Allan Jokinen

Onko järkevämpää päivittää puhelin vai hankkia ihan "oikea" kamera, jolla kuvailee? Tekniikan ja hinnan kautta lähinnä mietin, itsehän en asiasta mitään juurikaan tiedä, mutta kai esim. Mike vähän tietäisi ja osaisi antaa jopa suosituksia...

sori OT, mutta näinhän se on. Välillä reissun päällä ottanut jopa päähän, kun ei ole jaksanut oikeaa kameraa ottaa hotellilta mukaan. Varsinkin hämärällä/pimeässä kännykät on ihan paskoja kameran suhteen.

Varmaan joskus jo kysytty, mutta mitä konkreettista hyötyä sait vyöstä penkatessa? Pitkään olen ihmetellyt, miksi moni vyötä penkissä käyttää. Itselle se vain vaikeuttaa, kun en yhtä hyvin saa henkeä :D

Toiset sanovat sen helpottavan alaselän kramppeja, ja toiset sanovat helpottavan pitämään pakettia kasassa noston aikana. Mitä mieltä näistä?

Varmaan joskus jo kysytty, mutta mitä konkreettista hyötyä sait vyöstä penkatessa? Pitkään olen ihmetellyt, miksi moni vyötä penkissä käyttää. Itselle se vain vaikeuttaa, kun en yhtä hyvin saa henkeä :D

Toiset sanovat sen helpottavan alaselän kramppeja, ja toiset sanovat helpottavan pitämään pakettia kasassa noston aikana. Mitä mieltä näistä?
Joskus aikoja sitten kokeilin eron ilman vyötä ja se taisi olla jotain 1-15kg luokkaa. Vyö tukevoittaa nostoa ja pitää paineet oikeassa kohtaa kroppaa, itse laitoin vyön mahdollisimman alas jotta saisin tavallaan pullistettua mahan sitä vasten ja siten pidettyä rinnan ja mahan täynnä painetta. Enpä itsekkään ole pahemmin vyön käyttöä omissa nostoissani analysoinut, mutta hyötyä siitä on ollut ihan satavarmasti.
Käytin vyötä vasta kun oikeasti tarvitsin nostoon painetta eli harvemmin alle 180-200kg käytin vyötä ollenkaan.

kerran penkkaaminen jää taakse, niin miten ois uusi versio "penkkitekniikkaa Allan Jokisen kanssa" -videosta? :) tehtäisiin vaikka niin, että tänne saisi ehdottaa kysymyksiä joihin vastaisit siinä videolla (esim apuliikkeistä yleisesti tai tekniikkavinkkejä yleisesti). jakaisit ammattilaisjuomarahoja tulevalle sukupolvelle, niin saataisiin kaikki tietotaitosi muullekkin väelle :D jos kysyisit vielä nyyssisjukan mukaan häärimään videolle, niin saataisiin helppo 1-1.5h video aikaiseksi ;)

Painon arvaus kisan arvaus aika päättyi eilen, joten niitä ei enää tarvita. Penkki tekniikka videota siis kaipaillaan?? Voishan tuo olla mahdollista. Laittakaa kyssäreitä vaan tuleeman aiheesta ja aiheen vierestä.. Jukka taitaa olla talvehtimassa jossain päin Laplandia enkä vielä ainakan viitti ruveta ukkoa häiriköimään, annetaan Jukan viettää joulu rauhassa ja joulun jälkeen vois kysäistä jos herralta liikenis aikaa tällaiseen..
Tänään olisi vuorossa taas koivet takareisi painotteisesti, Mistä sais ostettua sellaisen "tripodin" mihin saa kännyn kiinni, saisin kuvattua treenejä teille ilman kuvaajaa =)

Ei tullut musta nyrkkeiljää ei.. Vaan päätettiin mennä sitä "helpointa tietä" eli painetaan taas täysillä ja koitetaan saavuttaa ensin hukatut lihat ja tahkoa siihen päälle vielä paljon lisää =) Vaikkakin olen tässä lihan tahkomisessa melkolailla kilpailijoitani jäljessä, niin tuo Peter wileniuksen tahkoma 22kg /2 vuottako se oli? Inspiroi minuakin uskomaan että kykenen saamaan kanssa kipailijani kiinni ennen kuin täytän 40v =D Peter nyt on tähän lajiin super lahjakas, joten ihan niin pailjon gaineja en usko saavani, mutta jos hän moiseen massan hankkimiseen pystyy, niin ihan ihmisen hommaahan se on, eli pystyn siihen minäkin. Vaikkain olen kehoilu nyybie, niin onnekseni treeni kavereissani löytyy monta SM tason kehoilijaa ja jos jokin asia mua askarruttaa, niin uskon voivani kysyä neuvoja kun niitä tarvitsen.
Vaikkakin olen sielultani voimailija on tämä bodailu melkolailla haastavampaa jo tässä massan hankinta kaudella, mitä se on sitten kun diettaillaan.... Voimailusta on tästä kaikesta huolimatta vielä vaikea päästää kokonaan irti ja jossain tuolla takaraivossa siintää pieni toivon kipinä kilpailla vielä joskus, mutta antaa sen olla vielä siellä ihan pienen pienenä sillä enää ei väkisin tehdä mitään vaan "nautitaan" tekemisestä, kun se on taas mahdollista..

Itseäni ainakin kiinnostaisi (siihen penkkivideoon liittyen) kaiken näköiset jipot auttamaan nostoa lähtemään rinnalta niin tekniikan kuin apuliikkeidenkin kautta. Myös mietteet pystärin (seisoen, istuen, tanko, käsipainot?) tärkeydestä olisi ihan jees. :)

Back
Ylös Bottom