäivinä syödä jotenkin erilaisesti? Avulle olisi kova tarve! Kiitos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palkkarin voisit ainakin vaihtaa vähän tuhdimpaan tavaraan, niin saat enemmän kaloreita. Jos kunnon ruokaa ei mene enempää, niin syö lisäksi vaikka vähäsokerisia muroja. Mieluummin isoimmat hiilarimätöt treenin jälkeen.

Edit: Kannattaa ehkä hiukan vielä odotella jos paino nousisi ilmankin. Kahdessa viikossa paljon mitään kuuluisi edes tapahtua, jos ei paljon läskiä halua kerätä.

Palkkarin voisit ainakin vaihtaa vähän tuhdimpaan tavaraan, niin saat enemmän kaloreita. Jos kunnon ruokaa ei mene enempää, niin syö lisäksi vaikka vähäsokerisia muroja. Mieluummin isoimmat hiilarimätöt treenin jälkeen.

Edit: Kannattaa ehkä hiukan vielä odotella jos paino nousisi ilmankin. Kahdessa viikossa paljon mitään kuuluisi edes tapahtua, jos ei paljon läskiä halua kerätä.

Joo kattelen tässä et tapahtuuko vielä muutosta. Monipuolisuus kyllä puuttuu tai jää ainakin tomaatit ja salaatit aina väliin ellei oo subwayn välissä jonka ehkä kerran kuukaudessa vedän. Kurkkua ostan kyllä mutta suurin osa siitä on pelkkää vettä. Ja tavoitteena olisi hyvä saada se 20kg ja ei se tietenkään ihan heti tapahdu

Joo kattelen tässä et tapahtuuko vielä muutosta. Monipuolisuus kyllä puuttuu tai jää ainakin tomaatit ja salaatit aina väliin ellei oo subwayn välissä jonka ehkä kerran kuukaudessa vedän. Kurkkua ostan kyllä mutta suurin osa siitä on pelkkää vettä. Ja tavoitteena olisi hyvä saada se 20kg ja ei se tietenkään ihan heti tapahdu
Jos 20kg haluut ja edes osan siitä lihana eikä läskinä niin Varaudu että siinä menee vuosia. Ei kannata sitä läskiä kerätä turhaa. Syö paljon ja terveellisesti. Älä hötkyile ja tuijota vaakaa liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom