Aloittelen salilla käymistä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve.

paino 65kg,
Pituus 175.

Tässä esittäisin muutaman kysymyksen teille viisaammille, vähän ajan päästä alan käymään salilla säännöllisesti ja olisi mukava tietää millaisiin tuloksiin pääsisin esimerkiksi vuodessa.

Minulla on mahassa varmaankin joku 3 - 5 kiloa läskiä, (tai enenmmänkin) ne pitää ensimmäikseksi raivata pois tieltä.

Sitten asiasta toiseen kysymys on, että kuinka monen vuoden treenaamisella pääsee tälläisiin tuloksiin.

http://www.turbulencetrainingweightloss.com/wp-content/uploads/14_4_orig.jpg

Ja tässä minun tilassani, olisiko mahdollista saada six-packit ja rintalihakset ensikesään mennessä? Vuosi tässä olisi aikaa.

Kiitoksia.

Tollaseen jamaan tuskin pääset vuodessa. ehkä kolmessa riippuu ihmisestä

Sixpackin saat helposti ensi kesään ja jonkinlaisen rinnanki, aloita arnoldin kultaisella kuusikolla.

Turha laihduttaa jos lihaskasvu tavoitteena sillä lihaksen hankkiminen tuo myös hieman läskiä mukana ( nk. + kalorit), reenaat kovaa, syöt paljon, nukut ja alat sitten laihduttaa ensi vuoden tammi-helmikuussa.

syö kumminkin fiksusti, ei mitään karkkia sipsiä limua mäkkäriä vaan rahkaa,lihaa,kasviksia jne. Ei älyttömästi kannata läskistää itseään lihaskasvun takia, pieni painon lisäys viikossa.

Lue noi stickyt läpi myös ravinto puolelta, saat paljon infoa.

Onnea saleilulle :puntti:

edit: Et kertonut ikääsi, mutta kuuntele kehoasi, jos nuori kolli kyseessä niin sulla on koko elämä aikaa. Ensin opetellaan tekniikka, sen jälkeen hankitaan monta kiloa sitä pihviä turvallisesti

Viimeksi muokattu:
Joo komppaan vielä pakkiis:ta, ei mitään diettiä kun painoa on 65 kiloa, painot käteen ja ruokaa suuhun. Otat täältä jonkun aloittelijan ohjelman, itse suosittelen starting strenghtiä, ainakin ensimmäiset 3kk.. sitten voit katsoa mieleisemmän ohjelman, joka koostuu kuitenkin perusliikkeiden ympärille.

Et nyt kertonut ikääsi, mutta tosiaan jos olet nuori ja kasvuiässä niin saat syödä ihan helvetisti, eikä välttämättä tarvitse edes suurempia diettejä ennen ensi kesää..

Joo kannattaa opetella tosiaan ne liikkeet sillein, että ne tuntuu just siellä lihaksessa, jota koitat treenata, etkä tee "jotenkin sinnepäin".

Unohdin tosiaan iän mainita, olen 16 vuotias. Tuosta syömisestä tuli mieleen, että eihän ne six packitkään voi läskin alta näkyä? :)

Unohdin tosiaan iän mainita, olen 16 vuotias. Tuosta syömisestä tuli mieleen, että eihän ne six packitkään voi läskin alta näkyä? :)

Ei, mutta jos haluat ton kuvan mukasen kunnon, sun tarvii tahkoa merkittävä määrä lihasta ensin.. ja sillon joutuu syömään, varsinkin tuossa iässä! Sixpack katoaa todenäköisesti, se otetaan sitten oikein suunnitellulla dietillä takaisin esiin.
Perehdy noihin tärkeiksi merkittyihin artikkeleihin.

Turha muutamaan vuoteen vielä kuvitella olevansa kuvan osoittamassa kunnossa, jos olet kerta ihan aloittelija. Salitreenaus on maratoni, ei pikajuoksu. Muutaman kilon vatsaläskin vuoksi ei tarvitse suunnitella mitään raivausta, sellaset lähtee jo pelkästään salitreenillä jonka onneksi olet aloittamassa! Sixpackit ja rintalihakset seuraa sitten perästä, kunhan jaksat kurinalaisesti treenata ja syödä oikein.

Ensin jo luulin trolliksi mutta jos kuitenkin olet tosissasi niin hyvä sinulle. Sali on hyvä harrastus aloita se ja käy säännöllisesti niin saat kyllä tuloksiakin aikaan alkuun todella nopeasti mutta tipautetaan sinut kuitenkin maan pinalle eli on turha edes kuvitella että pääsisit tuollaiseen kuva kuntoon vuodessa tai edes parissa ainakaan puhtailla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom