Alle 18v kännäys/tupakointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja johanzuk
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinka vanha olitkaan johanzuk? On meinaa aika rasittavaa lukea tekstiä jossa yhdys sana virheitä. Simppeli vastaus: joidenkin mielestä se on kivaa.

En sanoisi että alaikäiset aina esittävät kun vetävät alkoholia. Samalla tavalla siitä känni tulee kuin vanhempana, joka on useasti alaikäisillä tarkoituskin.

Kuinka vanha olitkaan johanzuk? On meinaa aika rasittavaa lukea tekstiä jossa yhdys sana virheitä. Simppeli vastaus: joidenkin mielestä se on kivaa.

Aika ironista että ite kirjotit sanan "yhdyssana" väärin, joka on siis yhdyssana :rolleyes:

Ja myös sun olis pitäny sanoa "ON yhdyssana virheitä"

itse huitaisin ensimmäiset kännit ala-aste ikäisenä, olin vissiin 5 luokalla ehkä jopa kuudennella, oltiin kaverin kanssa ovelaa harhautustemppua käyttäen nyysitty r-kioskilta sixpäkki kaljaa ja vetästiin se huiviin. kävihän se pikkulapsen päähän.

röökiä vedeltiin oikeen urakalla jo 3 luokalla. lähinnä skoles ja kavereiden kaa sillontällön huvikseen vaan, oikea vakituinen polttaminen alkoi sitten 14 vuotiaana vasta.

15 vuotiaana kyllä ryypättiin jo ja paljonkin ku piti kulkee eräässä nuorille tarkoitetussa bilemestassa.
mutta kyllä sitä ennen tota 15 vuodenki ikää ehdittiin vissiin parit kännit vetää.

ekaa kertaa olin baarissa vasta 16 vuotiaana, ekaa kertaa olin myös rikosputkassa 16 vuotiaana.

17vuotiaanakin alkoi alko maistumaan sitten vieläkin enemmän, ja dokattiin helposti lyhyitä putkiakin. ekat ryyni + viina kännitki napattiin tos jokusen kerran 17vuoden iässä. (nykyään en niin harrasta ryynejä)

että olin kovis nuori kieltämättä saatana :D

nykyään olis kiva ku pääsis eroon röökistä ja viinasta...

Alaikäisenä oli touhu alkon kanssa kyllä ihan erilaista...samalla kun on kasvanut niin on juominenkin muuttunut paljon 'sivistyneemmäksi'. Ei yhtään kaduta noi ensimmäiset ryypäämiset, olis vähän tylsempää elämä ollut ilman alkoholia tuolloinkin ja aika paljon hyvää ja paskaakin olisi jääny kokematta.

Aika ironista että ite kirjotit sanan "yhdyssana" väärin, joka on siis yhdyssana :rolleyes:

Ja myös sun olis pitäny sanoa "ON yhdyssana virheitä"
Aika ironista, että et edes tajunnut sarkasmia, jonka jälkeen kämmäät vielä itsekkin yhdyssana_virheessä.

Itse aiheeseen liittyen, niin emmä nyt tiiä onko se aikuisiän kännääminen juuri sen fiksumpaa kun sillon alaikäsenä :b

Puhutaampas nyt vaan siitä kännäämisestä. Meikä on toki vasta jonkunverran yli 19 ja alotin keittoamisen lukioon mentäessä. Vähintään kerran kuukaudessa tuli otettua kun noilla parilla nuorisoseuralla oli diskoteekkiä ja esiintyjiä :D Siellä sitten ginihuuruissa vokoteltiin tyttöjä ja saatiin ekaa kertaa yms. Väitän että tuo aika oli paljon parempaa kännäämisen osalta kuin nykyään. Silloin mentiin isolla porukalla tilataksilla pelipaikoille ja matka kesti sen puolitoista-kaks tuntia. Usein myös kaikki juomat tuhostettiin siinä menomatkalla, pari pulloa saattoi jäädä piristämään paluumatkaa. Nykyään voi vain haaveilla moisesta yhteenkuuluvuudesta kun ei tungeta 20 ihmistä 14 hegen taksiin.

Turhaa touhua koko juttu.

-pyritään esittämään jotakin mitä itse ei ole (sopii räppäreitä esittäville sälleille)

-esittävät lihaskuntotestin jälkeen perseestä olevat syynsä miksi ei pystynyt parempaan (tupakoitsijat+kännääjät)

Säälittäviä hemmoja jotka ei tajua mihin on ryhtynyt;)

Lukematta mitään muuta ku OP.

Turha koko postaus.

-miten niin pyritään esittämään jotain mitä ei olla? mitä sitte esitetään ja mitä ollaan? esittääkö joku räppäriä? voi olla vaikeeta jos ei osaa räpätä. jos taas osaa niin....

-siis esittävät syyksi huonoista tuloksista sen, että ovat huonossa kunnossa ku tupakoiva ja juovat? mitä sitte?

Miten noi sun pointit muuttuu 18 ikävuoden jälkeen? Ihme provo. Pitääki vähän selata tätä ketjuu ja kattoo mitä sait aikaan.

edit

johanzuk sanoi:
14v mut syyskuus 15v + mikäs on sun ikäs kun teet myöskin virheen "yhdys sanassas"

No tää vastaski jo ihan hyvin.

Tredin ekan postauksen kun luin niin luulin että kyseessä on joku 30v mies jota häiritsee katsoa kun lapsukaiset "tuhoavat itsensä" mutta nyt kävikin ilmi että kyseessä on vain poika joka ei itse uskalla lähteä touhuun mukaan ja tästä syystä muut ovat teeskentelijöitä yms yms. :lol2: aivan aivan :thumbs:

Sinäkö sitten tajuat, mihin he ovat ryhtyneet? :rolleyes: Ja mikä maaginen rajapyykki se 18v on, senkö jälkeen juominen ja tupakoiminen on hyväksyttävää sun mielestä?
No hei et sä tiiä?
Heti kun 18 tulee mittariin niin BLING tajuat elämän reaaliteetit ja olet valmis juomaan ja polttamaan. :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom